Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW 128ti je tady! Vyplnění mezery v nabídce chce být opravdovým řidičským autem
30 komentářů
iudex
Tak na nemeckom webe je už aj cena a konfigurátor. Cena je 41.574 eur, viac, ako som tipoval. 😒
Ale zase nemecké ceny nie sú identické, u nás stojí M135í 45200, kdežto v Nemecku 48200 eur. Takže je možné očakávať, že u nás to bude tesne pod 40t.
Ale zase nemecké ceny nie sú identické, u nás stojí M135í 45200, kdežto v Nemecku 48200 eur. Takže je možné očakávať, že u nás to bude tesne pod 40t.
Takze tech 40k co jsem tipoval uz v DE pokoreno mame, ted jeste 39k a nejaje drobne u nas a bude to jak jsem hadal, odskok od GTI vic nez maly a adekvatni rozdilu ve znacku na kapote.
Jj, u nás by to malo byť pod 40t. Keď porovnám ceny verzií 120i a M135i u nás a v Nemecku, tak sú u nás o cca. 3000 eur nižšie. To by teoreticky mohlo byť tak 39t eur. Nie je to stále málo, ale pre porovnanie Golf GTI je za 36220 eur (a to má o 20k menej). V tomto svetle sa tie výhrady proti neprémiovej koncepcii stratia.
ProchyTom
Myslel jsem si ze mit hot hatch typu golf gti ze je parada. Jenze pak zjistis ze prioritne to auto ma odvezt 4 lidi a nez se na to nalepi pismenka gti tak se dejou spekulace kompromisi a nakonec jsi v tom za 1,2 a porad mas studenej vag s karovanejma sedackama. No a pak si sednes do Mini cooper clubman s 225kw a cekas rakev pro holky a ono to je o level zabavnejsi a na 1,2 se dostanes taky a vlastne to je stejne prakticky jako vsichni ostatni. Zkratka clovek musi nejdriv zkusit aby mel prehled. To ze neni pravidelne clubman zarazovan mezi hot hatch je klasika. Pritom uz jcw se 170 konmi predposledniho modelu je tu s nami par let. Ale spinkame dál.
ProchyTom
Vzal sis to osobne, takze nemas zač.
Arese
...fanoušek BMW (ovšem hlavně jeho starších modelů) smířil s tím, že současná 1er přešla na obyčejný přední pohon a překousl tu ošklivě nafouklou příď, tak by 128ti mohla dávat i smysl. Ovšem jedině za podmínky, že nabídne i MANUÁLNÍ převodovku a 3 pedály. Takto je to bohužel naprosto nezajímavá nabídka... 😒 😒 😒 :no:
Tak to si nás překvapil..., že si úplně zapomněl na "rukáv". 😲 😁
Samozřejmě nezapomněl, jen je jeho absence u současných aut už bohužel jakousi zvrácenou samozřejmostí (čest těm několika málo výjimkám!).
Má pravdu v tom, že takýto hotheč by si zaslúžil manuál, najmä pre väčšiu zábavu, popri tom by to umožnilo aj zníženie ceny. Ale holt manuál v zábavnom bavoráku výhradne v M3/4.
Technicky je to slušný štandard, 265k a 400 Nm je viac ako dosť na hatch, ani ma nepoburuje predný pohon (so samosvorom a relatívne triezvom výkone nevidím problém), jedinú podstatnú výhradu mám k tomu automatu. K autu pre zábavu sa proste viac hodí manuál (ktorý by naviac umožnil nižšiu hmotnosť a aj cenu).
Teraz bude všetko závisieť na cene, ak nebude príliš vzdialená od mainstreamových hothečov, má to šancu na úspech.
Ber to tak, že v minulej generácii bola verzia 125i, tiež dvojliter turbo. Teraz to povýšili na hotheč, vyšší výkon, pár optických úprav, upravený podvozok. Proste klasická cesta hotheču. A nie je to žiadna navoňaná bieda, technika je solídna, má to samosvor, solídne veľké brzdy (360mm je nadpriemer aj medzi HH). Čo je na tom zlé?
Měli to raději prezentovat v té červenočerné, nebo modročerné.
Každopádne dôvody prezentácie tejto farebnej kombinácie chápem, je to na prvý pohľad pútavé a výrazné, ak by dali na promo fotky modrú s čiernymi prvkami, nik by to neodlíšil od M135i (príp. bežnej 1er s dokúpeným M paketom a čiernou maskou).
Záleží i na úhlu pohledu: https😐/img2.auto.cz/…ull/6591973_.jpg
Ten práh by se zřejmě ještě dal vzít na milost (ta červená linie mohla být o kousek tenčí), ale tohle podle mě vypadá vyloženě lacině😒br />https😐/img2.auto.cz/…ull/6591995_.jpg
Uvidíme domáce ceny.
"Tato volba odebere cervene lakovani M-Sportpaketu specificke pro 128ti. S touto volbou je M-Sportpaket lakovan v cernem lesku a v barve vozu."