www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, St, 06/07/2017 - 11:21

V dnešní době musí všichni podnikatelé a obchodníci držet krok s dobou. Internet vládne světu, a proto je potřeba dát o sobě vědět také prostřednictví internetové sítě. Ne každý má ale v této oblasti dostatečné zkušenosti a ví, jak na to. Proto je potřeba se obrátit na odborníka, který vám doporučí, vysvětlí vám neznámé pojmy a poradí neotřelé triky. Pokud chcete ušetřit čas a sami se dozvědět o online marketingu více, můžete si pořídit novou knihu Kritický pohled na marketing od autora Štefana Ihnata.

Emaily a vyhledávání

Nemusíte být vystudovaný marketingový specialista, abyste si dokázal poradit s propagací svého byznysu na internetu. Internetový marketing dokáže pochopit a uvést do praxe i laik. Takto právě zmiňovaná kniha cílí. Majitelé středních či menších firem nebo živnostníci v ní najdou spoustu rad, které jsou určeny pro lidi potkávající se s oborem úplně poprvé nebo o něm mají jenom základní mínění. Čtenáři se na stránkách dozví, jaké mají možnosti propagace na internetu. První část se věnuje rozesílání emailů, jakým způsobem je využívat, přes jakou aplikaci a kdo by měl být jejich odběratelem. Mailing musí být totiž nastavený tak, aby cílovou skupinu neodrazoval, ale spíše motivoval k nákupu.

Tipy a triky

Důležitou kapitolou je vyhledávání společnosti podle klíčových slov. Na internetu musíte být vidět a každý by měl možnost co nejjednodušší cestou váš produkt vyhledat. Zjistíte také, jak si nastavit správné kampaně na internetu, jak vyzrát na sociální sítě a jakým způsobem se prezentovat. Vysvětlí vám, jak si vybrat dodavatele a které chyby se při jejich komunikaci nejčastěji opakují. Možností reklam je totiž spoustu, takže která je vlastně ta efektivní a účinná? Kniha je k dostání buď na webu CRITICAL nebo v síti knihkupectví Neoluxor, Academie či v nakladatelství Aleš Čeněk.

reklama: