Renault 8 byl takové francouzské embéčko. V 60. letech to byl u nás hit

8/60
Zavřít
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Obdélníkový přístrojový štít později nahradily kruhové ukazatele. Rádio vypadá jako dobové, uvnitř je však moderní. Topení zapínáte přímo z kabiny.
    Obdélníkový přístrojový štít později nahradily kruhové ukazatele. Rádio vypadá jako dobové, uvnitř je však moderní. Topení zapínáte přímo z kabiny.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Přední sedadla připomínají křesílka v obýváku. Chybějí opěrky hlavy. Bezpečnostní pásy jsou originální montované majitelem doddatečně.
    Přední sedadla připomínají křesílka v obýváku. Chybějí opěrky hlavy. Bezpečnostní pásy jsou originální montované majitelem doddatečně.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Tvar řadicí páky mi utkvěl v paměti od 80. let, kdy mě R8 svezl soused
    Tvar řadicí páky mi utkvěl v paměti od 80. let, kdy mě R8 svezl soused| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Skla druhého páru bočních dveří nelze spouštět. Lze v nich otevírat jen část, a sice posouváním dozadu.
    Skla druhého páru bočních dveří nelze spouštět. Lze v nich otevírat jen část, a sice posouváním dozadu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Vodní chladič je za motorem, který trvale pohání ventilátor chlazení
    Vodní chladič je za motorem, který trvale pohání ventilátor chlazení| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zavazdelník ukrývá také domeček pro baterii
    Zavazdelník ukrývá také domeček pro baterii| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Vyhřívání karburátoru
    Vyhřívání karburátoru| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Nalévací hrdlo pro benzin
    Nalévací hrdlo pro benzin| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Rezervní kolo se ukrývá pod podlahou zavazadelníku a je součástí deformační zóny přídě. K vysunutí musíte odjistit páčku v kufru.
    Rezervní kolo se ukrývá pod podlahou zavazadelníku a je součástí deformační zóny přídě. K vysunutí musíte odjistit páčku v kufru.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8
    Renault 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 10 nabídl delší karoserii ale stejný rozvor
    Renault 10 nabídl delší karoserii ale stejný rozvor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Porovnání Renaultu 8 (vzadu) a Renaultu 1
    Porovnání Renaultu 8 (vzadu) a Renaultu 1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8 Gordini
    Renault 8 Gordini| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Renault 8 Gordini
    Renault 8 Gordini| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Obdélníkový přístrojový štít později nahradily kruhové ukazatele. Rádio vypadá jako dobové, uvnitř je však moderní. Topení zapínáte přímo z kabiny.
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Přední sedadla připomínají křesílka v obýváku. Chybějí opěrky hlavy. Bezpečnostní pásy jsou originální montované majitelem doddatečně.
Renault 8
Renault 8
Tvar řadicí páky mi utkvěl v paměti od 80. let, kdy mě R8 svezl soused
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Skla druhého páru bočních dveří nelze spouštět. Lze v nich otevírat jen část, a sice posouváním dozadu.
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Vodní chladič je za motorem, který trvale pohání ventilátor chlazení
Zavazdelník ukrývá také domeček pro baterii
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Vyhřívání karburátoru
Renault 8
Renault 8
Nalévací hrdlo pro benzin
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Rezervní kolo se ukrývá pod podlahou zavazadelníku a je součástí deformační zóny přídě. K vysunutí musíte odjistit páčku v kufru.
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 8
Renault 10 nabídl delší karoserii ale stejný rozvor
Porovnání Renaultu 8 (vzadu) a Renaultu 1
Renault 8 Gordini
Renault 8 Gordini