Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Šimpanz
6
ve své době velmi dobré auto, ovšem s manuální převodovkou. S CVT hrůza a děs, názor redaktora, že CVT nekazilo dynamiku ani spotřebu je legrační, kazilo a výrazně a navíc létání otáček nahoru dolů dokonale kazilo požitek z jízdy. CVT byla a je převodovka tak maximálně pro ženskou do malého auta do města, ještě lépe do skútru, pro které byla původně vyvinuta.
Othello
.... Dalším kladem CVT je poměrně malý rozdíl oproti manuální převodovce ve zrychlení ....je to jen +1,9 s při zrychlení z klidu na 100 km/h (12,1 s)....
Zhoršení zrychení z 10 na 12 s je poměrně malý rozdíl ??
A fakt je to kladem ??? 😄
Zhoršení zrychení z 10 na 12 s je poměrně malý rozdíl ??
A fakt je to kladem ??? 😄
V té době byly i HDM automaty katastrofy. Teď jsou parádní a nechce je jen ARES.
V USA byly oblíbené už mnohem dříve
Pretoze tam v spojeni s velkymi a silnymi motormi nevadilo, ze ubrali cast dynamiky, co sa v spojeni s malymi motormi v europskych autach nedalo povedat.
V tu dobu já jsem měl americkýho golfa II s automatem a bylo to na tu dobu parádní do města a taky kdo neměl cit v noze mu to nesedlo. V té době to neblokovalo měnič.
3_diamanty
Svojho casu to mal nissan s almerou primerou ci maximou QX v eu celkom slusne obsadene a rozbehnute.... viem ze dnes je uz celkom ina doba... vladnu uz SUV.... ( ved aj trhak a modla passat v sedane uz konci ) .. napriek tomu mi tieto nissany u nas chybaju... navyse ani micru nikde nevidno... vsetko je to uz len o juku a kaskaji... skoda no... ale tak nic uz nie je ako v zlatych 90tkach... tak preco by auta mali byt vynimkou
Snad sa raz do eu nissan aspon s tou strednou triedou vrati... u japoncov je predsa len vzdy vacsia sanca ako u tych uz skostnatenych domacich eu znackach... verime ... inak juke a kaskaj sa mi pacia... ale primeru rozhodne nenahradia... ostava teda uz len verit a cakat ...
Snad sa raz do eu nissan aspon s tou strednou triedou vrati... u japoncov je predsa len vzdy vacsia sanca ako u tych uz skostnatenych domacich eu znackach... verime ... inak juke a kaskaj sa mi pacia... ale primeru rozhodne nenahradia... ostava teda uz len verit a cakat ...
jo v anglii vyráběl nissan a nestíhal. je tam ještě vůbec ta továrna?
Almera poslednej generacie... ta stou strechou a la surfova doska bola niekedy v r 2003 najpredavanejsie japonske auto v eu... drtila aj predajne uspesny este vtedy uplne prvy yaris... dodnes tento ustup nissanu nejako neviem logicky odovodnit
Akoze si nevies odovodnit? Pretoze sedany dnes uz nefrcia. Vsetci chcu SUV, tak Nissan naskocil na tuto vlnu (ako aj vacsina ostatnych vyrobcov).
Almera v hatchi kludne mohla ostat ... kvoli t rocu tiez vw nezrusi teraz golfa ( uspech maju predsa obaja ) ... nissan to mal na prelome tisicroci vyborne v eu rozbehnute... jeho poziciu mu mohla vtedy zavidiet aj giganticka toyota ktorej yaris ( voci yarisu uz bola micra vtedy legendou ) nemal vtedy este ziadne meno ... carina sa tiez nechytala na primeru.. a pod..... a pozrime sa kde je v eu dnes toyota a kde nissan... ach jo... sikovnejsia toyota tiez logicky nezrusila corollu kvoli nejakemu ch r ... ale naopak sa corolla aj ch r navzajom doplnaju.. golf a t roc to iste... ale stale verim ze sa almera vrati... s tiidou aj s pulsarom to moc nevyslo ale nadej umiera posledna... raz to musi vyjst....nissan na to ma... len to chce asi zmenit myslenie ... donekonecna to kaskaj stejne tahat nebude .. a uz v tejto novej generacii moze nastat jeho ustup hoc je to na danu dobu najlepsi kaskaj aky kedy vznikol
Napriek tomu "vyborne rozbehnutemu" v 2003 to nemeni nic na veci, ze najvyssi predaj mal v 2017, ked uz frcali SUV.
Všichni ne. Nissanu se prostě nepodařilo znova ovládnout přecpaný trh kompaktů a ve střední třídě mu asi pokazila pověst spolupráce s Renaultem, tam pak následně ještě prodeje začaly klesat. QQ byl bomba když přišel, ale dnes to ani on nemá snadné.
Taká bola Almera II úspešná, že ju nahradili Quaskajom a založili radšej triedu stredných SUV. 😊
hugino
Tak tento motor som mal možno po malých úpravách v Lagune III r.v. 2009 lebo ten ťiež mal 103 kw ale 190 Nm.Ťahal dobre ale spotreba bola priemer leto okolo 9 l a v zime okolo 10 l ale bolo to dané aj tým že som prevažne jazdil krátke traťe.S manuálnou prevodovkou som mal písané zrýchlenie z 0-100 za 9s takže táto CVT určite dosť krotila dynamiku.Som vtedy presadal z Vectry 1.8 90 kw ale ten v Lagune bol dynamikou o dosť lepší.Ten vo Vectre bol taký letargický.Jediný problém sa vyskytol asi po 9 rokoch prevádzky keď odišiel katalyzátor.Ináč Primera na tú dobu bolo fakt velmi slušné auto mal ju vtedy známi s tou 1.8.Škoda že postupom času Nissan opustil segment C a D.
Docela by mne zajímalo, proč Renault přestal vyvíjet svuj F4R v atmo verzi a nahradil ho tímhle od Nissanu, přičemž v té stejné generaci Renaultů ostatní 2.0 s turbem byly právě Renaultí FR4T.
Tu 1.8Primeru jsem zkoušel a líbilo se mi to, takové příjemné 90s auto, škoda, jak dopadla...
Tu 1.8Primeru jsem zkoušel a líbilo se mi to, takové příjemné 90s auto, škoda, jak dopadla...
P11 primera bola uz produktom aliancie Nissan Renault a bolo to poznat v setreni na materialoch. V porovnani s cisto japonskou p10 v niektorych smeroch (napr podvozok) krok spat.ale zasa p10 mi zhnila pred ocami.
Áno myslím že to bolo tým že vstúpili do aliancie Renault/Nissan a tento motor už som si spomenul mal označenie M4R.Oni ho myslím potom na záver dávali do Fluenca.
Arese
...jsem kdysi jezdil a díky té vymakané zadní nápravě seděla super na silnici. Jenom byla dost hlučná a kupodivu to moc nebrzdilo, resp. bylo potřeba vyvinout nezvykle velkou sílu na pedál.
Jo, to mi povídej. Když jsem přesedlal do Accorda a občas ještě provětral Primeru, tak jsem při výjezdu z parkoviště na přednosti dojel až na středovou čáru. Ještě, že nic nejelo. Ale zas ta odezva na plyn, to byla proti těm elektronickým plynům úplná lahoda.