Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní jízda s benzínovou Audi SQ7 a SQ8: Kultivovaný silák mile překvapil
20 komentářů
KANKUNEN
je zhovadilost. Čeká ho osud benzínové Fabie RS
Ta spotřeba mi nepřijde vůbec špatná. V 540i mám v popisovaných podmínkách 13-16l, takže asi stejně, akorát SQ7/8 je silnější a větší podélně i výškově vč. výhod vyššího podvozku (SUV).
Ale nemožnost výběru je škoda. Ta naftová verze tady taky měla svůj smysl.
Ale nemožnost výběru je škoda. Ta naftová verze tady taky měla svůj smysl.
Ty si kúpil 540i? Nejak mi to ušlo. Síce som Tvoj proces výberu registroval, ale výsledok nie. Bude recenzia, alebo aspoň nejaké dojmy?
Ada je zase tady
Přechod vlajkových SUV Audi SQ7 a SQ8 na benzínové motory přinesl vyšší spotřebu a vyšší emise.
Budoucností automobilové mobility je diesel na CNG
Budoucností automobilové mobility je diesel na CNG
kesumb
Jsem jediny, komu rozdil 130 az 170 kg prijde silenej? Navic nove verze maji hmotnost asi uvedenou vcetne aktivnich stabiliztoru, coz urcite neco vazi. Jinak receno V8 tdi je i pres to, ze tu stealth tvrdil jak to ma 200kg tezkej ingot jako kazda v8 nafta a ani takova krabice jako q7 to nezamaskovala. Coz neznamena, ze mi nedavala smysl.
Ikdyz ja bych zrusil jak 60tfsi tak i SQ7 a dal misto toho hybrid 4Se z novy panamery, tedy 2,9 tfsi a 560 koni.
Ikdyz ja bych zrusil jak 60tfsi tak i SQ7 a dal misto toho hybrid 4Se z novy panamery, tedy 2,9 tfsi a 560 koni.
Kdyby to šlo, určitě by raději zůstali u V8 TDI, viz i přechod eSkových modelů (pro EU) na diesel.
https😐/www.carscoops.com/…ithout-cheating/
Ale do budoucna se při relativně malých prodejích nevyplatí investovat nemalé prostředky na to, aby splňoval další nové, stále přísnější normy.
A problém není v tom, že se jich prodává moc, ale naopak relativně (ve srovnání s V6 TDI) málo. Dost málo na to, aby se do budoucna vyplatila nákladná modernizace na stále přísnější normy.