Jak jste se od zajišťování tuzemských koncertů v roli produkčního pro skupiny, jako jsou Pink Floyd, Rolling Stones, U2 nebo Genesis a další, dostal k poradenství při stavbě velkých koncertních hal?
Od roku 1994 jsem měl na starosti produkční zajištění velkých hudebních koncertů zahraničních kapel v České republice a vlastně pořád jsem narážel na nutnost dělat nějaké kompromisy. Neexistoval prostor, kde by se v Česku bez problémů dal udělat opravdu velký koncert. A když jsem vyjel do zahraničí a viděl, jak je to jednoduché, že vše mají připravené, štvalo mě to. To byl také důvod, proč jsem v roce 2002, kdy jsem se dozvěděl, že chce někdejší šéf Sazky Aleš Hušák postavit ve Vysočanech velkou multifunkční halu, zvedl telefon a nabídl mu svou pomoc. A protože on byl v tomto ohledu osvícený, pochopil, že někoho takového potřebuje. A přijal mě.
Spojení koncertních hal s vodou vždy umocní výsledný efekt.