Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVíte, kolikrát otevřete a zavřete dveře auta? Robot Nissanu ano, deset let nasimuluje za tři dny
16 komentářů
Nicco
Problemem vsech simulaci a testu motoru je, ze jedou nonstop. Treba u motoru je vsechno zahrate na provozni teplotu a motor jede milion hodin. Nesimuluji se studene starty atd. Prvni realnou simulaci stejne dela zakaznik prvni 2 roky vyroby.
Kazdopadne prijemne zpestreni ze nadpis neznel: Robot Skody ano, deset let nasimuluje za tři dny
Kazdopadne prijemne zpestreni ze nadpis neznel: Robot Skody ano, deset let nasimuluje za tři dny
Nemozes sa mylit viac 😄 Samozrejme ze sa motor netestuje nonstop. Testuje sa v extremnejsich pripadoch ako kedy ty kedy zazijes, vratane opakovanych studenych startov v mraze.
Myslím, že některé motory jistě nejsou testovány na extremnejsi pripady, než které zažijou. Myslíš, že někdo testoval TDI, aby jezdil na fritovací olej? >😒]
Urcite.. asi to nebol VW ale niekto urcite 😄 Pokial viem tak na fritovaci olej vie jazdit iba SDI, ale ako odporca dieslov nemam osobnu skusenost a mozem sa mylit 😄
Skutečně se mýlíš :no: Ale není to v diskusi o simulaci otevírání dveří nikterak podstatné. 😉
Jednou mě vezl testovací jezdec kolem Boleslavi se Škodovkou. Jel stylem starého strejdy. Motor týral v akceleraci na každý stupeň od tak nízkých otáček, že jsem málem vyrostl. Kdyby mě na to předem neupozornil, tak bych si myslel kdoví co.
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
stárnou s časem a vlivem UV záření. A v souvislosti s napadením plastu mikroby. Takže to, co prošlo 3 denním rendlíkovým testem, se v praxi klidně za 3 roky rozpadne. Dtto těsnicí materiály. :no:
Suprak
Kam to lidstvo speje... Pry budem nekdy mozna otvirat smartphonem - husty. Zlata klika bez hackeru. Uz se tesim na dobu, kdy si smartphonem i po velke zadnici vytirat budu muset.
které třídenní test nemůže zohlednit