- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Attila Végh se v červnu 2024 znovu postaví Karlosu Vémolovi v kleci. V roce 2019 ho knokautoval. | foto: Oktagon MMA
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Francouzská automobilka Renault, bageterie Pierre Baguette Original a nejnověji Heineken Slovensko. Tyto společnosti se v posledních týdnech rozhodly svou spolupráci s nejznámějším slovenským MMA zápasníkem ukončit. Důvod? Véghova politická angažovanost.
„Nejde ani tak o to, koho konkrétně podpořil, ale že to udělal během volebního moratoria a aniž by se v minulosti nějak politicky vyjadřoval. Jeho podpora byla jako vystřižená z PR kampaně prezidenta Pellegriniho,“ řekl pro iDNES Premium Štefan Polgári, marketingový odborník a Managing Director společnosti Ecommerce Bridge.
„Végh řekl přesně to, co bylo v kampani i na billboardech. Náhoda? Nemyslím si.“
Realita je bohužel zřejmě taková, že pokud máte a nedejbože projevíte svůj názor veřejně, může se stát, že přijdete o partnerství, byznys a možná časem budou za váš názor i zavírat.
Připojte se ještě dnes a získejte: