Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
pumpkin
v bielej farbe s nelakovanými nárazníkmi a na 13-palcoch by mohli ešte trochu stlačiť tú cenu.
Netroškař a přidej. Místo zadních oken plech, rezervu ven, jeden stěrač na čelním skle musí stačit, dekl z motoru pryč, dvířka skříňky před spolujezdcem taky a k tomu platu nad kufrem.
Ty nebylo, aby to nešlo pod stopade.
Ty nebylo, aby to nešlo pod stopade.
zlysoused
Toto mi připomíná ŠAkodu 105S, kterou jsme kdysi za totáče měli. To byl taky největší holobyt.
avatas
V televizi jede zrovínka reklama na Peugeot 207 v plné výbavě za 215 000.-Kč, ale i tak si myslím,že cigoun v plný za 240 000.- Kč je bomba..........nebo ne??! >😁
Dixik2
Převzato z tiskové zprávy😒br />
Seznam volitelných výbav verzí Active, Ambition a Elegance již brzy doplní novinky v podobě panoramatického střešního okna a ekologického paketu Green tec. Za atraktivní, elektricky posuvnou střechu s velkorysým prosklením zaplatí zákazník 15 000 Kč. Pokud se rozhodne pro paket Green tec, za férových 9 000 Kč získá soubor opatření pro snížení spotřeby, který zahrnuje mimo jiné systém Start-Stop, rekuperaci brzdné energie či pneumatiky s nižším valivým odporem. Green tec je možno přiobjednat k oběma dostupným motorizacím.
Seznam volitelných výbav verzí Active, Ambition a Elegance již brzy doplní novinky v podobě panoramatického střešního okna a ekologického paketu Green tec. Za atraktivní, elektricky posuvnou střechu s velkorysým prosklením zaplatí zákazník 15 000 Kč. Pokud se rozhodne pro paket Green tec, za férových 9 000 Kč získá soubor opatření pro snížení spotřeby, který zahrnuje mimo jiné systém Start-Stop, rekuperaci brzdné energie či pneumatiky s nižším valivým odporem. Green tec je možno přiobjednat k oběma dostupným motorizacím.
Panoramatické okno? Hmm, tohle je v této třídě docela unikát, ne?
fabiahtp
Škoda že k článku nejsou aktuální fotky verze Active 😒 Docela by mě to zajímalo jak to uvnitř vypadá.
leone
Škoda je všeobecně známá svou nízkou základní výbavou,....o tom není žádná, nicméně co kdo z Vás čeká na našem trhu ???, při tak silném postavení a velkým procentuálním prodeji >😁 >😁
všichni co jí, mnohdy až bezhlavě věří a kupují, tento stav nepřímo působí a prohlubují,....až bude mít Škoda třeba 2,9% trhu 8-s , tak budete koukat co bude mít v základu, :-!
všichni co jí, mnohdy až bezhlavě věří a kupují, tento stav nepřímo působí a prohlubují,....až bude mít Škoda třeba 2,9% trhu 8-s , tak budete koukat co bude mít v základu, :-!
valodja
jako mně připadá citigo celkem rozumný auto. Kdyby mělo hloubkově nastavitelnej volant a v 5ti dveřový verzi trochu delší rozvor, aby se za mě někdo vešel, je to ideální pojezd bez přívlastků, tichý, relativně kultivovaný, s nízkými provozními náklady. Jo a taky hlavová opěrka je v Picantu řešena lépe. (mám 188cm😊
petrH123
Nevím proč všichni kritizujú dizajn. Tohle auto je mestské vozidlo a dizajnem ho zcela pripomína. Co se týče rozmeru ocenila je hlavne manželka....která mela s parkováním vždy problémy >😁 Kriticky jse ale musím postavit k cene, která je určite příliš >😒]
Uvědom si, že po světě jezdí a prodávjí se mraky aut, které z mého pohledu nemají absolutně nárok na existenci. Přesto je někdo vypustil na trh, přesto se prodávají, přesto je lidé kupují.
Suma sumarum, tohle u nas prodejne bude, se znakem Skoda je tu prodejne cokoliv, ale na Zapad, vlastne i na Vychod bude Cigo kdyz uz necim valcovane (jestli vubec), tak maximalne Upem, jinak je to podle me nekonkurenceschopne
To je jasná, čísly podložená, výhoda.
Ta pračka byl příklad. Příklad rozměru - ne situace, kdy si ji "musíš ty sám" někam odvézt. :-! :no:
A ja si auto nekupoval podle toho, jestli v nem muzu jednou za 5-10 let prevest neco rozmerneho, to prenechavam dodavkam, ktere neni problem si vypujcit, ja mel pri vyberu auta uplne jine priority 😉 A propos, jeste jsem se nestretl s veci, kterou bych nenalozil a napr do Oktavky ano, takze opravdu nepocituju cesky komplex menecenosti z maleho kufru.
Řekni mi který hatchback tu tvojí virtuální pračku po skopení sedaček neodveze.
O pračce fakt ne a to ani té virtuální.
PS: Ty jsi zářný příklad toho, jak reaguješ jen na můj nick, k čemuž tě dohání nějaká osobní nenávist. Měl by ses ale nejřív zkusit zamyslet.
K tomu PS. Sice jsi to napsal tak že ta věta snad ani nemá význam, ale odtušuju že ti vadí že reaguju na tvé příspěvky. Přispávám sem jen sporadicky, nemám na to moc času a nemám na to obvykle ani chuť.
Když napíšeš naprosto absurdní příspěvek tak na to reaguju (dnešní případ). Nehledej v tom žádnou osobní nenávist. Nereaguju jen na tvoje příspěvky, tak nebuď tak vztahovačný. Jen pro úplnost minulou debatu mezi námi jsi začal ty.
Co tam máš dál?
PS: Tady jsou tuny diskutérů, kteří píšou naprostý nesmysly. Ty reaguješ většinou (negativně) na mne. Nejsi sám, ale chováš se dle vzorce.
To máš vážně pocit že jsem napsal, že u nás nezáleží na velikosti kufru? Nebo se to jen snažíš účelově dostat tam, kam potřebuješ, aby sis to pěkně okecal a ze mě udělal blba? Tohle mě na internetových diskusích irituje, slovíčkaření uhýbání od podstaty, a občas prostě vzájemný nepochopení způsobené formou komunikace. Budu to brát tak že jsi mě jen špatně pochopil, aby jsi mě zase z něčeho nenařknul.
Máš samozřejmě pravdu, že češi prahnou po velkých kufrech, ale ten kufr je prostě prťavej a nějaký stěhování čehokoli je úsměvný a v reálu nepřipadá v úvahu. Na stěhování se prostě kupují jiná auta. Vím jaký je kufr ve Fabii, v Citigo je ještě menší a po sklopení sedaček ti nevznikne rovná plocha. Ten kufr ve fábii bohatě stačí na běžné ježdění, a ten v Citigigo bude pro běžné jízdy do práce, na běžný nákup apod. dostačovat stejně. Těch pár centimetrů oproti konkurenci mockrát nevyužiješ. K čemu se chci dostat je to, že ani auta o třídu větší Punto, Fábie, Fiesta doplň jakýkoli další nemají žádný extra kufr. Prostě ho ani jejich běžní uživatelé nepotřebují, a ti co potřebují mají Fabii combi za čož teda Škodovce :yes: .
Tohle porovnávání velikostí kufrů řeší akorát novináři a lidi v diskusích na internetu. V reálu je ti nakonec rozdíl pár litrů ukradených, v životě se mi snad nikdy nestalo že bych něco neodvezl. Každý kufr je jinak uspořádaný a ikdyž to někdy dá práci tak se to tam nějak poskládá.
Já sem vážně moc často nepíšu, je pravda že teď po vánocích jsem se tu párkrát objevil a většinou to byla debata s tebou. Prostě asi mámé rozdílný náhledy a názory na auta. Nehledej v tom nic osobního ani žádný vzorce, vůbec tě neznám jen mi občas přijde že tu obhajobu volkswagenů doháníš do extrémů a to je mi proti srsti.
[odkaz]
[odkaz]
a
[odkaz]
[odkaz]
ještě bych doporučil slogan "metal is so sexy" zkráceně MISS
:no: :no: :no: :no: :no:
Důležité především je, jestli se do auta vlezu a jestli je tam dost místa, protože to už nijak nezměním. Do kufru si klidně můžu šoupnout peršan za deset tisíc.
Koupí-li si to dáma. jež má na jedný ruce klidně i deset prstenů a náramků, nebudu si dělat iluze o tom, jak to po pár měsících bude vypadat >😁 Ne, nemyslim ten plech ale tu zlatou ozdobu. Stačí mi vidět jak vypadá okolí kliky auta mojí skoromanželky, čára sem, čára tam.
A co já se svýma hodinkama? Se krapet rozmáchnu a nerozbiju-li svoje digitálky od rákosníka za cicapade, udělám tam jima přinejmenšim ošklivou dirku. Se zavazadelníkem je to taky na pováženou. Jedu na nákup do toho nejlepšího supermarketu v ČR, ano do LIDLU. Koupim basu Argus Pivo Premium, hodí jím do kufru a ejhle, čára až na plech.
Je to nedomyšlený a celkově působí, jako by sjelo z montážní linky o pár "zastávek" dřív.
ceny 5dveroveho Upu budu na slovensku v podstate vyssie ako zakladne polo, kto si to kupi nechapem, jedine nejaky miliardar ako 45-te auto do zbierky.