Nový Volkswagen Amarok stojí akčních 799.900 Kč. Šestiválec vyjde těsně pod milion
Druhá generace pick-upu Amarok na českém trhu startuje na 799.900 Kč bez DPH za základní verzi. Za šestiválcový diesel o objemu 3,0 litru dáte bez daně necelý milion korun.
První Volkswagen Amarok se po modernizaci, která přinesla mimo jiné skvělý šestiválec 3.0 TDI, jízdně výrazně přiblížil klasickým offroadům a vozům segmentu SUV. A podobný zážitek z řízení si zachovává i nástupce, který je ovšem ve všem jiný.
Místo vlastní techniky totiž sází na základ Fordu Ranger. Nový amarok je totiž výsledkem spolupráce Volkswagenu s modrým oválem, který za vývoj tohoto vozu a nedávno představené sedmé generace řady Transporter dostal na oplátku derivát Volkswagenu Caddy v podobě modelu Tourneo Connect a architekturu MEB pro elektromobily Explorer a Capri.
Pod označením TDI tudíž najdeme přeplňované diesely TDCi od Fordu, týká se to též šestiválce o objemu 3,0 litru, jehož vývoj si přál přímo Volkswagen.
A právě tenhle motor ve spojení s desetistupňovým automatem (nepřekvapivě taktéž od Fordu) aktuálně díky akční nabídce ve výbavě Style pořídíte za 999.900 Kč bez DPH. To je o necelých 97 tisíc korun bez daně levněji. Ve standardu přitom najdete například matrixové přední LED světlomety, parkovací senzory vpředu a vzadu, zpětnou kameru, asistenta vyparkování, dvouzónovou klimatizaci, 12“ středový displej a virtuální přístroje před řidičem s totožnou úhlopříčkou, čelní, boční, hlavové airbagy a centrální vak, 18palcová kola, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, záruku 2 + 3 roky/200.000 km a další prvky.
Pokud toužíte spíše po pracovním provedení, můžete sáhnout po základním modelu se vznětovým čtyřválcem 2.0 TDI (125 kW) a šestistupňovým manuálem. Linie s jednoduchým názvem Amarok za 799.900 Kč bez DPH bez příplatku zahrnuje taktéž parkovací senzory vpředu a vzadu, zpětnou kameru, asistenta vyparkování, matrixové přední LED světlomety, adaptivní tempomat, 12“ centrální displej, dvouzónovou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, výše zmíněnou záruku či uzávěrku zadního diferenciálu.