Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi Q6 e-tron zná české ceny: Dobíjecí výkon 270 kW pod dva miliony

11 komentářů

kesumb
Teda krom toho, ze audi to u nas vubec nema snahu prodavat (a taky to temer vubec neprodava, byt do face se jich prodalo celosvetove 150tis kusu), tak vedle q6 to bude mit tezky.
Zere me na tom asi nejvic ten android auto, sakra ladej to roky a musej tam nacpat sajrajt od googlu. To vazne neslo pokracovat na tom co maj?
Miorolo
Jasně, odborník v diskuzi, který není schopen rozlišovat mezi aplikací Android Auto a Android Automotive OS ví mnohem víc o tom, co je pro infotainment vhodnější než samotný výrobce :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
je první hodnota, kterou jde srovnávat co do rychlosti doplňování energie se spalovacími auty. Až tam bude 700kW tak nepoznáš rozdíl. Jen musíš mít tu schopnost v autě, pak najít naíječku. Podle internetu už jedna v Praze je.
Johnn
Jenže samotná špičková hodnota nevypovídá o skutečně době nabíjení. Je potřeba znát křivku nabijecího výkonu.
Gvick2
nejsou dvě (MEB, PPE), ale tři (MEB, PPE, J1), přičemž J1 je ta nejsofistikovanější (Taycan, e-tron GT) a existuje už i čtvrtá platforma SSP na které se vyvíjí nejluxusnější EV.
A hlavní devízou platformy PPE rozhodně není 800V dobíjecí síť jak píšete, protože 800V dobíjecí síť je v Evropě zatím velmi řídká.
admin badge
Ondřej Šámal
Dobrý den,

platforma J1 je derivát architektury MSB pro spalovací modely (třeba Porsche Panamera), proto jsem ji v článku nezmínil. Bral jsem totiž v potaz pouze speciálně navržené platformy pro elektromobily, které jsou zatím dvě. SSP teprve přijde (možná i se zpožděním, protože prodeje elektromobilů zatím zaostávají za očekáváním) 😄

Díky a hezký den.
Gvick2
Nikoliv, J1 je platforma dedikovaná pouze pro EV modely vyvíjená od roku 2015 Porsche a Audi a pokud je něčeho derivát, tak 800V architektury Rimacu, který se podílel na vývoji. A PPE je derivát J1, je to zjednodušená J1 pro použití v levnějších autech jako třeba ta Q6 nebo Macan. Jako derivát platformy pro spalováky vznikly nejstarší modely EV (na MLBevo Audi-eTron a na MQB e-Golf). Konec konců auto.cz to popisovalo správně zde a J1 popisuje jako samostatnou platformu pro EV.
https😐/www.auto.cz/…tromobily-131448
vitapb
Ono by možná nezaostávaly, kdyby měl VW co nabídnout, nebo kdyby to co nabízí prodával za rozumnější peníze.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Hlavně, že to má 387 displayů a patlacích plošek a světla hrají loutkový divadlo, ale že by už po letech jednou někdo udělal normální madlo ve dveřích a normální opěrku na pravý koleno namísto těch plastových mučících ostrých hran, to nikoho nenapadne. Absurdistán.
1.hasič
Další zbytečný pokus o vozidlo na monočlánky, za něco takového bych svoje těžce vydělané peníze nedal. Optimální pohon by byl nafta, třílitr, šest válců.
1.hasič
Příspěvek podléhá schvalování.