Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Zmodernizovaná příď je kolmější a nese ostřejší rysy. Maska dostala silnější rámeček a dopředu vystupující žebra. Standardem jsou světlomety LED a poprvé může mít kodiaq provedení Matrix-LED, vykrývající provoz. Stojí 28 000 Kč, ovšem verze RS a L&K je mají vždy.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Nový zadní nárazník se na boku zakusuje do diodových koncových svítilen. Široká odrazka – poznávací znamení škodovek RS – se po faceliftu na koncích rozšiřuje.|
Zdroj: Svět motorů
Nově aplikovaný benzinový dvoulitr s jedním turbem je o citelných 60 kg lehčí než původní dvouturbový diesel. Motory mají výrazně odlišný charakter – TSI není tak pružné, po přidání plynu chvíli váhá, pak hodně podřadí a žene se do otáček, kde už ochotně sportuje. TDI s mamutím točivým momentem reaguje spontánněji, zatahuje mocně odspodu jak lokomotiva. K vozu SUV se nám silný diesel líbí víc než točivý benzin, také vzhledem k nižší spotřebě hlavně ve městě.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. 2.0 BiTDI|
Zdroj: Svět motorů
Aby nemusel být Kodiaq RS hybridem, bylo potřeba utlumit apetit benzinového dvoulitru. Velmi se tedy pracovalo na aerodynamice, výsledkem je například větší spoiler.|
Zdroj: Svět motorů
Modernizace přinesla novou kapotou s jinými prolisy a vyšší hranou nad maskou i nad podběhy. Díky tomu působí kapota plošší, větší a dělá celou příď robustnější.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Všechny výbavy mají nově imitaci prošívání po celé šířce palubní desky – většina v šedé barvě, RS v červené|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Sedadla verze RS vypadají parádně a skvěle se v nich cestuje. Jen pevné opěrky hlavy nemusí vyhovět všem postavám. Pro ostatní stupně výbavy si nově můžete pořídit ergonomické sedačky s masážní funkcí.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Otestovali jsme sedmimístné provedení, za něž si připlatíte 30 000 Kč. Za třetí řadou sedadel odveze 270 litrů zavazadel, po jejich sklopení 765 litrů. Pětimístná verze přepraví 835 litrů. To je o 110 litrů víc než původní diesel. Ten měl totiž pod podlahou baterii, která už se pod kapotu nevešla jako v případě nového benzinu. K němu tak konečně dostanete dosud zapovězenou rezervu.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Z menších modelů si do kodiaqu našlo cestu hrdlo nádržky ostřikovačů s integrovaným trychtýřem|
Zdroj: Svět motorů
Standardem verze RS jsou 20palcová kola, nově ve speciálním aerodynamickém provedení, šetřícím kapky paliva a potažmo emise CO2. Pokud se vám „eko design“ nelíbí, stačí sejmout plastové kryty a získáte sportovnější, paprskové disky.|
Zdroj: Svět motorů