Kroky, které podnikáme pro bezpečný přenos vašich informací

AKTUALIZOVÁNO

NOV 17, 2023

Podnikáme řadu kroků k ochraně vašich údajů. Patří mezi ně:

  • Šifrování a zabezpečení: Přijímáme celou řadu opatření s cílem chránit vaše údaje. Zavádíme komplexní bezpečnostní program zahrnující taková opatření, jako je šifrování údajů při jejich předávání, aby byly údaje uživatelů neustále chráněny. Zabezpečení přizpůsobujeme a vylepšujeme, abychom byli vždy o krok napřed před novými riziky a bezpečnostními hrozbami, kterým čelíme.

  • Žádná „zadní vrátka“ pro vládní úřady: Žádnému vládnímu úřadu neposkytujeme přímý přístup ani možnost obejít šifrování. Domníváme se, že takovéto záměrné oslabení našich služeb by ohrozilo úroveň zabezpečení, která je k ochraně uživatelů naší globální služby nezbytná.

  • Robustní zásady: Už dlouhou dobu máme zavedené komplexní zásady, kterými se řídíme při posuzování a vyřizování úředních žádostí o údaje uživatelů. Každou žádost prověřujeme a informace poskytujeme pouze v odpovědi na žádosti, které jsou podle našeho zjištění platné, pouze v rozsahu odpovídajícím konkrétní žádosti.

  • Stojíme za našimi uživateli: Pokud žádosti úřadů vykazují nedostatky (například jsou příliš obecné nebo nesplňují právní náležitosti), žádosti nevyhovíme a požadujeme odstranění zjevných nedostatků ze strany vládního úřadu. V nezbytných případech proti protiprávní žádosti úřadu vzneseme námitky nebo ji zamítneme. Kromě toho bychom se ohradili proti soudnímu příkazu, podle kterého bychom měli naše systémy přestavět tak, že by to narušilo zabezpečení poskytované s cílem chránit údaje lidí, nebo který nám měl bránit informovat o takovém příkazu a našich krocích proti němu.

  • Jsme transparentní: Snažíme se být otevření a aktivně chránit soukromí a bezpečí lidí i jejich přístup k informacím na internetu. Než poskytneme požadované informace, je proto naší zásadou upozornit uživatele na to, že jsme takovou žádost obdrželi. Výjimkou jsou případy, kdy nám to zakazuje zákon, nebo výjimečné okolnosti, například je-li ohroženo dítě a takové upozornění by bylo kontraproduktivní. Od roku 2013 zveřejňujeme dvakrát ročně zprávy o transparentnosti týkající se povahy a rozsahu úředních žádostí o poskytnutí údajů uživatelů. Díky těmto zprávám získává naše komunita přehled o tom, kolik žádostí o údaje dostáváme a jaké zásady zachováváme při jejich vyřizování.