Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
scadar
To uz je takovej mistni kolorit, zverejnovat recenze na kabriolety tesne pred zimou 😁 No aspon budou treba se slevou.
honziss
Vybiral jsem mezi Z4 30i a Suprou 2.0, coz jsou na chlup stejne pohony a nakonec vzal Supru. Ma ostrejsi podvozek i rizeni, lepsi zvuk, da se objednat se svorem a vetsima brzdama a ma strechu (mam to auto jako pracovni daily, na cely rok, ne vikendovku). Obe to jsou supr auta, Z4 lepe zpracovana, Supra zabavnejsi, Z4 mi prijde hezci, Supra praktictejsi, obe to jsou necekane usporna auta pri normalnim jezdeni, jak palivo, tak servis.
A jsem asi jedinny na svete, komu ta auta prijdou o chlup lepsi s R4 nez R6? 😁
A jsem asi jedinny na svete, komu ta auta prijdou o chlup lepsi s R4 nez R6? 😁
Čo sa týka motorizácie, beriem argumenty redaktora, že otvorené auto nie je na trhanie rekordov na okruhu, ale zase je to stále víkendovka, auto pre radosť z jazdy a výkon a zvuk motora k tomu patria. Ja som skúšal Z4 práve so šesťvalcom a ten motor dával autu nový rozmer, v neposlednom rade aj svojím fantastickým zvukom, ktorý človek bez strechy vníma ešte výraznejšie.
Každopádne je fajn, že tu Z4 stále je, že dobre jazdí a dobre vyzerá.
P.S. Violet is the new blue, tieto fialové farby bavorákom svedčia, škoda, že sú väčšinou mimo bežnej palety (tuším len pre 2er je fialová Thundernight za bežnú cenu).
A ano, kupé by to také chtělo. Toto rozhodnutí BMW nechápu...
A chápu (jako Ty) ty argumenty autora. Přeci jen - je to zadokolka a toho šestiválce aby se člověk na mokru i trochu bál...
Je fajn, že si vybere každý - jak víkendový poklidnější jezdec, tak závodník.
Jen obrovská škoda absence manuálu ve vyšších motorozicích. U takovéhoto auta, určeného pro zábavu, beru absenci této volby jako obrovský fail...
Ps.: Začíním pomalu věřit, že ty palce dolů tu fakt dává robot - okamžitě, co jsem odeslal příspěvek, palec dolů. To si to ten m*gor ani nemohl přečíst.
Ad palce: jasné že to je robot, vidíš to na x veciach, od toho, že ti pribudnú do sekundy po pridaní príspevku, v diskusii, kde absolútne nik nie je až po fakt, že pribudnú bez ohľadu na obsah. Preto ich už dávno neriešim.
Z4 je v reále vcelku pekné auto a bol som mile prekvapený koľko ich bolo po rôznych Alpských horských priesmykoch. Škoda toho že sa nedostalo aj na kupé od BMW a ešte väčsia škoda tej hnusnej digi prístrojovky.
Za motory :yes:
Týmto samozrejme nechcem spochybňovat Z4. A ako písal iudex tak aj ja som rád za každé takéto auto. Ja by som vybral 40i ale plne chápem ludí čo si kúpia aj 20i ktorá ide stále slušne.
S tema minusama to taky nechapu. Mas hned tri.. Za co??
Kolikrát už se to probíralo, ať se palce dolů zruší, nebo ať je vidět kdo palcoval... Té teorii o robotovi věřím víc a víc. Nebo náš (ne)oblíbený multinick.
Každopádně, jak psal iudex, nejlepší je ignorovat.
Ale to, že s tím admini nic nedělají je buď jejich veliká ostuda, nebo záměr :no:
R4 vs R6 je u mě jasná volba ve prospěch silnějšího motoru. Nádherně graduje s přibývajícími otáčkami, má kouzelný zvuk a není to pažravec. 30i pak stejně jako tato motorizace vyniká plochou křivkou, ale chybí tam náboj, ne že by silnější R4 nebyl dostatečně rychlý, jen to není o takovém požitku. Má hrubší basový zvuk, kdežto R6 krásně zpívá ve vyšších tónech.
Ani na mokru není díky podvozku Z4 s R6 záludná, nechá se nádherně vodit a užívat.
Aby bylo jasno - já si možnosti výběru z těch (vlastně) dvou motorizací vážím, každá míři na jiného zákazníka.
Absence možnosti MT u R6 mě o to víc mrzí.
Gratulace!
Roadster vypadá stále k světu, zvlášť když se člověk vyhne černým kolům.