Hlavní navigace
Modely

Průzkum spokojenosti zákazníků.

Jsme vděčni za Vaši zpětnou vazbu. Potřebujeme ji!

Milí zákazníci, jak možná víte, po většině návštěv našeho Porsche centra se na Vás obracíme s prosbou o krátké zhodnocení návštěvy. 

Proč potřebujeme Vaši zpětnou vazbu?

Již před několika lety jsme se rozhodli, že kvalitu péče o naše zákazníky chceme neustále zlepšovat. Samozřejmě, že jsme částečně schopni tuto kvalitu ohodnotit sami, ale jak asi tušíte, tak pohled zaměstnanců bude vždy trochu jiný nežli pohled zákazníka. A který pohled je pro nás důležitější? Samozřejmě ten zákazníka, ten Váš.

Díky průzkumu spokojenosti získáváme velké množství významných, ale i velice drobných podnětů, které nám jasně říkají, co děláme dobře a naopak co ještě můžeme zlepšit. Ruku na srdce – nedokážeme splnit úplně vše a hned, ale neexistuje žádný podnět, který by „zapadl“. Proto budeme vděčni za možnost Vás kontaktovat s několika dotazy hodnotící Vaši poslední návštěvu.

Jak průzkum probíhá?

S odstupem několika dnů Vás kontaktujeme zasláním dotazníku na Vaši emailovou adresu. V rámci dotazníků máme definované otázky, na které bychom chtěli znát odpověď u všech našich zákazníků s cílem ověření  Vaší spokojenosti s našimi službami.

Na co se budeme ptát?

Nejvíce nás zajímá Váš celkový dojem z našich služeb. Je velmi důležité, abychom se dozvěděli veškeré detaily a drobnosti. Vyjma obecného dojmu sledujeme i několik procesních povinností, které u žádného jednání nesmí chybět.

Děkujeme za Váš pohled!