www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, So, 09/05/2015 - 16:59
Poté, co vaše marketingové úsilí povede ke vzniku leadu, co se s ním stane? Lead by se dal vysvětlit jako zisk kontaktu na klienta, jde o druh konverze. Ale co s tím kontaktem nadále budete dělat? Podle některých průzkumů až 50 % takto získaných kontaktů zůstává nevyužitých. Vlastně je odhadováno, že 80 % leadů, které se podaří díky úspěšnému marketingu získat, je ignorováno. Přitom je to taková škoda a mnoho ušlých zisků. A jak se tomu vyvarovat? Pomůže Lead Management System (LMS).

Proč je používání LMS tak důležité?

Na tuto otázku existují dvě odpovědi:
1. Když už jste utratili peníze a čas na marketingové aktivity, které vedly k získání leadu, je důležité úsilí dotáhnout do konce
2. Většina leadů nepřivede zákazníka hned na první pokus, proto je třeba o ně v průběhu času pečovat

Jaké jsou výhody LMS?

Organizace leadů. LMS vám poskytuje organizovaný přehled všech leadů tak, jak jsou zachyceny. Můžete si sami určit, podle čeho si je roztřídíte, ale je jisté, že se žádný jen tak neztratí.
Doba odezvy. Dnešní zákazník vyžaduje rychlou reakci na dotaz. Žijeme v 21. století, takže každý očekává, že budete neustále online a k dispozici. Bez LMS to nemáte šanci uhlídat, systém vás ale může upozornit na každý nový lead nebo pomůže naplánovat automatické odpovědi.
Sledování distribuce. Pro firmy s velkou prodejní oblastí je obzvlášť důležité mít organizovaný pohled na celou prodejní síť. V LMS má každý svou funkci a tím se maximalizuje produktivita týmu.
Vybudování a udržení vztahu. Mnoho kupujících není ochotných nakoupit hned po jednom nebo dvou kontaktech s firmou. LMS vás provede procesem více zapojeními se zákazníkem, který se se službou nebo výrobkem podrobněji seznámí. Tím se stupňuje šance, že po vás opravdu sáhne.
Lead Management System se hodí do každé firmy, které není úplně jedno, jak získává zákazníky. V Česku je hodně využívaný LMS od firmy Comin.cz. Ten je osvědčený, nicméně na internetu vypátráte i spoustu jiných používaných v zahraničí. Většinou umí podobné věci.
 

reklama: