www.katedrala.cz


         
Vložil/a prouza, Pá, 10/30/2009 - 11:24

Internetová reklamní agentura RobertNemec.com (www.robertnemec.com) bude provádět bezplatný výzkum efektivity webů v České republice nazvaný RobertNemec.com Online Retail Results.

Čtvrtletní výzkum se zaměří na míru konverze, míru opuštění (bounce rate) a čas, který uplyne od doby, kdy uživatel poprvé vstoupí na daný web, po dobu, kdy na webu nakoupí. Výsledky od jednotlivých webů budou anonymizovány, agregovány a zpracovány podle detailních oborů. Každý účastník výzkumu obdrží kompletní anonymizované agregované detailní výsledky, veřejně budou se zpožděním publikovány souhrnné výsledky.

"Výzkum má pouhých 12 otázek, na které je možno odpovědět online. Se zájemci můžeme podepsat dohodu o mlčenlivosti," představuje výzkum ředitel agentury Robert Němec. V případe zájmu ze strany respondentů bude agentura provádět výzkum každé čtvrtletí.

Výzkum najdete na adrese http://jdem.cz/ceey5

Agentura RobertNemec.com již publikovala minulý týden výzkum o míře opuštění (bounce rate) v České republice. Tato metrika udává procento lidí, kteří opustí daný web po shlédnutí první stránky.

O RobertNemec.com
RobertNemec.com (www.robertnemec.com) je přední česká internetová agentura založená v roce 2001. Zaměřuje se na zvyšování efektivity podnikání na internetu. Mezi její klienty patří např. DATART, T-mobile, Orange SK, Pfizer, Mountfield, CzechInvest, Merck/MSD, Ministerstvo zahraničních věcí, České radiokomunikace, FujiFilm, AAA AUTO a desítky dalších.

reklama: