www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Ne, 07/09/2017 - 12:20

Pokud jste se rozhodli, že si vytvoříte vlastní internetový obchod, je třeba myslet na to, jakým způsobem do něj přilákáte co největší množství zákazníků, kteří zde utratí peníze. Není-li eshop dobře viditelný na internetu, je malá pravděpodobnost, že bude úspěšný. Jedním z účinných řešení, jak docílit vysoké návštěvnosti webu, je PPC reklama a její správa.

Proč investovat do PPC reklamy?

PPC je typem internetové reklamy, pomocí níž dochází ke zviditelnění webových stránek. Zobrazuje se například v horní části běžně používaných vyhledávačů. Firmě, která vám ji dělá, pak platíte za proklik. Tedy pouze v okamžiku, kdy zákazníci vstoupí na váš web právě skrz tuto reklamu.

Bez kvalitní správy žádná PPC kampaň nemůže fungovat

Důležitá je ale i samotná správa PPC. Aby byla efektivní, musí firma, která vám ji dělá, dobře znát její pravidla, jinak není dostatečně rentabilní. PPC správa, co vydělá, je taková, jež přivádí stále větší množství zákazníků. Ti pak více nakupují, vám úměrně tomu rostou zisky z prodeje.

PPC správa – Google, Seznam je nejvýznamnější. Právě tyto dva vyhledávače jsou totiž v tuzemsku nejpopulárnější. Proto se na ně většina firem, jež PPC kampaně svým klientům vedou, soustředí. Jde o důležitý nástroj, který není radno podceňovat. Spousta eshopů zanikla právě z důvodu, že neměla dobře nastavenou PPC kampaň, případně byla nedostatečná její správa. Konverze pak nebyla velká, což znamenalo malé zisky z prodeje zboží a služeb obchodů.

Zkušení profesionálové z PPC Profits vám rádi pomohou

Pokud nevíte, na koho se obrátit, mám pro vás tip. Je jím nabídka společnosti PPC Profits. Pro své klienty vytváří efektivní PPC reklamy pro systémy Adwords, Sklik a Etarget. Věnuje se rovněž reklamě na Facebooku. Na správu kampaní v Google Adwords má certifikaci, jako její zákazníci obdržíte 1.000 Kč kreditu zdarma.

reklama: