www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, St, 07/27/2016 - 14:40

MotivP už dlouhá léta pořádá pravidelné akce Business Brunch. Mezi HR manažery se jedná o velmi známá setkání, která nabízí možnost poznat se s lidmi ze svého oboru a něco nového se dozvědět. Pokaždé se totiž probírá jiné zajímavé téma.

Business Brunch se koná každý rok celkem 24krát. Poradenská a vzdělávací společnost MotivP v čele s majitelem Františkem Hroníkem si každoročně vytipuje 6 aktuálních témat a ta představí vždy ve 4 městech – Praze, Brně, Ostravě a Bratislavě.

Akce nejen pro HR pracovníky

MotivP pořádá Business Brunche už přes deset let (od roku 2005) a každý rok je navštíví přes 2 000 lidí. Tehdy zaznamenali, že chybí místo, kde by se mohli setkávat lidé z HR oboru. Okamžitě sklidili úspěch, který trvá až dodnes. Konkurence se sice snaží akce napodobovat, ale originál je jen jeden.

Duši konferencím dodává sám František Hroník, respektovaný odborník na psychologii práce, který osobně na všech konferencích přednáší. Sám už odpřednášel přes 50 originálních témat z oblasti HR.

Letos ještě další tři témata

V současnou dobu dobíhá Business Brunch s tématem Člověk hledá smysl, zbývá ještě termín v Praze. Na září jsou naplánovaná setkání na téma Konzultativní prodej, v říjnu přijde řeč na Kognitivní styly a v prosinci se završí rok tématem Prevence ztráty nadšení.

Program Business Brunchů bývá vždy podobný. Po ranní kávě se slova ujme František Hroník, během pauzy na další kávu a občerstvení mají účastníci čas navázat mezi sebou kontakt a nakonec se po další vyčerpávající přednášce Františka Hroníka koná diskuze.

Přihlašování na všechny tři nadcházející akce je v plném proudu. Vstupné je pro HR manažery zdarma, ale počet účastníků je omezený. Je třeba se registrovat na webu MotivP. Kdo nebude mít čas se na zajímavé téma dostavit osobně, může využít služby MotivP Talks. Společnost totiž každou konferenci natáčí a umisťuje na svůj web.

reklama: