Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
kari.laz
Není ta ručka u předokolky tak trochu.. k ničemu? Ale jo, je fajn, že ji má, sice tu posedlost mechanickou ručkou moc nechápu, ale ok 😁
Mechanická ruční brzda je na určité věci super a u předokolky tupem, když to chceš někde otočit 😁
Ale popravdě ani jsem si nevšilm, že je na fotce vidět 😁
Já narážel na manuál 😁
Malé, mrštné silné auto s manuálem a jak vidno i ta ručka se k tomu hodí 😁
Ale popravdě ani jsem si nevšilm, že je na fotce vidět 😁
Já narážel na manuál 😁
Malé, mrštné silné auto s manuálem a jak vidno i ta ručka se k tomu hodí 😁
Ok, na parkoviště na sněhu asi dobrý, ale jo s manualem souhlas, to auto nemá ani tak přehnanej výkon, takže se to s manálem dá hezky užít 😊
Tak v běžném provozu to nevyužiješ a nejspíše tohle auto nikdo někam na takovou trať, kde by to musel tahat přes rukáv nevezme, takže opravdu asi jen pro zábavu někde na uzavřeném místě. Ale jinak s předkem to jinak rychleji v utažené vracečce asi neuděláš, než že to potáhneš za rukáv.
Tady to je jen takový bonus, bez kterého by se dalo obejít, ale zase když už tam je a když k tomu bude prostor, proč to nepotáhnout 😁
Navíc další věc, která se nerozbije a pokud jo, bude to levná oprava.
Manuál se k podobný autům hodí, o tom bez debat.
Tady to je jen takový bonus, bez kterého by se dalo obejít, ale zase když už tam je a když k tomu bude prostor, proč to nepotáhnout 😁
Navíc další věc, která se nerozbije a pokud jo, bude to levná oprava.
Manuál se k podobný autům hodí, o tom bez debat.
nutnost to není, ale v takovém autě jak manuál, tak ruční brzda by mělo být. A pak teprve jako alternativa automat, a ani ten by tu být nemusel vůbec.
Ako píše label, tá ručná má význam práve iba u predokolky, kde inak ako zatiahnutím ručnej brzdy pretáčavý šmyk nevyvoláš (ak teda nerátam rozhodenie auta, čo nie je úplne kontrolovaný šmyk).
Já si představuji FieSTU spíš na rychlý průjezd zatáček, než na smyky, ale v tomhle máte všichni pravdu, k tomu je ručka dobrá :yes: :-!
Teoria je jasna, ale v praxi som za rucku este netahal, na okreske sa ti pyta zadok von aj sam ked s tym vies jazdit a nejake rally je pre auto, ktore nechces znicit dost drsna zalezitost. Na okreske to je navyse trochu nevyspytatelne a nebezpecne a na okruhu to zmysel nema.
V zime sa s tym clovek zabavi, ale osobne nejazdim po zasolenych cestach s HH, je to tiez masaker s tym posypom. Cesty bez posypu a premavky moc nemam. Okrem toho ziaden HH tychto parametrov nema hydrauliku a lanko aj tak utrapis, takze to ani nie je stavane na tahanie rucky, jedine tak na snehu z dlhodobeho pohladu.
V zime sa s tym clovek zabavi, ale osobne nejazdim po zasolenych cestach s HH, je to tiez masaker s tym posypom. Cesty bez posypu a premavky moc nemam. Okrem toho ziaden HH tychto parametrov nema hydrauliku a lanko aj tak utrapis, takze to ani nie je stavane na tahanie rucky, jedine tak na snehu z dlhodobeho pohladu.
Ja neobhajujem brzdenie ručnou za jazdy, naposledy som to spravil pred x rokmi ešte na Focuse a súhlasím s Tvojimi argumentami. Len som poznamenal, že ak niekde má zmysel mechanická ručná, tak je to práve pri predokolke, už z princípu predného pohonu.
Asi nikdo nejezdí běžně přes ručku, ale zase když už tam je a jsi někde sám, někde třeba na parkovišti, tak proč si to nezkusit.
V běžném provozu to význam nemá, ale zase když už tam je, tak tu monost si to někde na bezpečním místě zkusit máš, v zimě to člověk občas použil na sněhu i běžně, tam stačilo jet 30 a už se užila legrace.
Na rally to nikdo tahat nebude, určitě ne s lanovodem, předělal by to na hydrauliku a hlavně i auto by muselo mít další úpravy.
V běžném provozu to význam nemá, ale zase když už tam je, tak tu monost si to někde na bezpečním místě zkusit máš, v zimě to člověk občas použil na sněhu i běžně, tam stačilo jet 30 a už se užila legrace.
Na rally to nikdo tahat nebude, určitě ne s lanovodem, předělal by to na hydrauliku a hlavně i auto by muselo mít další úpravy.
Nj na suchej ceste za to nema zmysel tahat ani na parkovisku. Pre tych co jazdia s hh aj v zime to je i s tym lankom pouzitelne.
miromen
S FL by to chctělo posvitit si na brzdy jinak raději na nic nesahat.
To nejlepši co segment HH nabizi...bravo Ford. :yes:
To nejlepši co segment HH nabizi...bravo Ford. :yes:
Posvitit moc nejde, už tak je cena auta vysoko, dát tam dražší brzdy v továrně asi není reálné řešení. Spíš snížit cenu.
Naštěstí většina má rozum a první co na ST dá jsou pořádný brzdy. https😐/www.atte.cz/…o-fiesta-st-mk8/
Naštěstí většina má rozum a první co na ST dá jsou pořádný brzdy. https😐/www.atte.cz/…o-fiesta-st-mk8/
Deadlift
Sice druhý test na Auto.cz ale je vidět že kvalita testování auta v ČR je smutná. ;-\ 😒
Řízení má zpětně vazby dost, hlavně ve sportovním módu nebo track.
Co je největším minulém auta jsou brzdy, totálně nestíhají třeba v tom módu track.
Ještě že máme dnes internet a můžeme si přečíst test třeba z UK.
Pokud jde o to že u Hyundai člověk dostane válec navíc, ano to je plus, zas ale nedostane hezké auto což Fiesta pořád je.
Řízení má zpětně vazby dost, hlavně ve sportovním módu nebo track.
Co je největším minulém auta jsou brzdy, totálně nestíhají třeba v tom módu track.
Ještě že máme dnes internet a můžeme si přečíst test třeba z UK.
Pokud jde o to že u Hyundai člověk dostane válec navíc, ano to je plus, zas ale nedostane hezké auto což Fiesta pořád je.
S třídveřákem se žít dá, já v něm párkrát odvezl rodinu i s kočárkem a autosedačkou, když je nouze i partnerka se naučí balit méně věcí... doporučuji 😁 U takového auta bych pak právě 3dv volil, je prostě hezčí 😁
R3 1.5 znám jen s AT z Fokusu, automat také překlene nízké "klepající" otáčky, takže toto musí být ještě o kus lepší svezení..... teda Stando, takovou parádu máte v garáži a ani se nestavíš! 😁
Tento segment už také kanibalizují SUV a Crossovery, podívej jak se prodává Puma
P.S: se nediv, že tě Standa nenavštíví, když nejsi očkovanej 😒] 😒]
Jo takhle. Proto nejsou čipy. Ono je potřeba do injekcí.
Ale chápu, že když se neprodává tak jako Golf s 1.0TSi, tak to nemůže být tak dobré auto.... a co teprve nějaké Ferrari, těch se prodá ještě méně...
Škoda, že Hugino minule tak zdrhnul z diskuze, hrozně bych chtěl, aby mi vysvětlil, proč že jsem frustrovaný a mám se stydět, že vlastním americké auto s francouzským motorem, které přišlo do EU o dva roky pozdeji? 😁
VW je naprosto obyčejný, jako ten Ford, jako Opel.....rozdíl mezi mnou a tebou je ten, že já mám dost nadhledu nad vlastní garáží, že jsem se nestyděl jezdit v dvacetiletém Cliu. Právě, že vy VW pozitivní (tím nemyslím další diskutéry, kteří VW mají, ale taky to mají v hlavě v pořádku) nejste v pohodě a máte pořád potřebu přesvědčovat ostatní, že si vybrali špatně (mám ti sem začít kopírovat vé srágory, co tady píšeš denodenně?), ty sis koupil prachobyčejnýho Golfa s naprosto průměrnym motorem (kdyby si měl alespoň GTI) a myslíš si, že si vyhrál závod v úspěšnosti, nebo co? Jaké vyhrání soutěže v příspěvcích? 😁 😁 Jsi k smíchu. Za Ford tady trollí Miromen, to si nás hošánku pleteš...Všímáš si, že moje auta taháš do argumentace vždy jen ty a né já? 😁
Ještě jednou, máme doma 4 auta, 2 Fordy, Renault, Toyotu a motorku od Hondy a na rozdíl od tebe jsem si projel konkurenci a proto ty auta vybral a jezdím v nich rád..... Nepříjdu si, že bych z nás dvou byl já, kdo by měl trpět frustrací, což ostatně hovoří i o tom, že tebe tady hejtuje každej druhej za tvé slepé fanouškovství k jedné značce... 😉
P.s. Moje Mondeo nemá Aisin, ale dvouspojku (v jiném autě mám Hydroměnič. Aisin umí taky cuknout, ale to ty nikdy nezjistíš, protože si v životě v jiném autě, než v sociální verzi Golfu s manuálem nejel 😊
P.p.s Stejně nakofigurovaný Passat 4x4 s DSG a TDI váží o brutálních 30kg méně, než mé těžkotonážní americké auto 😉 Tady si zase jako obvykle vedle.. ale fakta tě nezajímají, viď.
Prosím, buď jednou chlap, seber svoje koule a najdi mi, kde a kdy jsem hejtoval všechny ostatní auta, třeba toho Passata, nebo Insignii... pak se s tebou přestanu hádat a uznám, že tvůj Golf je lepší, než moje auta...a že jsi lepší člověk a vyhrál si diskuzi, napíšu to klidně veřejně 😊
teraz neviem ci si robite *** alebo vazne je passat vacsi ako mondeo co sa tyka vnutra? Akoze ani v jednom som nesedel ale keby sa ma niekto spyta ktore ma viac priestoru v kabine a ze musim odpovedat tak poviem ze superb ale skor by som tipol to mondeo.
dodatok: akoze jasne ze som sedel v mondeu a passate ale nie najaktualnejsich modeloch
Osobně jsme měl srovnání jeho Mondea s Passatem alltrack 2.0TDI co máme v rodině. Ale passat na komfort a jízdní jistoty mondea nemá. Dynamicky a prostorově je lepší, a má lepší sedačky. Takze tam záleží na tom, co člověk více preferuje z daných výhod.
p.s. já netvrdil nikdy, že Powershift necuká, ale že cuká méně...
5 dverová verzia nepripadá do uvahy a idem radšej do kupé.
Inak u teba božstvo k VAG je až smiešne.