Úprava 1.6 TDI kvůli servisní akci Dieselgate: Zjišťovali jsme, zda má smysl jezdit do servisu!|
Zdroj: acz
Zvací dopis|
Zdroj: acz
Montáž usměrňovače sání a přehrání softwaru zaberou u libovolného autorizovaného servisu Škody zhruba půl hodiny|
Zdroj: acz
Kvůli vyšším vstřikovacím tlakům se na trubky přidávají gumové tlumiče vibrací. Od roku 2013 (třeba ve vozech Rapid) je 1.6 TDI mají už standardně.|
Zdroj: acz
Dynamické měření na válcové zkušebně|
Zdroj: acz
Dynamické měření na válcové zkušebně|
Zdroj: acz
Reakce a ovladatelnost|
Zdroj: acz
Rozjezdy - lepší|
Zdroj: acz
Hlučnost - stejná|
Zdroj: acz
Spotřeba - stejná|
Zdroj: acz
Regenerace DPF - častější|
Zdroj: acz
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl