Video: Martin Vaculík a bazarový Ford Focus IV – Bez startovacích kabelů to tentokrát nešlo!

5/120
Zavřít
  • Video placeholder
    Bazar Martina Vaculíka: Ford Focus IV (ÚVODNÍ ČÁST)| Zdroj: Auto.cz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.0 EcoBoost představuje tajný tip. Ceny jím poháněných ojetin jsou nízké, protože kupující by chtěli něco lepšího. Sám agregát je přitom daleko lepší, než si lidé myslí.
    Motor 1.0 EcoBoost představuje tajný tip. Ceny jím poháněných ojetin jsou nízké, protože kupující by chtěli něco lepšího. Sám agregát je přitom daleko lepší, než si lidé myslí.| Zdroj: Svět motorů
  • Nejlépe ze všech motorizací jezdí určitě diesel 2.0 EcoBlue/110 kW. Kdo však nemá finanční polštář, toho by mohl po záruce vytrestat.
    Nejlépe ze všech motorizací jezdí určitě diesel 2.0 EcoBlue/110 kW. Kdo však nemá finanční polštář, toho by mohl po záruce vytrestat.| Zdroj: Svět motorů
  • Výsuvná ochrana hran dveří je už od třetí generace příplatkovou výbavou. A překvapivě s ní nejsou žádné potíže.
    Výsuvná ochrana hran dveří je už od třetí generace příplatkovou výbavou. A překvapivě s ní nejsou žádné potíže.| Zdroj: Svět motorů
  • Prvního října roku 2021 se začala vyrábět zmodernizovaná varianta. Bohužel s hodně osekanou paletou motorů.
    Prvního října roku 2021 se začala vyrábět zmodernizovaná varianta. Bohužel s hodně osekanou paletou motorů.| Zdroj: Svět motorů
  • Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.
    Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.| Zdroj: Svět motorů
  • Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.
    Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.| Zdroj: Svět motorů
  • Veškeré benzinové motory už mají filtr pevných částic. Nejsou s ním zdaleka takové potíže, jako byly u dieselů, ale sem tam i jej někdo ucpe a musí vyrazit na regenerační projížďku.
    Veškeré benzinové motory už mají filtr pevných částic. Nejsou s ním zdaleka takové potíže, jako byly u dieselů, ale sem tam i jej někdo ucpe a musí vyrazit na regenerační projížďku.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud vyhlédnutý vůz nemá světla LED, nemusíte být smutní. V těch halogenových si zvládnete vyměnit žárovku svépomocí, což je dnes už rarita.
    Pokud vyhlédnutý vůz nemá světla LED, nemusíte být smutní. V těch halogenových si zvládnete vyměnit žárovku svépomocí, což je dnes už rarita.| Zdroj: Svět motorů
  • Kruhový volič osmistupňového automatu není nic, co by vás mělo odrazovat. Naopak jde o skvělé osmistupňové ústrojí z vlastní výroby automobilky Ford.
    Kruhový volič osmistupňového automatu není nic, co by vás mělo odrazovat. Naopak jde o skvělé osmistupňové ústrojí z vlastní výroby automobilky Ford.| Zdroj: Svět motorů
  • Sportovnímu modelu ST s elektronicky ovládanou lamelovou uzávěrkou předního diferenciálu se budeme věnovat někdy příště samostatně
    Sportovnímu modelu ST s elektronicky ovládanou lamelovou uzávěrkou předního diferenciálu se budeme věnovat někdy příště samostatně| Zdroj: Svět motorů
  • Tato hláška se nám vymstila hned druhý den. Zejména když návod, v němž naleznete místo pro start i s vybitým klíčkem, byl z předchozí generace vozu.
    Tato hláška se nám vymstila hned druhý den. Zejména když návod, v němž naleznete místo pro start i s vybitým klíčkem, byl z předchozí generace vozu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V palubním počítači byla dlouhodobá spotřeba 5,0 l/ 100 km. My jsme jezdili za 5,6 l/100 km, ale to už bylo opravdu velmi svižné tempo.
    V palubním počítači byla dlouhodobá spotřeba 5,0 l/ 100 km. My jsme jezdili za 5,6 l/100 km, ale to už bylo opravdu velmi svižné tempo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér je ergonomicky v nejlepším pořádku, trochu vázne kvalita.
    Interiér je ergonomicky v nejlepším pořádku, trochu vázne kvalita.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.
    Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.
    Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.| Zdroj: Svět motorů
  • Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.
    Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu je vůz nečekaně prostorný. Takto sám za sebe se v pohodě posadí figurant měřící 187 cm. První opravdu rodinný Ford Focus.
    Vzadu je vůz nečekaně prostorný. Takto sám za sebe se v pohodě posadí figurant měřící 187 cm. První opravdu rodinný Ford Focus.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.
    Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vznětová patnáctistovka je sázka na jistotu. Vstřikování má Bosch a celkově s ní nejsou žádné velké problémy. Táhne lépe, než by člověk od skromného objemu čekal.
    Vznětová patnáctistovka je sázka na jistotu. Vstřikování má Bosch a celkově s ní nejsou žádné velké problémy. Táhne lépe, než by člověk od skromného objemu čekal.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výměna akumulátoru dnes namontováním nového dílu stejných parametrů nekončí. Automechanikovi, který neudělá reset BMS, ruce zlámat!
    Výměna akumulátoru dnes namontováním nového dílu stejných parametrů nekončí. Automechanikovi, který neudělá reset BMS, ruce zlámat!| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.
    Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.
    Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Víceprvkovou zadní nápravu mají silnější motory a všechny kombíky. Všimněte si důkladného aerodynamického zakrytování.
    Víceprvkovou zadní nápravu mají silnější motory a všechny kombíky. Všimněte si důkladného aerodynamického zakrytování.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vlečenou zadní nápravu mají motorizace 1.0 EcoBoost a 1.0 EcoBlue v pětidveřovém hatchbacku, a to ještě s výjimkou vrcholných výbav. Jízdně vůbec není špatná.
    Vlečenou zadní nápravu mají motorizace 1.0 EcoBoost a 1.0 EcoBlue v pětidveřovém hatchbacku, a to ještě s výjimkou vrcholných výbav. Jízdně vůbec není špatná.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jiří Hrdý ukazuje na nízkotlaký ventil EGR u motoru 1.5 EcoBlue. Sítko mezi ním a fi ltrem bývalo zdrojem problémů, Ford však připravil vylepšený díl a problémy ustaly
    Jiří Hrdý ukazuje na nízkotlaký ventil EGR u motoru 1.5 EcoBlue. Sítko mezi ním a fi ltrem bývalo zdrojem problémů, Ford však připravil vylepšený díl a problémy ustaly| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Svolávacím akcím vozu dominuje rozličné prodírání kabelových svazků o šrouby a jiné kovové díly. V praxi daleko častější však je, že kabel od sondy lambda přehryzá kuna.
    Svolávacím akcím vozu dominuje rozličné prodírání kabelových svazků o šrouby a jiné kovové díly. V praxi daleko častější však je, že kabel od sondy lambda přehryzá kuna.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vozy z Francie nebývají moc napadené korozí, zde však už na podmotorovém rámu hlodala. U aut jezdících v české soli důrazně doporučujeme dodatečnou ochranu.
    Vozy z Francie nebývají moc napadené korozí, zde však už na podmotorovém rámu hlodala. U aut jezdících v české soli důrazně doporučujeme dodatečnou ochranu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
    Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Bazar Martina Vaculíka: Ford Focus IV (ÚVODNÍ ČÁST)
Ford Focus
Motor 1.0 EcoBoost představuje tajný tip. Ceny jím poháněných ojetin jsou nízké, protože kupující by chtěli něco lepšího. Sám agregát je přitom daleko lepší, než si lidé myslí.
Nejlépe ze všech motorizací jezdí určitě diesel 2.0 EcoBlue/110 kW. Kdo však nemá finanční polštář, toho by mohl po záruce vytrestat.
Výsuvná ochrana hran dveří je už od třetí generace příplatkovou výbavou. A překvapivě s ní nejsou žádné potíže.
Prvního října roku 2021 se začala vyrábět zmodernizovaná varianta. Bohužel s hodně osekanou paletou motorů.
Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.
Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.
Veškeré benzinové motory už mají filtr pevných částic. Nejsou s ním zdaleka takové potíže, jako byly u dieselů, ale sem tam i jej někdo ucpe a musí vyrazit na regenerační projížďku.
Pokud vyhlédnutý vůz nemá světla LED, nemusíte být smutní. V těch halogenových si zvládnete vyměnit žárovku svépomocí, což je dnes už rarita.
Kruhový volič osmistupňového automatu není nic, co by vás mělo odrazovat. Naopak jde o skvělé osmistupňové ústrojí z vlastní výroby automobilky Ford.
Sportovnímu modelu ST s elektronicky ovládanou lamelovou uzávěrkou předního diferenciálu se budeme věnovat někdy příště samostatně
Tato hláška se nám vymstila hned druhý den. Zejména když návod, v němž naleznete místo pro start i s vybitým klíčkem, byl z předchozí generace vozu.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
V palubním počítači byla dlouhodobá spotřeba 5,0 l/ 100 km. My jsme jezdili za 5,6 l/100 km, ale to už bylo opravdu velmi svižné tempo.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Interiér je ergonomicky v nejlepším pořádku, trochu vázne kvalita.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.
Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Vzadu je vůz nečekaně prostorný. Takto sám za sebe se v pohodě posadí figurant měřící 187 cm. První opravdu rodinný Ford Focus.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Vznětová patnáctistovka je sázka na jistotu. Vstřikování má Bosch a celkově s ní nejsou žádné velké problémy. Táhne lépe, než by člověk od skromného objemu čekal.
Výměna akumulátoru dnes namontováním nového dílu stejných parametrů nekončí. Automechanikovi, který neudělá reset BMS, ruce zlámat!
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Víceprvkovou zadní nápravu mají silnější motory a všechny kombíky. Všimněte si důkladného aerodynamického zakrytování.
Vlečenou zadní nápravu mají motorizace 1.0 EcoBoost a 1.0 EcoBlue v pětidveřovém hatchbacku, a to ještě s výjimkou vrcholných výbav. Jízdně vůbec není špatná.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Jiří Hrdý ukazuje na nízkotlaký ventil EGR u motoru 1.5 EcoBlue. Sítko mezi ním a fi ltrem bývalo zdrojem problémů, Ford však připravil vylepšený díl a problémy ustaly
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Svolávacím akcím vozu dominuje rozličné prodírání kabelových svazků o šrouby a jiné kovové díly. V praxi daleko častější však je, že kabel od sondy lambda přehryzá kuna.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Vozy z Francie nebývají moc napadené korozí, zde však už na podmotorovém rámu hlodala. U aut jezdících v české soli důrazně doporučujeme dodatečnou ochranu.
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line