Design
Přihlásit pro přidání komentáře
St.
bude se prodávat s EyeSight..., což asi Toyota mít nebude. Jen se to bude asi týkat pouze aut s automatickou převodovkou. Já osobně mám s EyeSight velmi dobré zkušenosti.
EyeSight je super, ale tohle auto chceš s manuálem. A to říkám jako člověk, který by dneska už i hothatch kupoval pokud možno v automatu. Tyhle zadokollky s atmosférou musí mít podle mě manuál.
Rozhodně.. je to vidět i na cenách ojetin - pokud se někde objeví něco levného, tak je to buď americká bouračka dovezená z Litvy, nebo auto s automatem.
BTW... ty asistenty v podobných autech jsou taky dílo... hlídání jízdy v pruhu třeba, default zapnutý po každým nastartování...
BTW... ty asistenty v podobných autech jsou taky dílo... hlídání jízdy v pruhu třeba, default zapnutý po každým nastartování...
tu mas za tie peniaze ine veci, pokial to niekto neoceni, musi si kupit HH aby mal v prímce ... inac su to debaty o nicom, ked bude mat GR neobmedzeny budget tak by mala trebars 400-500k
Řeči o budgetu jsou možná předčasné... vzhledem k tomu, že cenu neznáme (ani u GT-86, ani u Corolly GR). Nejvíc koní za korunu bude asi u i30N.
Jinak já pokud jde o auto pro zábavu jsem jednoznačně pro RWD, to mě přesvědčovat nemusíš...
mozes si kupit HH, ktory bude v priamke lepsi (nie zabavnejsi), ale uz to predsa nebude to co je hore napisane.... takze si musis vybrat jedno, alebo druhe... oboje naraz v jednom aute za tie prachy mat nejde, takze je nezmyselne sa na GR86 pozerat len z pohladu vykonu za dane peniaze... to je ako sa pozerat na novy barák len z pohladu velkosti za dane peniaze... jo da sa to, ale tento pohlad zvoli len niekto velmi kompromisny..
takze ano na vyber je, niekto kto chce HH a obetuje to ostatne si ho kupi radsej ako GR86 a naopak
Avizované parametry nových Toyobaru slibují, že tohle by se ti už stávat nemělo plus zachování všeho dobrého, co bylo předtím včetně RWD a možnosti manuálu. A to je pro mě aktuálně mimořádně lákavá kombinace. Posílení rozhodně vítám. Takový ty řeči, že Toyobaru víc než 200k nikdy nepotřebovalo nebo neumíš jezdit, považuju spíš za útěchu. Ale i kdyby ne, klidně přiznám, že teda asi tolik neumím jezdit. Hlavně když je tam víc výkonu. 😉
GT86/BRZ díky koncepci nabízí spíš zábavnou jízdu a určitý styl, které to auto má.
1) I konkurence HH je za tu dekádu taky zase jinde.
2) Evropu minul drobný výkonový facelift minulé generace, která byla jen na klíčových trzích (+5HP/7Nm),, tzn. z pohledu klíčového "zbytku" světa je ta změna o tohle menší.
3) Zlepšeny sprint z 7,6s na 6,3s bude mít mimo motoru i jiné příčiny, (zprevodovani?) samotný nárůst vykonu motoru na to nestačí.
ad 1: Samozřejmě posun HH vnímám. Jenže v mých očích nejsou problémem Toyobaru hot-hatche, ale úplně konvenční auta. S těma 7.6 (byť tenhle údaj pořád beru jen jako ilustrační) BRZ a GT-86 nijak nevyčnívá nad řadou běžných cesťáckých nebo rekreačních motorizací. Tím posunem se přibližuje hot-hatchům a má znatelně navrch nad velkou částí provozu. Za mě OK, to bylo potřeba.
ad 2: Může být, ale proč bych se tím měl trápit ?
ad 3: To se uvidí při testech a zkušební jízdě.
https😐/zeperfs.com/…uel4069-1595.htm
Prostě ten boxer není žádný hit.
Pokial sa dostaneme k jadru veci, premavka ti nedovoli casto vyuzit ani rychlost v zakrutach ani na rovinke, ale ten vykon ti umozni aspon rychlo predbehnut co ti ako vravis zvysi sance na povozenie... rozdiel s novou GR86 oproti nejakemu o 200kg tazsiemu a 40k vykonnejsiemu HH uz za tie prachy nestoji pre mna osobne. Taka i30N ma vyse 1429kg a 275k v zaklade.
A turbolag...ehm, to už nejsou devadesátky 😁 Měl jsem OPC co něco jako turbolag mělo celkem dost. Ale pořád to ve středním pásmu dávalo víc koní a síly než třeba to Toyobaru. To je přesně to co píše woody, že pak si můžeš jet jak chceš a předjíždění není problém i když se ti někdo pokusí udělat naschvál.
Preferencie nikomu neberiem iba vravim, ze pozerat na GR86 optikou vykon za dane peniaze je podla mna nezmysel. Na vyber kazdopadne este je, takze to nevidim ako problem. Dnes je vacsina preferencii skor na zazitky pre neschopnych, takze vykon v priamke je toho synonymom... a potom pozerske turovanie na sidliskach. (cest vynimkam, ktore potrebuju s HH jeho notnu davku praktickosti)
Inu pozastavil by som sa pri tom xboxe - viem co si tym chcel povedat, len asi by si nemusel tak skatulkovat lebo verim, ze par (a mozno vecsina) tych co maju doma rozne simrigy by ta v realnom aute vyprasili ako maleho chlapca 😊 bezohladu na pouzivanu konzolu.
Osobně tipuju i tady základ kolem milionu... 900t by bylo super, 1,1M je už relativně blízko Supře.
Ten dvoulitr v Supře mi moc sympatickej není, jenže... co dneska koupíš za 1,25M? Mně by na tom vadil povinnej automat, ale jinak vlastně musím uznat, že cena je fajn.
Bol som dnes u predajcu, kde som skusal Yarisa GR, a ten mi len tak odhadom povedal, ze stare GT86 bolo za cca 33000E a toto bude trochu drahsie tak cca 35000E.
Viem, ze Yaris GR je iny typ auta, ale tam je zaklad za 33200E s vyssim vykonom a so stvorkolkou. Takze GR86 by sa podla mna mohla pohybovat okolo tejto urovne. Samozrejme nevidim do cenotvorby Toyoty, ale ak by sa cena blizila k 40000E tak sa to bude slabo predavat. A aj Subaru tvrdi, ze chcu zachovat dostupnu cenu.