www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Ne, 05/13/2018 - 17:25

Slyšeli jste někdy pojem Big data? Pokud nežijete na jiné planetě, tak pravděpodobně ano. V současné době se totiž jedná o jeden z největších obchodních artiklů v oblasti IT a do budoucna bude jeho hodnota nejspíš dále stoupat. Jenže mít k dispozici hodně dat ještě samo o sobě nic neznamená. Musíte je také umět správně analyzovat.

Nasbíraná data mají potenciál nejen při zobrazování personalizovaných reklam, jak je znáte třeba z Facebooku. Správná analýza sesbíraných informací může pomoci i ve vaší firmě. Zjistíte, kde máte největší mezery a v čem jste naopak dobří, co můžete udělat pro to, abyste byli ještě lepší, a kde nejlépe najdete své místo na trhu.

Využijte sílu dat

Budete-li data poctivě sbírat a analyzovat, můžete na tom hodně vytěžit. Pravdou je, že málokterá firma si s analýzou poradí samostatně. Dokážete vy monitorovat údaje v reálném čase, srovnávat výkonnost vůči sobě i konkurenci a hlídat si všechno, co je pro vás důležité? Pokud ne, svěřte tyto činnosti odborníkům. Souhrnu těchto aktivit, které využívají data, se říká business intelligence, a pomůže vám s nimi například firma Solitea Business Solutions.

Získejte náskok před konkurencí

Chcete rozpoznat nové příležitosti a získat náskok před konkurencí? S podporou Solitea Business Solutions a jejich řešením business intelligence to zvládnete. Mají řešení pro malé týmy i obrovské společnosti a díky tomu, že disponují spoustou již předpřipravených řešení, vám ušetří peníze. Umí sledovat klíčové ukazatele v reálném čase, srovnávat výkonnost, ale také předpovídat budoucí vývoj.

Použijte moderní technologie

Kde budou vaše data uložena, si určíte jen vy. Jestli nevěříte cloudu, najdete společně lepší řešení. K tomu všemu budete využívat technologie Microsoftu. Seznámíte se s Microsoft Power BI, nejmodernějším BI softwarem současnosti, SQL Serverem, Azure Stream Analytics a Azure Stream Machine Learning. Neváhejte udělat další krok ve svém podnikání. Tento krok totiž rozhodně má budoucnost.

reklama: