Chcete se přihlásit, nebo se chcete na Facebook přidat?
Z jakých zdrojů Facebook získává informace o místech?
Informace o firmách a dalších místech slouží k podpoře různých Facebook produktů. Tyto informace Facebook získává tak, že je shromažďuje z širokého spektra zdrojů dat.
Zdroje dat
Informace, které k jednotlivým místům shromáždíme, pocházejí z různých zdrojů. Příklady některých z nich:
  • Veřejné zdroje: Pokud například nějaká firma na svém veřejném webu uvádí adresu, provozní dobu, telefonní číslo nebo jiné údaje, tyto informace využijeme k tomu, abychom měli naše záznamy aktuální.
  • Data poskytovaná třetími stranami: Do této kategorie řadíme volně přístupné datové sady, které může využívat každý, i data poskytovaná společnostmi, které se zabývají shromažďováním dat pro jiné subjekty a poskytováním licencí k těmto datům.
  • Informace vygenerované uživateli: Takovéto informace mohou pocházet z crowdsourcingu, od správců stránek nebo správců propojených instagramových firemních účtů.
  • Informace na Facebooku: Při určování, jaké informace o místě jsou relevantní k zobrazení, vycházíme z jiných informací na Facebooku. Můžeme například z popisu Facebook stránky předpovědět, že místo patří do určité kategorie (například se jedná o restauraci). Na základě těchto informací se dané místo může zobrazovat ve výsledcích hledání uživatelů.
Čeština
+
Meta © 2025