Martin Vaculík a ojetý Ford Ranger (T6): Nejlepší ford současnosti

46/116
Zavřít
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Limited (2015-2019)
    Ford Ranger Limited (2015-2019)| Zdroj: acz
  • Ford Ranger Wildtrak (od 2019)
    Ford Ranger Wildtrak (od 2019)| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Ranger Raptor )od 2019)
    Ford Ranger Raptor )od 2019)| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Dlouhý náfuk k ventilátoru u nového motoru 2.0 EcoBlue maskuje, že pod kapotou skoro nic není.
    Dlouhý náfuk k ventilátoru u nového motoru 2.0 EcoBlue maskuje, že pod kapotou skoro nic není.| Zdroj: Svět motorů
  • Od roku 2015, už s centrálním systémem Ford Sync.
    Od roku 2015, už s centrálním systémem Ford Sync.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Do roku 2015 se palubní počítač ovládal postaru kolíčkem na přístrojové desce. Spotřeba přes 10 l/100 km je u 3.2 TDCi Euro 5 běžná.
    Do roku 2015 se palubní počítač ovládal postaru kolíčkem na přístrojové desce. Spotřeba přes 10 l/100 km je u 3.2 TDCi Euro 5 běžná.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Trochu asijský interiér vozů do roku 2015.
    Trochu asijský interiér vozů do roku 2015.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Doporučujeme šestistupňovou automatickou převodovku. U manuální jde dost těžko řadit, zejména ve spojení se silným motorem 3.2 TDCi.
    Doporučujeme šestistupňovou automatickou převodovku. U manuální jde dost těžko řadit, zejména ve spojení se silným motorem 3.2 TDCi.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Parkovací kamera není zženštilá záležitost. Hodí se i chlapům při připojování těžkého vleku. Lepší než tato malá ve zpětném zrcátku je velká na displeji, nabízená od roku 2015.
    Parkovací kamera není zženštilá záležitost. Hodí se i chlapům při připojování těžkého vleku. Lepší než tato malá ve zpětném zrcátku je velká na displeji, nabízená od roku 2015.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hliníková roleta se zdá být praktická, ale často zlobí. A kvůli ní se pak na nákladový prostor těsně nevejde europaleta.
    Hliníková roleta se zdá být praktická, ale často zlobí. A kvůli ní se pak na nákladový prostor těsně nevejde europaleta.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pětiválec 3.2 TDCi má opravdu náklaďáckou charakteristiku s maximem výkonu už při 3000 otáčkách.
    Pětiválec 3.2 TDCi má opravdu náklaďáckou charakteristiku s maximem výkonu už při 3000 otáčkách.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní bubnové brzdy nejsou žádná nevýhoda, naopak! Do 200 000 km obvykle nevyžadují žádné servisní zásahy.
    Zadní bubnové brzdy nejsou žádná nevýhoda, naopak! Do 200 000 km obvykle nevyžadují žádné servisní zásahy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Modely Euro 6 (od 2016) vyžadují doplňování AdBlue. Plnicí hrdlo je vedle palivového, do příslušné nádrže se vejde 20 l. Doplňujte teprve tehdy, když vám vůz nahlásí nízkou hladinu (2400 km před vyčerpáním), neboť minimální přípustné množství pro doplnění je 15 l. Menší množství nemusí čidlo odhalit.
    Modely Euro 6 (od 2016) vyžadují doplňování AdBlue. Plnicí hrdlo je vedle palivového, do příslušné nádrže se vejde 20 l. Doplňujte teprve tehdy, když vám vůz nahlásí nízkou hladinu (2400 km před vyčerpáním), neboť minimální přípustné množství pro doplnění je 15 l. Menší množství nemusí čidlo odhalit.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.
    Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.
    Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.
    Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.
    Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.
    Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Všechny tlumiče na voze byly z roku 2012, tedy původní. A bez jakýchkoliv známek opotřebení.
    Všechny tlumiče na voze byly z roku 2012, tedy původní. A bez jakýchkoliv známek opotřebení.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rezervní kolo se spouští na řetězu. Na rozdíl od obvyklého lanka jej nezablokuje ani bláto – ozubené kolo si jej snadno vydrolí
    Rezervní kolo se spouští na řetězu. Na rozdíl od obvyklého lanka jej nezablokuje ani bláto – ozubené kolo si jej snadno vydrolí| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výhodou tuhé zadní nápravy je naprosto stabilní geometrie. Takto pěkně sjeté pneumatiky u žádné ojetiny s víceprvkem nenajdete.
    Výhodou tuhé zadní nápravy je naprosto stabilní geometrie. Takto pěkně sjeté pneumatiky u žádné ojetiny s víceprvkem nenajdete.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.
    Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přední lichoběžníková náprava je velmi masivní a funguje bez investic. Mastnota u levého kola (na fotce napravo) vzniká při výměně olejových fi ltrů. O žádný únik z motoru se nejedná.
    Přední lichoběžníková náprava je velmi masivní a funguje bez investic. Mastnota u levého kola (na fotce napravo) vzniká při výměně olejových fi ltrů. O žádný únik z motoru se nejedná.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Při větším nárazu se rám ohne v tomto místě. Jediným kvalitním řešením je jeho výměna, což s prací vyjde s jistotou na více než 150 000 Kč.
    Při větším nárazu se rám ohne v tomto místě. Jediným kvalitním řešením je jeho výměna, což s prací vyjde s jistotou na více než 150 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nad opačně nasazeným plochým řemenem, který brousil o hadici sání, jsme kroutili hlavou.
    Nad opačně nasazeným plochým řemenem, který brousil o hadici sání, jsme kroutili hlavou.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
    Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Limited (2015-2019)
Ford Ranger Wildtrak (od 2019)
Ford Ranger Raptor )od 2019)
Dlouhý náfuk k ventilátoru u nového motoru 2.0 EcoBlue maskuje, že pod kapotou skoro nic není.
Od roku 2015, už s centrálním systémem Ford Sync.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Do roku 2015 se palubní počítač ovládal postaru kolíčkem na přístrojové desce. Spotřeba přes 10 l/100 km je u 3.2 TDCi Euro 5 běžná.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Trochu asijský interiér vozů do roku 2015.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Doporučujeme šestistupňovou automatickou převodovku. U manuální jde dost těžko řadit, zejména ve spojení se silným motorem 3.2 TDCi.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Parkovací kamera není zženštilá záležitost. Hodí se i chlapům při připojování těžkého vleku. Lepší než tato malá ve zpětném zrcátku je velká na displeji, nabízená od roku 2015.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Hliníková roleta se zdá být praktická, ale často zlobí. A kvůli ní se pak na nákladový prostor těsně nevejde europaleta.
Pětiválec 3.2 TDCi má opravdu náklaďáckou charakteristiku s maximem výkonu už při 3000 otáčkách.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Zadní bubnové brzdy nejsou žádná nevýhoda, naopak! Do 200 000 km obvykle nevyžadují žádné servisní zásahy.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Modely Euro 6 (od 2016) vyžadují doplňování AdBlue. Plnicí hrdlo je vedle palivového, do příslušné nádrže se vejde 20 l. Doplňujte teprve tehdy, když vám vůz nahlásí nízkou hladinu (2400 km před vyčerpáním), neboť minimální přípustné množství pro doplnění je 15 l. Menší množství nemusí čidlo odhalit.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.
Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.
Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.
Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Všechny tlumiče na voze byly z roku 2012, tedy původní. A bez jakýchkoliv známek opotřebení.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Rezervní kolo se spouští na řetězu. Na rozdíl od obvyklého lanka jej nezablokuje ani bláto – ozubené kolo si jej snadno vydrolí
Výhodou tuhé zadní nápravy je naprosto stabilní geometrie. Takto pěkně sjeté pneumatiky u žádné ojetiny s víceprvkem nenajdete.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.
Přední lichoběžníková náprava je velmi masivní a funguje bez investic. Mastnota u levého kola (na fotce napravo) vzniká při výměně olejových fi ltrů. O žádný únik z motoru se nejedná.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Při větším nárazu se rám ohne v tomto místě. Jediným kvalitním řešením je jeho výměna, což s prací vyjde s jistotou na více než 150 000 Kč.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Nad opačně nasazeným plochým řemenem, který brousil o hadici sání, jsme kroutili hlavou.
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak