Testy
FISHkaa
1
Přesně tak, tohle jsou maličkosti. A proto si koupím Golf abych měl pořádné problémy s motorem a DSG převodovkou. Tomu říkám správná volba! >😁 :no:
Přejít do diskuze
"jde o půl roku a 20 000 km, co to předvede po třech letech a stovce tisíc zatím nikdo neví."
Volant sa osupe az na kost, windows v palubovke zachvati severokorejsky virus a ostrekovace prestanu ostrekovat.
Volant sa osupe az na kost, windows v palubovke zachvati severokorejsky virus a ostrekovace prestanu ostrekovat.
Test dopadl pro Hjondé dost dobře.
Ten volant vyměnili novinářskému autu.
Z firemní flotily (8 aut) vyměnili jeden a ze dvou majitelů, kteří si ten nošovický zázrak koupili za vlastní, to nevyměnili ani jednomu.
Že prý nemaj nosit při řízení prstýnky a že je to prý i v návodu.
A tos neviděl jejich "kožená" sedadla...
Jinak to ale dopadlo celkem v pohodě, kvůli volantu, nebo hadičce k ostřikovači nemusí Hjondé dělat svolávačku a ani svádět chyby na dodavatele. S oloupaným volantem jistě nezůstaneš stát uprostřed dálnice...
Ještě drobná poznámka k testu - jde o půl roku a 20 000 km, co to předvede po třech letech a stovce tisíc zatím nikdo neví.
Ten volant vyměnili novinářskému autu.
Z firemní flotily (8 aut) vyměnili jeden a ze dvou majitelů, kteří si ten nošovický zázrak koupili za vlastní, to nevyměnili ani jednomu.
Že prý nemaj nosit při řízení prstýnky a že je to prý i v návodu.
A tos neviděl jejich "kožená" sedadla...
Jinak to ale dopadlo celkem v pohodě, kvůli volantu, nebo hadičce k ostřikovači nemusí Hjondé dělat svolávačku a ani svádět chyby na dodavatele. S oloupaným volantem jistě nezůstaneš stát uprostřed dálnice...
Ještě drobná poznámka k testu - jde o půl roku a 20 000 km, co to předvede po třech letech a stovce tisíc zatím nikdo neví.
Máš pravdu, preskočený rozvodový remeň/reťaz je už prkotina, o pár rokov sa asi bude opravovať v rámci pravidelných srvisných prehliadok každý rok, už sme si zvykli >😁 :-!
Moj ma 110000 a nie je na nom ani len znamka poskodenia! Ja som si to vsimol hlavne u Fordoch v autobazaroch. Podla tachaca mali 100000 km ale tie volanty boli pekne zodrate. Otazne je ovsem, ci tie auta mali naozaj 100000 km :-!
Presne tak .Úplne ten istý problém má aj Renault Laguna.
U Forda som mal umelú koža a tá prežila 180.000km.Je fakt,že nebola nič extra. 😒
U Forda som mal umelú koža a tá prežila 180.000km.Je fakt,že nebola nič extra. 😒
Zrejme berú od toho istého dodávateľa ako Seat. Mám rovnakú skúsenosť z Altei. Štvrtý volant za dva roky. Jediné šťastie, že to je podľa slov serv. technika "úplne normálne" a menia mi to pravidelne vrámci záruky...
Súhlasím, poruchy na testovanom kuse sú neospravedlniteľné a ja by som navrhoval nasledovné. i30-tku zhodiť zo skaly (sused na oktávke potlačí ak ho pekne poprosíme), zbehnúť pendolínom do nošovíc, fabriku vyhodiť do vzduchu (budúce generácie sa nám poďakujú) a na spiatočný lístok zbehnúť do reichu po jedného zánovného tourana TDi.
Souhlas, tohle jsou opravdu zavazne poruchy, ktere by se u kvalitniho automobilu nemely vyskytnout. i30 totalne propadla.
Samozrejme, i jini vyrobci se i pri takovem nizkem najezdu potykaji s problemy, ale nejsou to takto zavazne zavady jako spis prkotiny typu preskoceny rozvodovy retez apod.
PS: Ten volant je ostuda, o tom zadna! Kazdopadne alespon to vsechno vymenili v te nefungujici zaruce, ktera se vlastne na nic nevztahuje.
Samozrejme, i jini vyrobci se i pri takovem nizkem najezdu potykaji s problemy, ale nejsou to takto zavazne zavady jako spis prkotiny typu preskoceny rozvodovy retez apod.
PS: Ten volant je ostuda, o tom zadna! Kazdopadne alespon to vsechno vymenili v te nefungujici zaruce, ktera se vlastne na nic nevztahuje.
Súdruhovia z kóreje by sa mali konečne naučiť, ako sa robí kožený volant, ktorý po 20 000 km nevyzerá ako zo skládky nebezpečného odpadu. Pozrite sa na jazdené ceedy alebo i30-tky. Interiérové plasty na "majnstrým" v poriadku, ale tie volanty...tie volanty. Ako mercedes w210 po 2 miliónoch km.
To je onen problém, co mám info z továrny, tak tyhle kusy pro novináře prošly mnohem důkladnější kontrolou a některé vrzající a nesedící části se ještě dodatečně opravovaly...
60 tisíc je na polceste. 100 tisíc je ako také kritérium pri hodnotení auta. Spoľahlivosť, opotrebovanie a pod. Inak, si šťastný jedinec, menil som v i30 žiarovky dosť často a prístup bol katastrofálny, takže jedine do servisu ... :no:
Celková kvalita je nízka. Potvrdzujem ako bývalý majiteľ i30. Vôbec sa mi to nepriznáva ťažko. Zo začiatku ok, ale postupom km sa stále množili chyby a nedostatky (možno subjektívne), ale to som nebol ochotný tolerovať, tak išiel do p..e.
Nie som fanatik a obhajca, ani si nekupujem auto na 10 rokov. 2-3 roky a idem inam. Vždy však na lepšie >😒]
Nie som fanatik a obhajca, ani si nekupujem auto na 10 rokov. 2-3 roky a idem inam. Vždy však na lepšie >😒]
To máš těžký. I u Mazdy může být nekvalitní kus. Já jsem koupil maželce Mazdu3 v roce 2006 a do tří měsíců od předání měla tři vážné závady (naposledy to byla lambda sonda - auto dokázalo jet pouze v servisním režimu). Tak nám vrátili peníze.
Kopes nozickama, protoze jsem te presne trefil...
Na blaboly podobne tem, ktere tady rozsirujes reaguji stejne at jde o jakoukoli znacku - korejce, francouze, italy atd... To uz bys mohl vedet. :-!
Na blaboly podobne tem, ktere tady rozsirujes reaguji stejne at jde o jakoukoli znacku - korejce, francouze, italy atd... To uz bys mohl vedet. :-!
Myslíš třeba jako to,že v současnosti vlastním mitsubishi ?..a vybranýho nástupce už mam..tak jsem ti dal tedy vědět.Mimochodem ty máš doma scouta či i30?Nebo si vlastnil někdy škodu a hyundai?...zatim ses nijak nezmínil,jen tu plácáš něco bez zkušeností, které já narozdíl od tebe mam od obou značek..co bys dál chtěl vědět všeznalče?A ano,najezdil jsem toho už hodně..
Ano o obhajobě vlastni garaže by jsi mohl napsat roman složen z jednoduchych vět. Cokoliv negativniho se napiše na korejce nedej bože na konkretni typ tak z tve strany padaji stejne otazky...maš dukaz....hoď odkaz.....apod. kolorite.
Jde vidět že jsi zobak a viš prd. Až nebudeš jezdit auty rodiču a budeš jednou vybirat vlastni auto tak dej vědět.
To je takovy mistni kolorit, ze o poruchovosti a nespolehlivosti urcitych aut nejvic vykrikuji ti, co je nikdy nevlastnili. A je jedno jestli jde o francouze, korejce, italy, atd.
Miromena neber vazne, z jeho strany jde o obhajobu vlastni garaze, a jelikoz realita rika neco jineho nez on a argumenty chybi, snazi se alespon kydat na vsechno nekoncernove. 😉
Miromena neber vazne, z jeho strany jde o obhajobu vlastni garaze, a jelikoz realita rika neco jineho nez on a argumenty chybi, snazi se alespon kydat na vsechno nekoncernove. 😉
jo, otec vstoupil do řeky dvakrát..kvalita komponent?hmm a já jsem výše popisoval co..jasně, že žádná značka není bezporuchová, ale je vtipné, jak tu většina píše,že prostě hyundai nejhorší a koncern nejlepší..ale na základě jakých zkušeností?..dobře, třeba ten scout měl lepší přístrojovku, měkkčené plasty a tak...ale k čemu to je? například kroutící se, vrzající madlo u schránky spolujezdce je kvalita zpracování jaká? nebo odlupující se ti litá škodovácká kola, sice vyměněná v záruce,ale znova to samý..kvalita asi vysoká(u prvního scouta) mohl bych pokračovat no..je fajn, že se v tom hezky sedí a poměrně pohodlně, má to pěkný interiér celkem, když kvalita a poruchovost je (byla) vysoká...otec si to nechtěl přiznat a tak si to koupil znovu po pěti letech..no nic hele, už mě ta debata přestává bavit, zvlášť s někym, kdo ta auta nevlastní a píše o tom "chytrosti", já s tim jezdil a jezdím,takže tak ;o)...je mi to buřt, ale vyzdvihovat nějakou značku a psát něco o kvalitě bez zkušeností, každopádně zajímavý..
2 krat do stejne řeky nevstoupiš...nebo si mysliš že se sere jen koncern ? Mam takovy dojem že se sere všem kteři ho ani neměli nebo všem co ho udajně maji v rodině.
Navic ja se bavim o kvalitě komponent a jeho začleněni a to včetně kvality zpracovani.
Navic ja se bavim o kvalitě komponent a jeho začleněni a to včetně kvality zpracovani.
No, asi jak píšeš, je pro tebe těžké si přiznat pravdu..já to píši z vlastní zkušenosti..nemít dvakrát octavii scout a neznat, tak se nezmiňuji o poruchách, které nás postihly..a ty tedy, jsi vlastnil několik let škodu i hyundai a tak máš zkušeností spousty?
No věř si čemu chceš, je mi to buřt..druhej scout v rodině, problémy hned od začátku..u prvního scouta jsem si vypsal poruchy a problémy během pěti let a opravdu toho není málo, můžu sem klidně vypsat..všechno jsou to vlastní zkušenosti..
Kde bereš tu jistotu ? Jak pišu je těžke si přiznat pravdu. Navic přesvědčit se muže každy ale je jasne že zastanci nebo majitele si to většinou nepřiznaji.
tak to je pak hodně smutné, když někdo sedí před monitorem a s autama těchto značek evidentně nejezdil, tak holt pak píše nesmysly...stává se .-)
Preference jsou pro mě hlavně spolehlivost a bezpečnost. Vzhledem k použití převážně na kratší trasy hledám benzíňák, ani silný ani slabý (zrychlení 0-100 min. 12s). Za nějaký rok pořídíme určitě i kočárek, tak váhám mezi větším hb nebo kombi nebo liftback. Cenově 300-380 max. 400. Za tu cenu bych rád ESP a nějaký ten airbag navíc, klima stačí manuální.
Zatím mám jen teoretické představy, ještě jsem v autosalonech nebyl.
V zimě se chystám oměřit běžné kočárky a následně i vnitřní prostory vybraných aut.
Můj prozatímní výběr😒br /> Prostornější varianty: Focus kombi, Octavia (lift nebo kombi), 308 kombi, Astra kombi (ne Classic), Rapid , Ceed/I30kombi
Menší ale snad použitelné: Mazda 3, Golf VII, Astra hb , C4 , korejci hb
Předem díky za váš čas.
Zatím mám jen teoretické představy, ještě jsem v autosalonech nebyl.
V zimě se chystám oměřit běžné kočárky a následně i vnitřní prostory vybraných aut.
Můj prozatímní výběr😒br /> Prostornější varianty: Focus kombi, Octavia (lift nebo kombi), 308 kombi, Astra kombi (ne Classic), Rapid , Ceed/I30kombi
Menší ale snad použitelné: Mazda 3, Golf VII, Astra hb , C4 , korejci hb
Předem díky za váš čas.
Do toho nevidím, nevím, jak si auta stojí na brzdě. Záleží pak taky, jakou má auto převodovku, jelikož běžně se udává výkon motoru, ne výkon auta.
Dobrý ukazatel je potom taky výsledek z brzdy, kdy GDI více jak 99 kW nemá téměř nikdy, TSI i přes 90 běžně... ale ono Hyundai je v tomhle odborník, udávají výkon někdy i na půl kw
Nakonec jsem nevybral nic z tak říkajíc rodinných důvodů padlo rozhodnutí na ponechání auta ještě na rok.
Ono to je hodně těžké, v nižší střední třídě není vyložený outsider, každý z nich má své plusy a mínusy, takže záleží na preferencích a financích, které chcete vynaložit.
Kdybych to rozepisoval všechno, tak budeme číst hodně dlouho a možná by mé pohnutky byly i neobjektivní.
Napište, co za palivo a využití auta preferujete, jakou značku a já zkusím napsat, co jsem projel a jak to vidím ve srovnání s konkurencí.
Ono to je hodně těžké, v nižší střední třídě není vyložený outsider, každý z nich má své plusy a mínusy, takže záleží na preferencích a financích, které chcete vynaložit.
Kdybych to rozepisoval všechno, tak budeme číst hodně dlouho a možná by mé pohnutky byly i neobjektivní.
Napište, co za palivo a využití auta preferujete, jakou značku a já zkusím napsat, co jsem projel a jak to vidím ve srovnání s konkurencí.
Mám tři roky starou i20 a mám s ní najeto 60 000 km. Za tu dobu jsem neměnil ani jednou žárovku a žádná jiná závada mné taky nepotkala. Interier vypadá slušně. Jo jediný problém byl, že se mi na málo e😜onovaném místě odloupl milimetrový kousek laku, ale nemůžu si stěžovat jsem student a veděl jsem, že si kupuji lowend a tak jsem čekal více závad. Myslím že 60 000 je docela dost a ani jedna závada je krásný výsledek. Vše je o štěstí na kus
korea bude coskoro na spici ... a ludi to se.rie.... tym ktorym to vadi tak im treba :yes:
Když se na tu hlášku podívám, tak z toho na mě mrká Windows. Brr. 8-s Kam čert nemůže nastrčí Microsoft. Pro mne jasný důvod si Hyundai nikdy nekupovat.
ahoj,
vycházel sem z aktuálního ceníku na webu ( [odkaz] )
Srovnávám stejný obsah, tj. 1.6i TX NAVI = 409 900,- (posledně sem se překoukl o řádku níž, omluva).
2.2D TX Plus NAVI = 500 900,- po slevě 😉
Dodatečné slevy vyšťouráš u každého dealera
>😁
Nicméně, uznávám, že ceny jsou hodně podobné, byť srovnáváme novinku a již několik let prodávaný model. BTW škoda, že Mazda 3 není v kombi 😄
vycházel sem z aktuálního ceníku na webu ( [odkaz] )
Srovnávám stejný obsah, tj. 1.6i TX NAVI = 409 900,- (posledně sem se překoukl o řádku níž, omluva).
2.2D TX Plus NAVI = 500 900,- po slevě 😉
Dodatečné slevy vyšťouráš u každého dealera
>😁
Nicméně, uznávám, že ceny jsou hodně podobné, byť srovnáváme novinku a již několik let prodávaný model. BTW škoda, že Mazda 3 není v kombi 😄
Mazda 3 1,3i TX Navi ceník ...... 489.900,- akční sleva + sleva prodejce -100.000,- výsledná cena 389.000,- s DPH.
Mazda 3 s nadupaným motorem 2,2 turbodiesel ve vyšší výbavě TX-plus ... ceník 558.900,- akční cleva + sleva prodejce -100.000,- výsledná cena 458.900,- s DPH.
Tak nevím kdo si na tohle hrábne, ve vyšších výbavách s dieselem je na tom Mazda lépe. Nemluvě o úsporném motoru 1,6 diesel 85kw. :yes:
Mazda 3 s nadupaným motorem 2,2 turbodiesel ve vyšší výbavě TX-plus ... ceník 558.900,- akční cleva + sleva prodejce -100.000,- výsledná cena 458.900,- s DPH.
Tak nevím kdo si na tohle hrábne, ve vyšších výbavách s dieselem je na tom Mazda lépe. Nemluvě o úsporném motoru 1,6 diesel 85kw. :yes:
Myslis elektronicky natacaci podvozok v Lagune GT 😉 Nie jasne chapem, su aj horsie auta, nez Rapid, verim, ze potencialni zakaznici budu dlho rozmyslat, ktore auto je najlepsie na svete, ci Rapid alebo Octavia.
Mazda 3 v akční ceně v tvé konfiguraci je za cca 500.000+.
Podobná konfigurace 1,6i TX NAVI je za 437tis v oné akční ceně...
Nicméně je tam sleva cca 100kkč oproti běžným cenám. Je to zajímavá cena, ale podívej se ve srovnatelné výbavě na Skodawerke a seš +100kkč a to nemáš dorovnanou výbavu 😉
Podobná konfigurace 1,6i TX NAVI je za 437tis v oné akční ceně...
Nicméně je tam sleva cca 100kkč oproti běžným cenám. Je to zajímavá cena, ale podívej se ve srovnatelné výbavě na Skodawerke a seš +100kkč a to nemáš dorovnanou výbavu 😉
Ak nejde o humor, tak je to tragicky smutne, lebo to nemozes mysliet vazne ak si pri zmysloch.
Ale za kvalitu iste povazujes aj napr. stav 1.4 16V vo fabii, ktory zdochynal na volnobehu,ze? >😁 bolo treba stat na plyne, aby to v kolone nescipalo.
Ale za kvalitu iste povazujes aj napr. stav 1.4 16V vo fabii, ktory zdochynal na volnobehu,ze? >😁 bolo treba stat na plyne, aby to v kolone nescipalo.
tak to asi nejezdíš ani koncernem DAS AUTO, tam žárovky měníš každou chvíli... :no:
Na atmosféru je to super motor, byť utažený debilními emisními normami EU... Navíc nemá hydraulický napínák rozvodového řetězu, oblíbené kurvítko soudruhů z NDR...
Na atmosféru je to super motor, byť utažený debilními emisními normami EU... Navíc nemá hydraulický napínák rozvodového řetězu, oblíbené kurvítko soudruhů z NDR...
napsáno na základě dlouhodobého a sofistikovaného seszení u klávesnice a psaní kravin co? Prober se , projeď se s těma autama a budeš překvapenej 😉
opravdu si myslíš, že auta v téhle cenové kategorii mají pravou kůži? Sorry ale ani DAS AUTO ... 😉
Procenta budete brat az na druhem stupni. Ale pro tebe😒br />
99 / 63 = 1,57 z cehoz vyplyva, ze proti 63kW TSI ma 99kW GDI o 57 procent vykonu vic.
Čtu dobře? 483.000,- za tohle Hjooondéé 8-s To si dělaj srandu. Tak tomu rozhodně odolám. Za tuhle cenu si koupím Mazdu 3 v plné náloži s motorem 2,2 turbodiesel a se zárukou opravdové spolehlivosti a kvality.
Já jen popsal, jak vypadá, Stoupá strměji a nastoupá výš. Dobrý ukazatel by byl taky porovnání ploch pod křivkou výkonu.
Tak třeba ty údaje, co jsem tady kdesi vypsal, jsou měřeny od opěradla. Délka sedáku na to vliv nemá. Ale jinak ano, záleží taky na tvarování zadní části opěradla řidiče a všeho možného.
Auto je na začiatku výroby t.j. je čas na vychytanie chýb a myslím že Korejci k tomu aj tak pristupujú... vypadnutá hadička - známemu vypadla na Honde, opravili mu to na parkovisku pred servisom a nikomu ani nenapadlo o tom nejako intenzívne premýšľať....
Ad kožený volant- ja mám len malého getza s kožený volant po 110 000km je ako nový...
Čo mám k tomu dodať? Pokiaľ auto nebude skoro korodovať a bude jazdiť nenadával by som a hlavne ešte je skoro... až bude test po 100 000km potom uvidíme.....
Ad kožený volant- ja mám len malého getza s kožený volant po 110 000km je ako nový...
Čo mám k tomu dodať? Pokiaľ auto nebude skoro korodovať a bude jazdiť nenadával by som a hlavne ešte je skoro... až bude test po 100 000km potom uvidíme.....
Pokud koně nezapřáhneš, tak je ani nemusíš krmit. Pokud jezdí tak, že si vystačí s 30 kW, tak je úplně jedno, jestli má motor 60 nebo 100. Záleží na účinnosti v těch pásmech a zátěžích, které využívá.
Skutečnému zákazníkovi je úplně jedno, z čeho podvozek. Důležité je, jestli nabídne odpovídající jízdní vlastnosti, nosnost, prostornost. Zde Rapid nijak nezaostavá za konkurencí, spíš naopak. Škoda mohla postavit lepší auto, ale nebyl důvod. Tím lepším bude především Octavia třetí generace.
Je bláhové si myslet, že jiné automobilky podvozky nesdílí...A pokud se chceš ohánět Renaultem, mrkni co má vzadu Laguna...podvozky střední třídy jsou dnes technicky mnohem dál...
Je bláhové si myslet, že jiné automobilky podvozky nesdílí...A pokud se chceš ohánět Renaultem, mrkni co má vzadu Laguna...podvozky střední třídy jsou dnes technicky mnohem dál...
za selhani vyroby bych to nepovazoval, treba ty ostrikovace maji podle me hodne slabou sponu na uchyceni te hadicky k nadobe, s navigaci pracovnik taky nic neudela, protoze za tech cca 5km co najede auto v ramci kontroly se to proste neprojevi. Korejci o tom bud nevi nebo to neumi vyresit...
3 závady za půl roku jsou dost, ale jde o nový model a tudíž náběhové vady, které budou časem odstraněny. Hadička je prkotina, která může a nemusí být konstrukční vadou, stejně tak mohou být chybou montáže. Volant je chyba, to by se stávat nemělo. Vada navigace byla softvarová, což se stát může, zejména pokud jde o nový model - všechno odladit asi nejde. U Astry 1,6T koupené před 2 lety mi software, updatovali 3 x. Taky byla svolávačka na úpravu pedálu plynu a taky mi odešlo čidlo hladiny chladící kapaliny (výměna celé nádržky). Je to opruz, ale každé auto je dnes plné k_rvítek...
Měl jsem Nissan Primera, rok výroby 2000. Po roce praskla pancéřová hadice klimatizace, horní ramena odešly v 75 tis. km - dle servisu "vlastnost" vozidla. Jinak nic. Ano, opruz,
Měl jsem Ceeda, 1,4, nyní s ním jezdí syn. Za 4 roky ŽÁDNÁ závada.
Motor 1,6 GDI - kdo z kritiků s ním jezdil? Má ho žena ve verzi 103 KW v Soulu a je to fakt dobrý motor, bohužel v tomto případě ho sráží podle mne ne nejlépe řešená převodovka. Ale ta je tam udělaná bohužel na spotřebu. Všichni zde nadávají na EU, jak škrtí motory, současně by každý chtěl jezdit za nejlépe 3 litry nafty v motoru s benzínovou charakteristikou. To prostě nejde.
Mám takový dojem, že ideální auto zdejšího diskutéra je Volkswagen, co jezdí jako ferari, s kufrem jako superb kombi, spotřebou 3 litry v ceně dacie. Jo a s koulí vzadu, pro případ...
Měl jsem Nissan Primera, rok výroby 2000. Po roce praskla pancéřová hadice klimatizace, horní ramena odešly v 75 tis. km - dle servisu "vlastnost" vozidla. Jinak nic. Ano, opruz,
Měl jsem Ceeda, 1,4, nyní s ním jezdí syn. Za 4 roky ŽÁDNÁ závada.
Motor 1,6 GDI - kdo z kritiků s ním jezdil? Má ho žena ve verzi 103 KW v Soulu a je to fakt dobrý motor, bohužel v tomto případě ho sráží podle mne ne nejlépe řešená převodovka. Ale ta je tam udělaná bohužel na spotřebu. Všichni zde nadávají na EU, jak škrtí motory, současně by každý chtěl jezdit za nejlépe 3 litry nafty v motoru s benzínovou charakteristikou. To prostě nejde.
Mám takový dojem, že ideální auto zdejšího diskutéra je Volkswagen, co jezdí jako ferari, s kufrem jako superb kombi, spotřebou 3 litry v ceně dacie. Jo a s koulí vzadu, pro případ...
GDI je dobrá atmosféra, i když docela nevýrazná. Tečka. TSI, obzvlášť 77 kW je točivější, přitom má delší převody.
A rozhodně přece neznamená, že to, že nemá turbo, ji nějak omlouvá.... cena je stejná.
A rozhodně přece neznamená, že to, že nemá turbo, ji nějak omlouvá.... cena je stejná.
Ono to tím metrem nezměříš snadněji, dám příklad. Pokud měří prostor na kolena vzadu, tak nestačí jeden údaj o prostoru od okraje sedáku zadního k okraji opěradla předního, protože záleží na délce sedáku, stačí kratší, ale méně pohodlný, ale na papíře je více cm. A pak ještě více záleží na výšce posazu, při nižším posazu je třeba podstatně více než vyšším.
