Publicistický pořad tuto neděli sledovalo 458 tisíc diváků starších čtyř let. S velkým ohlasem se politická diskuse setkala hlavně u mužů ve věku 15 až 34 let (share 27,03 procent).
Debata současného a bývalého premiéra zaznamenal úspěch i na profilech TN.cz a TV Nova na sociálních sítích. Video z nedělního vydání mělo na různých sítích do pondělního dopoledne dohromady přes 500 tisíc zhlédnutí.
Ničíte Česko pod symbolem Nutelly, řekl Babiš Fialovi. Ten mu vyčetl potraviny |
První část Otázek Václava Moravce sledovalo v neděli na ČT1 a ČT24 celkově 176 tisíc diváků starších 15 let, druhou část, vysílanou jen na ČT24, vidělo v průměru 162 tisíc diváků ve stejné věkové kategorii.
První část Partie Terezie Tománkové na Primě pak zaujala 358 tisíc diváků nad 15 let a druhá část 297 tisíc diváků v kategorii 15+, uvádí server Mediaguru.
Nova debatu Za pět minut dvanáct vysílá od konce října. Pořad složený nejen z debaty politiků moderuje Martin Čermák známý z Televizních novin a živého vysílání TN Live.