Slova chváli pro testéra. Zprostředkování chování auta a jeho sportovní povahy je výborné.
Jen mne trochu překvapuje, že na auto stránkách, kde bych čekal nadšence nikdo ani ťuk u testu srdcového auta.
SOUHLASím, pěkný test(ík) :yes: 😉
PS: Opravdu "překvapilo"? Tady se přece probírá jen design (tvar vnějších plechů, popřípadě palubky 😄 ) a případně prodeje aut (v té či oné zemi) a stále trošku koncernovwé pro a proti ... a to je tak zhruba VŠE 😉
Pěkný den 😄
Bohužel překvapilo. Je vidět, že jsou nadšenci a nadšenci. Zrovna u tebe vím, že auta vnímáš hodně pocitově a byť někdy nesouhlasím s tím co píšeš, tak za přístup k našim plechovým láskám :yes:
Také přeji pěkný den 😉
Děkuji 😄
Mám přeci jen už "maličko" praxe a měla jsem to štěstí jezdit vozy jak za 10 tak 210.000 eur a ta praxe mi říká že to je daleko více o "dojmech a pocitech" než o "číslíčkách" (za "klasický" NEsmysl považuji "hodnocení" vozu podle zrychlení 0-100 km/h 😉 ). A těmi "číslíčky" myslím většinu (ne-li všechny) údajů. Tedy ne že by neměly ŽÁDNOU hodnotu, to zas ne - ale je to jen ZÁKLADní informace ... sloužící abych si vůz/motor "zařadili" - jak pak KONKRÉTNĚ jezdí/se chová/působí je už něco (někdy málem i "hodně") jiného..
Osobně si myslím (mám "vyzkoušeno") že ideál je (trochu zjednodušeně) z německých testů převzít naměřené hodnoty a z britských text - promíchat/protřepat a výsledná chuť "je to ONO" 😄
PS: Když jsme u tohoto Mini - doporučuji německý test z AutoBild (česky AutoTip) vozů Citroën DS3 Racing, Mini John Cooper Works Clubman a Renault Clio Gordini RS - byť skončily v tomto pořadí, všechno jsou to "milé hračky" - překvapivě (alespoň pro mne) trošičku více zaostalo Clio (na soupeře nestačilo motorově - ti měli stejný motor, byť každý s jiným software)
Pěkný den 😄
Zrovna nad tímto ďáblíkem uvažujeme, ale jelikož se s Mini jezdí čím dál víc, asi to vyhraje SD. Test to jen potvrzuje, přece jen se po té dálnici jezdí hodně...
Jen mne trochu překvapuje, že na auto stránkách, kde bych čekal nadšence nikdo ani ťuk u testu srdcového auta.
PS: Opravdu "překvapilo"? Tady se přece probírá jen design (tvar vnějších plechů, popřípadě palubky 😄 ) a případně prodeje aut (v té či oné zemi) a stále trošku koncernovwé pro a proti ... a to je tak zhruba VŠE 😉
Pěkný den 😄
Také přeji pěkný den 😉
Mám přeci jen už "maličko" praxe a měla jsem to štěstí jezdit vozy jak za 10 tak 210.000 eur a ta praxe mi říká že to je daleko více o "dojmech a pocitech" než o "číslíčkách" (za "klasický" NEsmysl považuji "hodnocení" vozu podle zrychlení 0-100 km/h 😉 ). A těmi "číslíčky" myslím většinu (ne-li všechny) údajů. Tedy ne že by neměly ŽÁDNOU hodnotu, to zas ne - ale je to jen ZÁKLADní informace ... sloužící abych si vůz/motor "zařadili" - jak pak KONKRÉTNĚ jezdí/se chová/působí je už něco (někdy málem i "hodně") jiného..
Osobně si myslím (mám "vyzkoušeno") že ideál je (trochu zjednodušeně) z německých testů převzít naměřené hodnoty a z britských text - promíchat/protřepat a výsledná chuť "je to ONO" 😄
PS: Když jsme u tohoto Mini - doporučuji německý test z AutoBild (česky AutoTip) vozů Citroën DS3 Racing, Mini John Cooper Works Clubman a Renault Clio Gordini RS - byť skončily v tomto pořadí, všechno jsou to "milé hračky" - překvapivě (alespoň pro mne) trošičku více zaostalo Clio (na soupeře nestačilo motorově - ti měli stejný motor, byť každý s jiným software)
Pěkný den 😄