Další problém je se šířkou. Nestačí nejširší místo, protože není jedno, kde to nejširší místo je, někde, kde je k ničemu, protože loket máš o 5 cm jinde je k ničemu.
Další problém je se šířkou. Nestačí nejširší místo, protože není jedno, kde to nejširší místo je, někde, kde je k ničemu, protože loket máš o 5 cm jinde je k ničemu.
Je to stejně přechodové auto jako Renault Fluence, Peugeot 301, Fiat Linea, Kia Forte nebo Hyundai Elantra.....
To je úplně jedno, neříkám, že bych si i30 koupil, ale spotřeba jak ve městě tak na dálnici je u toho motoru opravdu dobrá, Japonci prostě umí, i když ho Korejci třeba ještě nějak upravili, nevím, (GDI jsou motory Mitsubishi, ale to tu asi stejně všichni ví, takže netřeba zmiňovat), když to srovnám s Kalosem svého otce, což je 1.4 koupena jako nová v r. 2005, tak ta 1.6 má zhruba stejnou spotřebu (odhadem tak 7 - 7,5 l město) při skoro dvojnásobném výkonu (55 kw vs. 99 kw).
a které vozy se dostaly do finále a co jste tedy vybral ? Čeká mě v brzku asi totéž, tak uvítám každou zkušenost 😄
To je ale samozrejmé. Proste GDI nemá turbo. Ja len chcem, aby táto debata prebiehala aspoň trochu korektne. Pretože to vyzerá tak, že TSI je priam zázrak a GDI úplný odpad. A realita je proste iná...
Jdi sednout a vyzkoušet, já to udělal tak z celou nižší střední a Mazda patří s Bravem na dno prostornosti vzadu. Jak to někdo změří metrem....
Projdi si celou nižší střední jako já a pak říkej soudy. V pohodě ještě dle třeba tvých měřítek neznamená, že je to v pořádku.
Je, ale Focus je na tom opravdu o ždibec lépe, navíc chceš-li, tka koupíš kombi a to má místa vzadu více.
Můžeš zkusit jinde, není v republice jeden a němci jsou jak známo v úředničině puntičkáři, ti budou mít jasné instrukce.
Hele, Asiati jsou v napodobování velmi dobří, nebylo by divu, kdyby tu kůži napodobili lépe než bys čekal... >😒]
cena tych prehliadok sa pohybuje od 170 do 300 € ....ked sa meni len olej a filtre tak 170 , ked aj brzdova kvapalina, sviecky a take veci tak 300
Jak může mít o 57 procent vyssi vykon?
A i s tou spotrebou to neni pravda....ten vykon muze byt vyhnanej otackama....
A i s tou spotrebou to neni pravda....ten vykon muze byt vyhnanej otackama....
Pánové žehrají, že se na dálnici nedostali pod 6l/100 km? Kristepane.. Ta spotřeba je velmi dobrá, jen dokazuje, že i v dnešní době mají atmosféry opodstatnění. Jediné co je znepokojující je v podstatě rozpadlá kůže volantu (bůh ví zda je to opravdu kůže a chybové hlášení navigace). Vše ale bylo řešeno v záruce a ve srovnání se známými problémy některých automobilek, šlo o prkotiny.
Ano, tady se testoval jeden kus. Ale u speciálně smontovaného auta pro novináře. O to větší ostuda. Jinak je mi korejský lowend tak nějak ... jedno. :-!
Tady se testoval právě taky jeden kus..... >😁 😉 krom asi volantu žádné závěry.Prostě normální auto.Nevím, nechápu o co vám "některým" pořád jde.Každé auto má své slabiny, přednosti, kvality.Je to plus mínus stejné, každému se něco nepovede, každej má nějaké slabiny.Nemám problém pochválit VW,KIU, FIAT...atd.Tady se ale kope za každou cenu a dělají se z komárků velbloudi.Béru, když je to ze srandy, z popíchnutí, ale vy to hoši myslíte někdy smrtelně vážně a není to už o autech,ale o "osobně".Není to škoda?Vždyť v tomto připadě jde komplet o lowlendové plechy a je jedno zda je koncern,H/K či něco dalšího.
na benal to ujde... ale 180ka uz je za 11, tady je videt, ze motor zas tak silny neni a nestiha.
34,5 metru 😄 A ani se ABS nezapotilo a mam to na seriovych destickach. Obycko Textar, zadna keramika. Taky nesmite kupovat takove sunty jako Rapid nebo Ceed 😉
Pravda,třeba u koncernu to dotáhli s kvalitou tak daleko,že motor už je braný jako spotřebák 8-s ,tudíš v kontextu s tím se mi jeví olupující se volant jako míń než lapálie.
nejspíš myslí trojkovou Lagunu - u nás to má přesně tak jeden Grandtour - necelé tři roky starý a najeto kolem 90tis. volant v otřesném stavu...
O polovinu mladší lift 4C ale má volant jako nový - možná pravá kůže
O polovinu mladší lift 4C ale má volant jako nový - možná pravá kůže
Keď hovoríš A, bolo by korektné spomenúť aj B. TSI má tých 77kW tiež iba v úzkom spektre otáčok - 5000. to tiež nie je ideál pre kľudnú rodinnú jazdu. 😉
Ano celkova kvalita komponent u korejcu a jejich začleněni je prostě na nižši urovni. Majitelum korejskych vozu se to těžko přiznava a vlastně to většina ani nevi nebo netuši.
To ano, také se z řešení reklamací nesnažíme vyvozovat žádné obecné závěry. Jen jsem odpovídal na otázku "jak se opravuje oloupaný volant"
Testy na 100 tis. neuvádějí žádný průměr. Testuje se jeden kus z toho průměr neuděláš. Nehledě na to, že některé testované vozy tam jsou staré již 10 a více let.
Kdyby testovali tuto i30, do první desítky by se už ani nedostala.
Kdyby testovali tuto i30, do první desítky by se už ani nedostala.
Tak si počti testy aut na 100tkm, vyšlo toho hodně a tam je snad jasné, jak to v průměru je a jak se auta občas "po***rou".Nic není dokonalé.
Nevím, co ti na to mám napsat. Mě se po 20 tis. na žádném autě nikdy nic nestalo. Takže cokoliv na 1, je pro mne už moc. Víc k tomu dodat nemůžu.
Nie som si isty,ale podla testu zacinam mat pocit co som v poslednom case ocakaval.
Kedze neviem ako to presne s vyrobou H/K je tak ma prosim usmernite..
A to: H/K nebude vsetky svoje diely a vyvoj robit sam a bude sa coraz viac spoliehat na svojich dodavatelov mimo sucasnych a mimo vlastnictva a skusenosti s H/K. Tym padom klesne aj spolahlivost.
Myslim si,ze modely od 2005 do roku 2009-2010 boli pre H/K prelomove.. (museli sa snazit poskytovat co najlepsie vyrobky a snazili sa ziskat meno).
Obavam sa,ze sucasne nove a dalsie modely budu mat vyssiu cenu a nizsiu kvalitu komponetov prave vytknutych v teste...oproti predchadzajucim modelom,kde spolahlivost bola vysia na ukor technickej vyspelosti... a teraz akoby isli opacne....
Ako som povedal neviem ako to vskutonocti je ,je to len sbujejtivny pohlad a h/k uz asi nebude mat taku vyhodu v pomere cena/hodnota...
Kedze neviem ako to presne s vyrobou H/K je tak ma prosim usmernite..
A to: H/K nebude vsetky svoje diely a vyvoj robit sam a bude sa coraz viac spoliehat na svojich dodavatelov mimo sucasnych a mimo vlastnictva a skusenosti s H/K. Tym padom klesne aj spolahlivost.
Myslim si,ze modely od 2005 do roku 2009-2010 boli pre H/K prelomove.. (museli sa snazit poskytovat co najlepsie vyrobky a snazili sa ziskat meno).
Obavam sa,ze sucasne nove a dalsie modely budu mat vyssiu cenu a nizsiu kvalitu komponetov prave vytknutych v teste...oproti predchadzajucim modelom,kde spolahlivost bola vysia na ukor technickej vyspelosti... a teraz akoby isli opacne....
Ako som povedal neviem ako to vskutonocti je ,je to len sbujejtivny pohlad a h/k uz asi nebude mat taku vyhodu v pomere cena/hodnota...
hmm, jako že se bude loupat ostatním ten volant ještě více....?Jak se montuje lépe pro někoho a pro druhého hůře?Prostě přeháníš, už se od těch Kórejců odprostěte, začíná to být už i směšné, vy ANTIToperovci. >😁
Uvědom si, že toto byly speciálně smontované novinářské auta. Lidi kolem nich ve fabrice lítali jako kolem svátostí.
Co předvede série, to snad nechci ani vidět.
Co předvede série, to snad nechci ani vidět.
přesně tak. Tady pan jelito jen hledá nesmyslné důvody, proč to nekoupit. Ale rozumím mu, na jeho autech po 20tkm nepraskla nikdy ani žárovka >😒] místo toho rovnou mění motor s prasklými rozvody.
Kdo chce psa bít, vždycky najde si hůl..... :no:
Víš, kdybych si byl jist, že to napíšeš i u koncernu, tak budu sticha.....jenže. >😒]
Víš, kdybych si byl jist, že to napíšeš i u koncernu, tak budu sticha.....jenže. >😒]
No tak volant nezvládli, ale když ti ho vymění, tak o nic nejde, tohle se stává i jiným a H/K nejsou vyjimkou.
Každé automobilce se občas něco nepovede.
Tady jsou dobré stránky o Renaultu, sice někdy kapku přehnané ale děje se to všude.
[odkaz]
[odkaz]
Každé automobilce se občas něco nepovede.
Tady jsou dobré stránky o Renaultu, sice někdy kapku přehnané ale děje se to všude.
[odkaz]
[odkaz]
Slyšet někde slova o kvalitě a pak mít oloupaný volant v autě, tedy to, na co vidíš a čeho se vždy a pořád dotýkáš, to mi rozhodně košér nepřipadá.
Značně přeháníš, realita je taková, že ty auta jsou +- stejně kvalitní jako zavedená konkurence. :yes:
V servisu asi moc dobře věděli, že jste z Auto.cz a hodnotit tedy postup při reklamaci je k ničemu.
Jistě, s tím souhlasím.
Znovu napíšu to, co jsem tady už psal několikrát. KIA/Hyundai "5-7 let záruka", je důležité, že ji mají, protože ji budete potřebovat.
Spíš je to směšné v kontextu jejich reklam, kde se kasají slovy kvalita, nejvalitnější apod. a v praxi je to pak jen ostuda.
Znovu napíšu to, co jsem tady už psal několikrát. KIA/Hyundai "5-7 let záruka", je důležité, že ji mají, protože ji budete potřebovat.
Spíš je to směšné v kontextu jejich reklam, kde se kasají slovy kvalita, nejvalitnější apod. a v praxi je to pak jen ostuda.
No já nevím jak ty, ale mě se po 20 tis u žádného auta nespálila ani žárovka. :-!
Ke spotřebě, 1.6GDI je (i pro mne) zatím to nejlepší, co Korejci umí. V komplexním pohledu to ale žádná velká sláva není.
Ke spotřebě, 1.6GDI je (i pro mne) zatím to nejlepší, co Korejci umí. V komplexním pohledu to ale žádná velká sláva není.
Nema ten Rapid este aj o 100kg mensiu hmotnost? Nemyslim tym, ze mu chyba polovica vybavy na HK, ale ze je to take nejake prechodove auto, ani ryba, ani rak - ani male, ani nizso-stregne.
Honda robi mozno najdrahsie auta v triede, tak to by im potom na to nikto neskocil, keby sa im volant osupal.
Důležité je, že ti závady odstraní v rámci záruky zdarma. Nikdo není dokonalý a závady se vyskytují u všech výrobců. Rozhodující je za své peníze dostat co nejvíc a to dobře naplňuje Hyundai. Kvalita za rozumnou cenu to jsou dnes korejci a francouzi. Když se něco více prodává tak to ještě neznamená lepší kvalitu. (LIDL, TESCO, KAUFLAND, VW).
jinak jsi normální? K smíchu je tvoje hodnocení 😄 Neskutečné množství závad 😄 slovy tři závady. Vysmeknutá hadička ostřikovače světlometu - z toho bych se taky pověsil jako ty. Ta navigace by mě štvala, ale snad to vyřešily pro majitele zcela bezproblémově, výměnou!
Spotřeba podle tebe poměrně vysoká? z článku: Výsledkem je tedy průměrná spotřeba 7,68 l/100 km (s téměř stoprocentním podílem jízdy ve městě a po dálnici).
Jel jsi někdy s autem přes město a dálnici? Těžko spotřebu srazíš s jiným obdobně výkonným motorem výrazně méně. Možná o 2-3 deci. Pak budeš spokojenej?
Spotřeba podle tebe poměrně vysoká? z článku: Výsledkem je tedy průměrná spotřeba 7,68 l/100 km (s téměř stoprocentním podílem jízdy ve městě a po dálnici).
Jel jsi někdy s autem přes město a dálnici? Těžko spotřebu srazíš s jiným obdobně výkonným motorem výrazně méně. Možná o 2-3 deci. Pak budeš spokojenej?
Ja mám zase onoho japonského pradědečka se vstřikem do nasávání, 110 koní (mohl jsem napsat 81 kW, ale 110 je větší číslo 😄 ), lehké auto, v létě běžně hodně pod 6, v zimě o litr víc, dlouhodobý průměr 6,09. A jede jak z praku (pravda, není to udešený "europětkový" motor).
Pánové, bavíme se o kompaktech, snad nikdo nečeká že se bude dát v prostoru pro zadní cestující jít na procházku. Celé to vzniklo tak, že někdo napsal, že trojková mazda je prostorová katastrofa. No a jak tak koukám, není. Prostor odpovídá třídním mravům.
Čekal někdo něco jiného? Asi ne.
Tyhle auta pro novináře byly při montáži a kontrole pod pěkně přísným dohledem, ale jak jde vidět, ani to nepomohlo.
Závad na nové auto neskutečné množství. Spotřeba auta poměrně vysoká. Ano, sice výkon auto má, ale má ho poležený v nesmyslných otáčkách a reálně si k němu při běžných jízdách ani nečuchne.
A závěrem, bavím se nad tím, jak basmati klub ukazuje prstem na druhé, jen aby nějak "omluvil" svoji modlu, jako malé děcka ve školce... K smíchu. :-!
Tyhle auta pro novináře byly při montáži a kontrole pod pěkně přísným dohledem, ale jak jde vidět, ani to nepomohlo.
Závad na nové auto neskutečné množství. Spotřeba auta poměrně vysoká. Ano, sice výkon auto má, ale má ho poležený v nesmyslných otáčkách a reálně si k němu při běžných jízdách ani nečuchne.
A závěrem, bavím se nad tím, jak basmati klub ukazuje prstem na druhé, jen aby nějak "omluvil" svoji modlu, jako malé děcka ve školce... K smíchu. :-!
asi tak ;o)..jako oškubaný volant, chybovka v navigaci nebo hadička ostřikovače světel...to je prostě asi daleko závažnější a horší oproti tomu, co jsem vypsal výše..
To máš dozajista pravdu. ale není zde jen VW a Hjundé. Taky bych mohl napsat "dlouhodobou recenzi", po 1,5letech, cca 28 tis. km, ale nebylo by o čem psát...
Podle mne je základní problém v tom, že každý tam chce blbosti jako kožený volant, kožené sedačky, milión zbytečných doplňků, které se všechny můžou potento.
Když to převedu někam jinam - hodně jezdím na kole a mám vyzkoušeno, že vyšší řady komponent nic nevydrží - jsou sice lehké (nějaké slitiny hliníku,hořčíku a kdo ví čeho) a vzhledově vypiplané, ale vydrží z bídou polovic toho, co ty běžné komponenty (obyčejná tvrzená ocel). U aut je to podobné, Věřím tomu, že Dacia je spolehlivější, než všechny ty vychvalované Golfy a spol. Prostě proto, že používají základní osvědčenou techniku.
Podle mne je základní problém v tom, že každý tam chce blbosti jako kožený volant, kožené sedačky, milión zbytečných doplňků, které se všechny můžou potento.
Když to převedu někam jinam - hodně jezdím na kole a mám vyzkoušeno, že vyšší řady komponent nic nevydrží - jsou sice lehké (nějaké slitiny hliníku,hořčíku a kdo ví čeho) a vzhledově vypiplané, ale vydrží z bídou polovic toho, co ty běžné komponenty (obyčejná tvrzená ocel). U aut je to podobné, Věřím tomu, že Dacia je spolehlivější, než všechny ty vychvalované Golfy a spol. Prostě proto, že používají základní osvědčenou techniku.
tak tady bych si dovolil oponovat😄 mame 1.4Tjet a kdyz si sednu za sebe, tak to je naprsoto v pohode, zadna katastrofa. a to merim 183cm..uz jsem takhle parkrat jel a bylo to naprosto v poho..u Astry clovek tak jako vic zapadne do sedacky ale na koklena tam je dle meho stejne mista jako kupr v Bravu...
Ja mam kamosa a ten mi hovori: Co???!!! Ty si dal 50e za platenky? Jake Conversy? Ja som tieto platenky kupil u cinanca za 10e, a je to pritom to iste, kus gumy a latky.
Ja: dojdi mi ich ukazat za tri roky, to tieto moje uz budu mat sest. A povez mi ako sa ti v tom chodi. Zdar.
Ja: dojdi mi ich ukazat za tri roky, to tieto moje uz budu mat sest. A povez mi ako sa ti v tom chodi. Zdar.
jj koncernova kvalita je rozhodně na vyšši urovni než ta korejska. Stači si auta dukladněji prohlidnout a hned je jasne kde se šulilo evidentně vic.
V MPVčku mám pradědečka těhle GDI, 2,4GDI 110kW a při předjíždění naprosto běžně podřadim za 3 a vytočim do 6-6,5tot/min a pak poklidně pokračuju kolem 2,5-3tot/min. Spotřeba? Parádní, například o víkendu Benešov- Chomutov-Benešov, plně obsazený auto a vozík. Tam v klídku a zpátky bohužel "kvapíkem" spotřeba 8,2 dle pal. poč. reálná tedy 8,6 l/100km
No a ještě je důležité si vybrat "ten správný" servis. Za první prohlídku na nové RIO 1,4 Exclusive i s olejem platil otec 2200,-kč >😁 Dlouho jim to nevěřil, když si vzpomněl jak za octu platil 8500,-
Jo a po cca 17tkm auto nejeví nejmenší známky opotřebení/ošupání, narozdíl třeba od jeho bývalé octy, které se po cca 15tkm začala loupat "chromová"plaketa na hlavici řadicí páky a v 70tkm to už byl jen čistokrevnej hnus, ale co řešit fofrklacek, když už musel řesšit třetí kotouče, turbo, váhu vzduchu, obě stahovačky předních oken, 2x Air-Bagy a pneu sjeté na značky po 40tkm
Jo a po cca 17tkm auto nejeví nejmenší známky opotřebení/ošupání, narozdíl třeba od jeho bývalé octy, které se po cca 15tkm začala loupat "chromová"plaketa na hlavici řadicí páky a v 70tkm to už byl jen čistokrevnej hnus, ale co řešit fofrklacek, když už musel řesšit třetí kotouče, turbo, váhu vzduchu, obě stahovačky předních oken, 2x Air-Bagy a pneu sjeté na značky po 40tkm
No, otec si koupil v květnu škodu octavii scout (zase)..a za tu dobu, což defakto odpovídá i tomuhle testu, se vyskytl problém s BT handsfree (ikdyž nahráli novej SW, pořád to blbne a vypadává někdy, nepříjemné), problém se zvukovým signálem PDC, spínací skříňka se musí vyměnit (jelikož to někdy prostě nechce vypnout), někdy si to nepochopitelně chcípne a odloupává se plastovej blatník vpředu..asi prkotiny ne? To je ta posvátná koncernová kvalita prostě, jasně..předchozí scout byl na tom podstatně hůř..
Mluvíš o té Altei?
Z firemních aut vím o rozdílu Altea 1,6 benzín/77kW X Octavia 1,6 benzín/77 kW skoro 2l ve prospěch Octavie (cesta Ostrava - Brno - Bratislava - Vídeň - Salzburg a zpět v podstatě jen po dálnici, obě auta spolu celou cestu, v každém 3 osoby).
Z firemních aut vím o rozdílu Altea 1,6 benzín/77kW X Octavia 1,6 benzín/77 kW skoro 2l ve prospěch Octavie (cesta Ostrava - Brno - Bratislava - Vídeň - Salzburg a zpět v podstatě jen po dálnici, obě auta spolu celou cestu, v každém 3 osoby).
Díky za reakci ... tak hlavně že jste spokojený. Slyšel jsem, že korejci mají drahé garančky , je to pravda ?
tohle bude má zimní zábava ... prolézat autosalony a posedávat vepředu i vzadu. Docela se na to "ošahávání" aut těším 😄
No tento "argument" prebije určite všetky tie "olúpané volanty" a podnobné "závažné" poruchy ...
Zaujímavé, že roztrhnutý diferák pri Škode Yeti sa nerozoberal tak vášnivo akú ošúpaný volant pri Hyundai .... mimochodom Hyundai by som veľmi nechcel .... ale určite nie pre ten volant ...
Zaujímavé, že roztrhnutý diferák pri Škode Yeti sa nerozoberal tak vášnivo akú ošúpaný volant pri Hyundai .... mimochodom Hyundai by som veľmi nechcel .... ale určite nie pre ten volant ...
to je možné. Víc je to ale dané jeho stylem jízdy. Kdyby měl silněší 77kw, nebyl by nejspíš ten rozdíl ale o moc větší ...
A proč bych je nemohl využít? Já při předjíždění úplně běžně vytočím motor do 6500, využiju jeho maximálního výkonu a pak pokračuju v jízdě dál při 2000. Turbomotor poskytne vyšší výkon v nižších otáčkách, je příjemné s ním jezdit, o tom se zde nikdo nepře, atmosférický motor má prostě jiná specifika. Někdo je ocení a někdo ne.
Tak jsem se mrknul na testy tady a i když je prý v trojkové mazdě méně místa než v předchozí generaci, je pořád nadprůměreně prostorná mezi kompaktními hatchbacky. Podélný prostor vzadu (min/max): 630 / 940 a pak třeba Opel Astra 560 / 910.
Tak to potom ti do auta namontovali perpetum mobile, pretože mne 1,4TSI berie pri 140 tacho 8,5... >😁 To ti dolu kopcom normálne v nádrži pribúda benzín. Takých som už počul... >😒]
já myslím, že Focus je taky horký kandidát na nejméně místa na kolena na zadních sedadlech 😉 Zvláštní, jak se karty od dob Focusu I a Octavie I/Golfu IV obrátili...
už nepij, kromě toho, že to škodí tvému úsudku, tak ti i metanol zatemňuje zrak. kdo má na účtu na hojandé, tak má i na volkswagena. stačí si vyžádat nabídku od prodejce. o majetkové příslušnosti to tedy není.
spíš je to o tom, že se nebojím jít na toho VW, škodu nebo jakékoliv jiné auto podívat, protože oni mě nesežero,u i když si to auto nekoupím. kdo však si z internetových a hospodských diskuzí odnáší představu, že vše nekorejské, nerumunské a neturecké je drahé, tak ten má spíše omezený horizont tak nějak celkově...
spíš je to o tom, že se nebojím jít na toho VW, škodu nebo jakékoliv jiné auto podívat, protože oni mě nesežero,u i když si to auto nekoupím. kdo však si z internetových a hospodských diskuzí odnáší představu, že vše nekorejské, nerumunské a neturecké je drahé, tak ten má spíše omezený horizont tak nějak celkově...
Ja mam ceeda uz pomaly 5 rokov (145 000 km), zatial vymenene stabilizacne tycky, prelakovane zadne dvere, vymenena vnutorna klucka (vsetky su seriove vady). Je to 1,6 benzin, olej nezere, podla mna slusne auto za tu cenu. Spotreba sa pohybuje okolo 6-6,5 (70% mimo obce 25% mesto 5% dialnica)
Ale to je nesmysl, abys využil 99 kW v opravdu úzkém spektru otáček v BĚŽNÉM KOMPAKTU nižší střední třídy, to bys popíral pravé určení tohoto auta. Tohle není Megane RS, ale rodinný dostavník a tady je TSI prostě vždy pružnější, příjemnější. Kdo jel, ví.
Tak nevím, která, moje po 300t km má volant původní a kůže je tam, kde by měla být, pravda, už je docela ohlazená, ale ne oloupaná.
Nedávno se tu řešily slabé brzdy Škody Rapid, kdy v Autotipu naměřily kolem 44m ze 100-0. Ve videu jsem u Ceedu zaslech 43m. Tak jak to tedy je. Brzdí ten Rapid dobře nebo ta Kia špatně pánové 😉 .
Ono asi vždycky jde o povrch a podmínky při jakých se měřilo. Zkuste si změřit někdy své auto v reálu. Budete rádi když to dostanete pod 40...
Ono asi vždycky jde o povrch a podmínky při jakých se měřilo. Zkuste si změřit někdy své auto v reálu. Budete rádi když to dostanete pod 40...
No nevim ja ho mam matnej po 45tis, rekl bach jako novej. Nedavno jsem zrovna premyslel jak se to muze u koncernu lesknout jak psi koule. Tenhle oloupanej volant je taky slusna bida, ale to setreni se proste musi nekde objevit. Otazka je kde to zakaznik chce mit, jestli funkce nebo vzhled 😉
Někdo třeba radši využije vyšší výkon v těch 6 tisících, než že bude reálně jezdit o 4 deci úsporněji. Srovnání na spritmonitoru by zatím bylo bezpředmětné, "gédéíček" je tam jenom několik málo jednotek kusů, ale jak píšeš, spotřeba vychází líp pro golf, asi o 0,35 litru na 100.
No a jak bys kvantifikoval katastrofu? Co jsem četl, tak trojka v ničem nezaostává (rozměrově). Naopak Astra, půdorysně přesahující snad aji některé auta o třídu výš, tak tam je místa zhruba stejně, to bych nazval katastrofou.
EDIT: a teď si jdu ověřit, esi jsem jenom mylně nevařil z vody 😄
EDIT: a teď si jdu ověřit, esi jsem jenom mylně nevařil z vody 😄
Zalezi na meste a stylu jizdy, kdyz se chce jde jezdit se 100kW za 6,4l po meste. Kolik to kolegovi promeruje? 0,5-1l/100km?
No nevím jestli 20000km je dlouhodobej test? Osobně bych dal tomu krasavci větší záhul! :yes: Třeba 300000km! Jestli by místo volantu nezbyla řidítka >😁
stejně výkonný v 90 % rozsahu otáček ano >😒] Reálná dynamika srovnatelná... Že má GDI někde v 6 tis. ot. větší výkon, málokdo využije. Každý ale pozná nižší spotřebu :-!
To je ale úplne jedno. Tých cca 130 koní proste treba živiť. Kto toto nechápe, tak by si mal zopakovať základy fyziky. V tomto kontexte je úplne jedno či sú s turbo, alebo bez turba. Čo je užívateľsky príjemnejšie, je už iná kapitola. Ale neverím tomu, že 1,2 TSI pri diaľničných rýchlostiach (130-140)bude jazdiť za 6,5...
Kupuješ kompakta kvůli místu vzadu? A pak, co je katastrofální? Je tam o 10 čísel na šířku míň než v golfu? Nebo jaks to myslel?
Verditk při vracení vozu nás překvapil a potěšil: „V rámci záruky toto poškození opravujeme – výměnou dílu za nový, který je již odolnější proti otěru.“ JAK SE OPRAVUJE OLOUPANÝ VOLANT? je NAPROSOTO JASNÉ ŽE SE V RÁMCI ZÁRUKY POŠKOZENÝ DÍL VYMĚNÍ A NÉ OPRAVÍ ;-\ Opravit si jej může doma kutil sám.
JINAK PO TÉMĚŘ 20 TKM ŽÁDNÝ PROBLÉM >😁 SUPER. Škoda že test nepokračuje na hranici 100 km 😒
JINAK PO TÉMĚŘ 20 TKM ŽÁDNÝ PROBLÉM >😁 SUPER. Škoda že test nepokračuje na hranici 100 km 😒
A co se tam tak rozbíjí?IMHO to jsou auta na 10 let v pohodě a to nejdražší ti pokreje 5/7 let záruka.
Básnik náš, máš pravdu. Ale vymeniť srdce tvojej druhej polovičky (či tretinky?) - motor - dokážeš? A čo pľúca - turbo? >😁 >😒]
Tourana TDi, ten v dlouhodobém testu AutoBildu opravdu vynikl, nasbíral historicky nejvíc trestných bodů 😄
No Mazdu 3 by som vyškrtol ako prvú .... tú spoľahlivosť by som veril ... ale ten priestor vzadu je katastrofálny ...
Ja by som na tie "úžasné" dlhé servisné intervaly radil rýchlo zabudnúť .... mimochodom i v servisných knižkách býva popísané, že to platí pre ideálne podmienky - t.j. nie časté jazdy po meste, na plný výkon, časté štarty v zime a pod. ... ináč povedané nesplniteľné podmienky ...
Ak je kvalita volantu ako pri i30, tak majú kľudne 10 000 km! Ale kupujúci by to neverili, tak predajci museli dopísať nulu >😁 >😒]
Focus 1.0 EcoBoost, Golf 1.2 TSI, Astra 1.4 T, Mégane 1.2 TCe
nebo Mazda 3, tam bych si vsadil na spolehlivost :-!
nebo Mazda 3, tam bych si vsadil na spolehlivost :-!
Preveril by som si servis ....
Lebo hocijaké "zázračné" auto musí skôr či neskôr do servisu .... a to sa tam niekedy dejú "divy" ....
A často to platí i pre prémiové značky ....
A nie je nič horšie ako mať s autom problém a zistiť, že ma chcú v servise obtiahnuť (niekedy ani problém nemusí byť)
Ja osobne by som hneď bral Kiu, ale napr. už Hyudnai nie .... nejako sa mi nezdá ich prístup k servisu ... napr. mne preverili nejakú vec u Kie bezplatne - nebola to nakoniec závada, ale kamarát za to musel v Hyundai platiť ....
Koncern by som nebral bez dlhšej záruky, ale tam sa mi zdá, že si veľmi neveria .... dĺžky a nábehy km u predĺžených záruk Škody skôr vzbudzujú pocit, že veľmi "riskovať" nechcú .... určite viac "zaručujú" kvalitu rečami ako skutkami ...
Lebo hocijaké "zázračné" auto musí skôr či neskôr do servisu .... a to sa tam niekedy dejú "divy" ....
A často to platí i pre prémiové značky ....
A nie je nič horšie ako mať s autom problém a zistiť, že ma chcú v servise obtiahnuť (niekedy ani problém nemusí byť)
Ja osobne by som hneď bral Kiu, ale napr. už Hyudnai nie .... nejako sa mi nezdá ich prístup k servisu ... napr. mne preverili nejakú vec u Kie bezplatne - nebola to nakoniec závada, ale kamarát za to musel v Hyundai platiť ....
Koncern by som nebral bez dlhšej záruky, ale tam sa mi zdá, že si veľmi neveria .... dĺžky a nábehy km u predĺžených záruk Škody skôr vzbudzujú pocit, že veľmi "riskovať" nechcú .... určite viac "zaručujú" kvalitu rečami ako skutkami ...
já tedy nevím, ale když se podívám, jak se prezentuje VW, tedy zkrátka das Auto, no a jak nám Hyundai cpe slova o kvalitě hlava nehlava, tak ošoupávající se volant po TAK minimálním nájezdu...? Navíc tedy zřejmě běžná věc? A ještě ke všemu když ošoupaným volantem trpěl již předchůdce?
Něco mi tu nesedí... myslím, že to bude to slovo kvalita :-! Provozní náklady taky poměrně DOST vysoké, ať už se ceny prohlídek týká, nebo i spotřeba... S 1.2 TSI se v klidu dá jezdit za 6, naprosto běžně za 6,5 l. Přitom servisní prohlídky 2 roky/30 tis. km... a cena prohlídky nižší. Zůstatková hodnota vozu naopak vyšší... Já myslím, že kdo si umí spočítat 1 a 1, tak je mu jasno :-!
Něco mi tu nesedí... myslím, že to bude to slovo kvalita :-! Provozní náklady taky poměrně DOST vysoké, ať už se ceny prohlídek týká, nebo i spotřeba... S 1.2 TSI se v klidu dá jezdit za 6, naprosto běžně za 6,5 l. Přitom servisní prohlídky 2 roky/30 tis. km... a cena prohlídky nižší. Zůstatková hodnota vozu naopak vyšší... Já myslím, že kdo si umí spočítat 1 a 1, tak je mu jasno :-!
My máme Citroen Evasion z roku 2000 a voloant je v lepšom stave! Síce je vyleštený, ale zas takto "ošúpaný" nieje! 😉
To, ze sis to sve auto rozslapl ale neni chyba vyrobce a uz vubec ne chyba vyrobce skutecnych aut.
Kožený volant v nižší střední už jsem fakt dlouho neviděl. To co na volanty dávají rozhodně není kůže, i když to tak ve výbavě nazývají. Je jedno v jakém autě, jestli je to I30, Focus nebo Octavia. Leskne se to jak psí ... po pár km. Tady se dokonce oloupal. Kůže se začíná objevovat až od střední třídy výš...
Je ti doufam jasne, ze GDI ma o 57% vyssi vykon a na vyssi vykon potrebujes vic paliva - fyzika nepusti.
To je síce krásne, ale ako si aj ty spomenul, ten golf má 63kW. A predmetný i30 GDI má tých kW 99. Myslíš že rozdiel cca 50 koní nemá vplyv na spotrebu? Veď je to tretina výkonu...
začínám pomalu vybírat auto. Zatím spíš teoreticky, mám ještě čas. Z dosavadních informací o Ceedu a I30 získávám obraz zajímavého auta, které má co nabídnout ... ale asi si ho nesmíte nechat příliš dlouho. Chci auto na 10 let ... takže korejci to dost možná nebudou. Osobní zkušenosti jako reakci určitě přivítám ...
Nepišu přimo vysoka. A nemužeš přece srovnavat svou jizdu s jizdou někoho jineho. Testu proběhlo už vice a prostě spotřeba GDI nepatři do kategorie kladu.
To je zákon .... zákon schválnosti .... 😄 ...že sa niečo pokazí po záruke ....
Ale neboj, v koncerne Ťa presvedčia, že ten rachot spod kapoty je "normálny" a vlastne žiadny problém nemáš ... >😒]
Ale neboj, v koncerne Ťa presvedčia, že ten rachot spod kapoty je "normálny" a vlastne žiadny problém nemáš ... >😒]
ako celkovo? V teste im vyšla na diaľnici a v meste spotreba pod 8l/100. Mne s TSI s podobným výkonom na diaľnici a v meste vychádza spotreba cez 8/100. Takže by som GDI z vysokej spotreby neobviňoval.
Ja spiš na tu spotřebu hledim celkově a zde tedy GDI rozhodně nepatři k těm nejuspornějšim nejen atmosferam.
No neviem ako ty, ale ja sa v meste a na diaľnici pod 8l/100 proste nedostanem. S turbobenzínom a vrámci limitu.
Dnes jsou tu prostě turbobenziny a ty jsou uspornějši. Navic i několik testu ukazalo že konkurenčni atmosfery jsou na tom co se spotřeby tyče o něco lepe.
Spotreba je myslím reálna ... netreba veľmi podrobne študovať "zázračné" spotreby - špeciálne turbomotorov .... sú to rozprávky ...
Spotřeba ti příjde nic moc? Mně naopak příjde dobrá, vzhledem k výkonu a provozu na dálnici a ve městě. Kolik by sis jako představoval?
Tak pokud se tyto "problémy" vyřídily bez keců v rámci záruky, tak nevidím problém. To kluci u VW si chtěli nechávat Golfa s motorem 1.2 TSI měsíc na pozorování jestli mu ten vytahaný řetěz opravdu chrastí 😉
Na 20tkm docela dost ikdyž malych problemu. Spotřeba taky nic moc a cena servisu taky nepatři k nejnižšim.
Na tak výkonou atmosféru, se kterou se jezdilo jen na dálnici a ve městě je spotřeba 7,5 l super :yes:
Problémy s volantom sa nevyhýbajú ani koncernu, takže z toho by som nerobil nejakú extra vedu.
jsou to malickosti mozna nekdo rekne, ale genialita se prave ve fungujicich malickostech skryva.
No ono HMMC zčásti leží na katastru výše uvedené obce a protože i administrativní budova, tak na katastru Nošovic jen zčásti. Tam ostatně sídlí pivovar, tak to jim pro slávu stačí. 😉 Ale k věci. Co konkrétně mají společného dělníci a technici z HMMC s těmi závadami? Rádio? Hrálo a pak přestalo... Je s navigací, software se měnil, avšak v mapě stále není cesta kolem areálu, já se až tak nedivím, že spadl software...
Volant? Typické katování kostů... Kdo věří tomu, že je kožený, ať si koupí ze stejného materiálu i koženou bundu a kalhoty s padacím mostem a jede na Octoberfest, tam se může pak třeba polít pivem za 9,50 a když si jich dá deset, tak to má za ty samé prachy co "kožený" volant...
Plato? Když tam hoši něco rvali, tak to holt promáčkli. Není to roletka jako u kombajnu... A není to z titanu nebo hliníku nebo superohebného plastu...
Snad jen s těmi ostřikovači xenonů Ti dávám za pravdu. Naše kontrola kvality našla několik takových vozů s problémem s ostřikovači světel. Je to novinka, subdodavatel asi není zcela dokonalý a naši nadřízení včetně Korejců na to serou anebo mlží či lžou. Šikovní kluci opraváři to spraví, napíšou report, naše kvalita napíše report, možná si to i někdo přečte, možná to i formálně řeší, ale jít k jádru problému, to už je moc práce. A systém je formálně nastaven správně, ale lidi ho obcházejí. Hodně z nich už přestalo bojovat s a rezignovalo, část z nich se vylízala nahoru z dělnických pozic a pár bílých vran se může snažit jen do té doby, než to někdo vysoce postavený co neumí ani anglicky radši zaretušuje... >😒] Anebo to už pod ním zazdí třeba zedník, jehož jedinou kvalifikací na inženýrskou pozici je poslušnost k nadřízeným a někdy i znalost anličtiny, bo se toho v Anglii něco nazdil... :-!
Volant? Typické katování kostů... Kdo věří tomu, že je kožený, ať si koupí ze stejného materiálu i koženou bundu a kalhoty s padacím mostem a jede na Octoberfest, tam se může pak třeba polít pivem za 9,50 a když si jich dá deset, tak to má za ty samé prachy co "kožený" volant...
Plato? Když tam hoši něco rvali, tak to holt promáčkli. Není to roletka jako u kombajnu... A není to z titanu nebo hliníku nebo superohebného plastu...
Snad jen s těmi ostřikovači xenonů Ti dávám za pravdu. Naše kontrola kvality našla několik takových vozů s problémem s ostřikovači světel. Je to novinka, subdodavatel asi není zcela dokonalý a naši nadřízení včetně Korejců na to serou anebo mlží či lžou. Šikovní kluci opraváři to spraví, napíšou report, naše kvalita napíše report, možná si to i někdo přečte, možná to i formálně řeší, ale jít k jádru problému, to už je moc práce. A systém je formálně nastaven správně, ale lidi ho obcházejí. Hodně z nich už přestalo bojovat s a rezignovalo, část z nich se vylízala nahoru z dělnických pozic a pár bílých vran se může snažit jen do té doby, než to někdo vysoce postavený co neumí ani anglicky radši zaretušuje... >😒] Anebo to už pod ním zazdí třeba zedník, jehož jedinou kvalifikací na inženýrskou pozici je poslušnost k nadřízeným a někdy i znalost anličtiny, bo se toho v Anglii něco nazdil... :-!
To spis vypada, ze neco pohnojil subdodavatel. Volant Ceedu, kterym jezdi ma draha polovicka po 60t km nic podobneho nevykazuje.
Když z tohoto aušusu udělají potahy sedaček a oloupe se to jako volant po půl roce, tak to musí být krása, "interiér v oloupané kůži". >😁
Ještě doplním, že volant určitě kožený není, ale koženkový potažený matnou fólií. Výsledek po pár tisících km je na fotografiích. Jiné automobilky s tímto nepřehlédnutelným jevem už dávno nemají problémy.
Jsi rozčarovaný? Nebuď, každý AUDI, bavoráka, meďáka, volvo nebo Volkswagen holt v této třídě mít nemůže. Dívej se však na věc objektivníma vočima, itřicítka není prémiový segment, ale to ti jistě psát nemusím... Takže co ta horní závadová zjištění? Není to nic, co by ti mělo rozhazovat majetkový horizont. Pokud patříš do sociální vrstvy, která předmětné auto jezdí, nelámej si holeně a nesnaž se o garážový převrat. Odjezdi si s i třicítkou svoje, časem určitě přijde doba, kdy se budeš zase rozhodovat, co nového pořídit. Tehdy se ozvi, tvá upřímná výpověď bude na diskusi velkým přínosem. Tak, jako je přínosem horní shrnutí pánů testérů. No jen si vezmi třeba ten oloupanej volant (po devatenácti tisících). Pro někoho by to bylo třeba asi jako... suchá lepra na zádech jeho milé... Ovšem důležité je, co by to bylo pro tebe.
P.S. Volant vozu... to je centrum vztahu k autu, volant hýčkáš a laskáš, volant, to je kruh tvého garážového bytí, je to obruč tvého jezdeckého srdce, volant je duší auta. Brácho... vyměnit volant, to si vlastně ani nedovedu představit.
BRAVOLANT :yes:
P.S. Volant vozu... to je centrum vztahu k autu, volant hýčkáš a laskáš, volant, to je kruh tvého garážového bytí, je to obruč tvého jezdeckého srdce, volant je duší auta. Brácho... vyměnit volant, to si vlastně ani nedovedu představit.
BRAVOLANT :yes: