www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Pá, 12/22/2017 - 12:23

Vánoce už nejen klepou, ale doslova buší na dveře, a tak nastává nejvyšší čas na shánění dárků. Obchody jsou však v tuto dobu již přeplněné všemi nakupujícími, kterým se ani letos nepodařilo vypravit se na lov dárků dřív. Do toho otrávené prodavačky i zákazníci, tlačenice, nekonečné fronty lidí postávajících u pokladen a prodírajících se mezi regály s nakvašenými výrazy, lidí, kteří si slibují, že příští rok začnou určitě dříve, aby si tento stres a shon odpustili.

 

V klidu, pohodě a bez stresu

Pokud patříte mezi takové opozdilce i vy, pak vězte, že i v tento čas můžete nakoupit v klidu, beze spěchu, bez front, rychle a navíc z tepla svého domova. Nakupování přes internet se stalo fenoménem, pochvalují si ho všichni – zaneprázdnění lidé, kteří na obíhání obchodů nemají čas, i lenošivější povahy, které na něj zase nemají chuť. Často nezabere víc než pět minut a skýtá neuvěřitelné možnosti. Sortiment dárků je opravdu bohatý – od kosmetiky, přes knihy, oblečení, až po nejrůznější pobyty nebo adrenalinové zážitky. Pořídíte zde tedy věci, které udělají radost mamince, babičce, partnerovi, přátelům, kolegům, milovníkům kultury i dobrodružství.

 

Šikovné rady a tipy

Jestli si s výběrem nevíte rady, na e-shopech mnohdy nechybí rádci a průvodci, kteří vám dají pár tipů na originální dárky. Nemusíte se proto bát, že nakonec skončíte celí zoufalí u ponožek nebo spodního prádla. Rozhodování nám navíc často usnadňují, zobrazují svou reklamu na Facebooku, kde spousta z nás tráví velké množství času a nenápadně nás tak postrkují k tomu, abychom si uvědomili, že Vánoce se blíží. Může se jednat o malou reklamu v pravém sloupci nebo o větší, která je umístěna přímo na zdi mezi ostatními příspěvky, takže ji rozhodně nepřehlédneme. Takových reklam na nás může „vyskakovat“ celá řada, protože se jedná o vysoce efektivní formu online marketingu. Dovede totiž neuvěřitelně podrobně cílit na konkrétní uživatele – třeba podle věku, pohlaví, místa bydliště nebo zájmů.

 

Pro zapomnětlivé

Přes internet často vybíráme i dražší věci, třeba elektroniku. Takovou koupi si však potřebujeme důkladně promyslet. Musíme popřemýšlet, jestli je daný produkt ten pravý, vyhledat recenze i zkušenosti ostatních, kteří s ním mají své zkušenosti, zjistit doporučení odborníků. Jen málokdo tak proto nakoupí tzv. na první dobrou. Abychom nezapomněli, využívají uživatelé e-shopů tzv. remarketing. Pomocí něj se těmto váhavcům, kteří se už ocitli na jejich webu, prohlíželi si nabídku, chtěli nakoupit, ale zatím tak neučinili, neustále připomínají na mnoha atraktivních online místech. Tak, pusťte se do nakupování, ať pod vánočním stromečkem neleží jen jehličí!

 

reklama: