Bezpečnost
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePřekvapivé výsledky Euro NCAP: Čínské novinky jsou bezpečnější než některé evropské!
14 komentářů
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pradeda777
1
Ty jsi se bouchnul do hlavy?????
traveldrive
1
Môže byť na svete takýto korunovaný somár?
jogy
Co je na tom překvapivého? Stačí se podívat jaký pokrok udělali za posledních 10 let Korejci. Není důvod aby stejným směrem nešla Čína.
Jen Lada, Lada je jistota 😁
Jen Lada, Lada je jistota 😁
rohYpnol
Píšu to tu neustále. Kvalita čínských aut dávno dosáhla kvality těch evropských a v mnohém ji i předčily. Díky EV politice pak EU pohřbívá vlastní autoprůmysl.
Do 10ti let bude polovina prodaných nových aut v Evropě z Číny. A Evropské automobilky budou totálně v háji. Dost možná už většinu z nich budou vlastnit Číňani.
Takže EU tak vesele zvyšuje závislost na další nedemokratické diktátorské a nebezpečné zemi. Bravo!!!
Do 10ti let bude polovina prodaných nových aut v Evropě z Číny. A Evropské automobilky budou totálně v háji. Dost možná už většinu z nich budou vlastnit Číňani.
Takže EU tak vesele zvyšuje závislost na další nedemokratické diktátorské a nebezpečné zemi. Bravo!!!
Muzes tu myslenku nejak vysvetlit?
To co pises nedava smysl.
Cina dela kvalitni auta a muze za to EU?
To co pises nedava smysl.
Cina dela kvalitni auta a muze za to EU?
Ano protoze vlivem sve eko politiky a zakazu spalovaku cini evropske automobilky nekonkurenceschopne. EU znici automotive v Evrope. Stejne jako mame cinskou elektroniku a hadry budeme mit i cinsky auta.
Já mám hadry z Bangladéše, šijou mi je tam děti 😉
Děcka jsou super. Neremcají, dělají za misku rýže, v klidu se vyspí na zemi hned vedle mašiny. A jsou šikovné i na elektroniku nebo těžbu :yes:
Stale nechapu. Pro cinska auta v eu plati snad jina pravidla na emise?
Čína hlavne robí autá v európskej kvalite a podľa európskych pravidiel - ale s významne menšími nákladmi a Európa svoj trh nijak nechráni.
Takže čínske automobilky tie európske nepochybne zožerú. Už si pochopil?
Takže čínske automobilky tie európske nepochybne zožerú. Už si pochopil?
Proč být závislý jen na ruské ropě. Mnohem lepší je být závislý na ruské ropě, katarském plynu a čínském lithiu.
Ano máte pravdu v tom prvním, Čína dnes vyrábí špičkové vozy kvalitou srovnatelnou se západními značkami. V EV pak evropské modely hravě překonává.
V druhém jste úplně vedle.
Čína je lídr v elektrifikaci vozů a pokud by EU nepřešla rychle na EV, tak by dopadla jako Nokia v mobilech. Zanikla by pod tíhou EV ze zahraničí. Čína však do toho šla mnohem dříve a její technologický náskok se bude dohánět jen stěží. Jejich vozy jako např. BYD jsou špička a brzo jimi zaplaví Evropu.
V druhém jste úplně vedle.
Čína je lídr v elektrifikaci vozů a pokud by EU nepřešla rychle na EV, tak by dopadla jako Nokia v mobilech. Zanikla by pod tíhou EV ze zahraničí. Čína však do toho šla mnohem dříve a její technologický náskok se bude dohánět jen stěží. Jejich vozy jako např. BYD jsou špička a brzo jimi zaplaví Evropu.