Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Audi A6 e-tron oficiálně: Známé jméno, zcela jiná osobnost

46 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Horký Rom Jeden příspěvek vychází na A4 , v mobilu ještě horší, miniaturní nadpis a text o velikosti horního řádku u očaře.
Avatar - Anonym
Anonym
@KANKUNEN
Ale na druhou stranu si můžeš dát řazení příspěvků podle nejlépe hodnocených a pak budeš mít příspěvek Horkého Roma na prvním místě, i když nestihne dát příspěvek jako první.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Horký Rom Kylie, sejmí zase Rohora, už z tebe nespí.
ajapbew
Asl.
Avatar - skejpa
skejpa
@Horký Rom Nechápu, co koho vede k tomu upravovat diskuze tak, že tam není žádný strom, na jednu stránku monitoru jsou 2 příspěvky místo 10 atd. To je prostě pohřbení diskuze...
ericn
@skejpa souhlas, takhle diskuse je odporná, redakce/majitel dělá vše proto aby tenhle web pohřbila...
vecernicek2
@Horký Rom Redesign je naprosto zoufalý a hlavně je teď asi 70 % obrazovky věnováno reklamě a na text článku nebo diskuse zbývá úzký proužek.

Chápu, že se musí nějak živit, ale takovéhle podlézání inzerentům na úkor čtenářů je z dlouhodobého pohledu sebevražda. Oni ti inzerenti jsou důležití, ale bez čtenářů to jaksi fungovat nebude taky.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@vecernicek2 Chápu, pokusím se to napravit. Redakce.
Avatar - apoho
apoho
@Horký Rom - pablbe!
Ty můžeš tak napravovat akorát svoji matraci v bohnické léčebně, kde se trvale zdržuješ, ty redaktore!!🤡
ajapbew
@a*** Díky Petře, a už si prodal svůj fejkový Lexus?
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Radovan Pastucha
@Horký Rom
Poděkuj svému chlebodárci 👍

Tobě snad neřekli o změnách na webů?
Já to věděl už dávno a jsem velmi překvapen, že tě o tom neinformovali, kolego.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@Radovan Pastucha

Neuveriteľné víťazstvo! Radovan sa naučil hovoriť po česky! Hurá!!!
Avatar - apoho
apoho
@Lenka Čížková
Leničko alias Romane, vyměnilo sis tampon? 😂
Radovan Pastucha
@Lenka Čížková
jo hamuno, tak to uz bude a NeRiKej mI kYLie
ajapbew
@Radosran Pazducha

Tomu ver! Ty chalan
Avatar - Mokrous
Mokrous
No, milé autocézet, myslím, že dnes už jste překročili čáru kompletně a tak se tu mějte. A nebo jděte rovnou do ánusu.

Pro vás ostatní: Najděte si solidní zdroje informací místo místního hnoje.

https😐/youtu.be/8iWD0D5wCEo
Lubo
@Mokrous to posledné slovo by som fakt nepoužil. Verím, že sa snažia a redakcia aj komunikuje.
Faktom je, že aktuálne formát diskusie úplne pokazili a dúfam, že zohľadnia reakcie návštevníkov.

PS: prosím vypnite upozornenia emailom, keď som nezaškrtol Upozornit na odpověď emailem.
Avatar - skejpa
skejpa
Pomiňme teď redesign, který je příšerný. Místo 10 příspěvků teď člověk vidí 2.

Audi A6 Etron je topovka. Krásné auto, fanatsická technika. 100kWh baterka nabitá z 10-80 za 21 minut je velká paráda. Dojezd WLTP 750km.. ikdyby to bylo reál 500km, tak to je pořád fantazie. Konečně pořádné auto.
psel
@skejpa Za mě to taky vypadá dobře, až na ten šedivej zákal ve výběru barev. Musím se přiznat, že to fakt nejsou barvy tohle....
ericn
@skejpa a to myslíš vážně nebo ironicky, tahle EV A6 nemá šanci... Ještě to podsouvání ikonické A6 vždy spalovací je teď elektrická aby zkusila zmátnout zákazníka,.. Trapný pokus... Btw na 50kW nabíječce (běžné v ČR) strávíš mládí než to dobiješ a na domácím wallboxu budeš přes noc rád, že do toho vůbec něco dotlačíš...
psel
@ericn až si pořídíš BEV tak pokud nejsi cesťák, tak zjistíš že nabíjíš doma nebo v práci, šetříš tolik času na benzínkách že ti to za to občasné nabíjení na cestách stojí. A na 50kW nabíječce jsem nabíjel dvakrát za rok a půl co BEV mám. Jinak všude > 100kW.
A poslední věc, s ICE tankuješ plnou, s BEV nabíjíš tolik aby jsi s rezervou dojel na místo kde budeš přespávat, což třeba v mém případě bývá obvykle 6... 10 minut. Takže mládí jsem strávil na benzínkách a stačilo 😄.
Co se týče nabíjení přes noc, tak jde o to jak jí máš dlouhou 😄. Pokud dorazíš ve 3 ráno s 5% tak v 6 s plnou neodjedeš....
Já nabíjím v nízkém tarifu, a na 80% jsem neměl problém nikdy, ale je fakt že mám 77kWh netto a tohle má víc. Navíc teda 22kW nabíjení přijde později a pak už tato diskuze nebude mít žádný význam.
ericn
@psel Ne díky, tuhle věc si nechám ujít, dokud bud moci, jezdím na benzin. EV jsem měl pár na zkoušku měl a nijak mě to neoslovilo. Žít se s tím asi dá, ale to nabíjení je prostě opruz...
psel
@ericn pokud nenabíjíš doma nebo v práci tak s tebou souhlasím. Jinak jsem taky nabíjení řešil ale jen do doby než jsem si to BEV pořídil.
Apropo, když jezdím do zahraničí, tak mi obvykle firmy nabízí možnost abych u nich nabil. To se mi se spalovákem nikdy nestalo 😄.
ericn
@psel Asi vidí jak si z nabíjení zoufalý 😄
psel
@ericn a já je v tom nechávám 😄
ericn
@psel tak to na druhou stranu chápu…
webpaja
A6 Sportback má siluetu ne nepodobnou poslední BMW 6GT. Kombík se povedl. Jak asi bude vypadat A7? 😉
Nebo Nebo
Audi, zruší spalovací A6 proto, aby přidělila sudá čísla pro EV, ale stejně tam to e-tron cpou.

Každopádně redesign autocz nic moc... nepřehledný
ericn
@Nebo Nebo je to o ničem, jak auto, tak ten příšerný web...
Avatar - Dinar
Dinar
Z boku tam vidím poslední mondeo, jak u liftu, tak u kombi. Takové nijaké knedlíky…

Nový design acz je nehezký, diskuse nepřehledná. Zjevně podobný trend jako u nových modelů aut.
A čeština dostává na zadek, “napište váš komentář”, napište svůj komentář, tak je to česky…
Avatar - iudex
iudex
@Dinar
Prave som si hovoril, či som jediný, kto tam vidí dizajn Mondea. Najmä z profilu je to dosť viditeľné. Asi je to kombinácia tej miernej nadváhy s oblými tvarmi.
Ale odmysliac od toho to nie je zlé. Nenadchne, ale ani ničím neurazí. Kvitujem, že je to liftback, dizajnu to neuškodilo a praktickosti pridalo. Kombík je dokonca celkom pekný. Technika fajn, konečne väčšia baterka a solídnejší dojazd, výkony ako tradične pri EV nejde kritizovať (možno len od 405 kW S5 by som čakal lepšiu dynamiku, ale zase hmotnosť nepustí). S6 tiež mohla vyzerať trošku ostrejšie, ale to je posledný trend Audi, že S modely vyzerajú len minimálne odlišne od bežných modelov, viď nová S3 či S5, ešte aj ten S znak z prednej masky dali preč. Ale kým spaľovacie Ská majú aspoň vzadu štvoricu výfukov, EV pochopiteľne nemá nič.
Dizajn diskusie radšej nekomentujem. Nechcem sa voziť na populárnej vlne kritiky všetkého, ale toto je fakt jasná zmena k horšiemu. Fakt neviem, čo bolo cieľom tohto redesignu, ale s určitosťou sa nenaplnil.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tady to zdůrazňování nadváhy vysokým pontonem a malými okny, které jde napříč všemi automobilkami (snad kromě Tesly) a auto ve výsledku musí mít kola "jak od vozu", aby to alespoň nějak vypadalo je docela mor. Nicméně dle dosavadních náznaků se zdá, že BMW to s tou jejich Neue Klasse chce konečně zvrátit 😄
Avatar - Anonym
Anonym
@Barry Lyndon
Ta vysoká výška a celková nadváha jinak zakrýt nejde. Audi se pomáhá ještě "rozbitím" pontonu velkým podélným prolisem a černými plastovými lištami, takže to na fotkách nevypadá tak zle. Uvidíme, jaká bude realita.
ajapbew
Moc libí 👌 Inspirace v Priusu
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Dostal jsem silný pocit, že jsem už starý a zaprděný. Důvodem je to, že mi design nové A6 ve srovnání s předchozí přijde jako výrazný krok zpět. Nebo spíše jako bezradné splácání požadavků na aerodynamiku s nárokem na umístění 4 giga-displejů do interiéru, jehož výsledkem je auto, které sotva udělá parádu. A že jí předchozí A6 udělal hodně, zejména jako sedan bez výklopné zádi.
Však se sedany zase někdy vrátí do hledáčku manažerů a lepších obchodníků; nejde o praktičnost, ale o prokázání vkusu a dobrého vychování.
Avatar - iudex
iudex
@Ringhofer
K tým displejom som zistil milú informáciu: keď si nepriplatíš ten tablet pred spolujazdcom, budeš tam mať krásnu "vkusnú" plastovú dosku. Nie hladkú palubku bez tabletu, ten tvar tabletu tam zostane, len bude zaslepený čiernym plastom. No nekúp to.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@iudex To jsou věci, co? Fialový hnus.... Je to řešení přijaté kvůli nákladům? Nebo umožní doinstalovat displej později? 😄 Audi se zjevně dostává do situace, kdy se samo vylučuje z D3 prémie.
Avatar - iudex
iudex
@Ringhofer
Ako v prípade A6 mi je to jedno, EV ma nezaujíma. Problém je, že to je zjavne nový trend u Audi, keď presne rovnako to má aj nová A5 a zjavne to budú mať aj ďalšie nové Audi. Proste Ťa Audi vytrestá za to, že si nepriplatíš (úplne zbytočný) displej pred spolujazdcom tým, že sa budeš musieť pozerať na škaredým plastom zaslepený podklad chýbajúcej obrazovky.
Ako ono to bolo čiastočne tak aj v minulosti, keď boli viaceré verzie obrazoviek infotainmentu, tie základné mali menší priemer a väčší plastový rám, až tie príplatkové displeje to vypĺňali úplne. Ale toto je nový level, v základe nemáš menší displej, ale žiadny a tá príprava tam furt zostane.
Avatar - fOE
fOE
@iudex Audi je premie a ta ma historii v tom dat tobe a komukoliv jasne najevo, ze sis nepriplatil. Kralem toho je asi Porsche, ale ani D3 neni moc pozadu. Zajimave je jak se to postupne otaci. BMW te tradicne nutilo koupit aspon sedacky a aspon 2. stupen audia, jinak se v tom nedalo sedet a poslouchat, a ted pritom dava sportovni sedacky stale casteji do zakladu a i audio zacina na "hifi" (i kdyz osulenem). Dtto MB, tam to ted asi vypada uvnitr nejlip (dokud clovek nezacne sahat na veci nebo ho nevytoci jak nektere veci nelicuji, ale az takovahle "sprostarna" ala audi se u MB nekona). No a ted mi prijde Audi na chvostu a sam jsem zvedav az si budu moct do nove A5/A6/A7 sednout jaky z toho budu mit pocit.
Na druhou stranu BMW zase ustupuje z techniky, aspon v evrope, a tam se audi vraci na vysluni. Tak si clovek muze vybrat 😊
Avatar - iudex
iudex
@fOE
Ako som písal, prémia to robila vždy, aj moje auto mi napíše, že nejaká "funkcia nie je súčasťou predplateného balíka", hoci tam hardware na to je. Ale nič nevidím, nič mi nekole oči. Kdežto tento zaslepený priestor pre tablet je vyšší level, máš ho na očiach stále ako veľkú pripomienku, že si si nekúpil úplne zbytočnú a nepotrebnú fičúru.
Avatar - fOE
fOE
@iudex Tak audi zjevne potrebovalo neco cim te vytoci, teda potrebuji to ted, neb uz zacalo davat aspon loketni operku v zakladu (to me v ceniku audi rozesmalo vzdy kdyz jsem to tam nasel, i u aut s zakladni cenou 80k E+, rob ho loketka za priplatek). 😁
Ted jsem musel chvilku premyslet co mi tenhle audi pocin pripomel z posledni doby, myslel jsem ze BMW ale kdeze, pripomelo mi to Touareg bez adaptivniho podvozku s dirou v stredovem tunelu misto otocneho ovladace. Asi stojanek na pera 😊))
https😐/uploads.vw-mms.de/…516_web_1160.jpg?…
vs.
https😐/images.care😜ert.com.au/…TDi_Still-54.jpg
😁
Avatar - Anonym
Anonym
@iudex
Něco jako Fabia Junior s dírou místo odkládací schránky a nelakovanými nárazníky.
Já už říkám dlouho, že Audi nemá náskok v technice, ale v marketingu.
Avatar - iudex
iudex
@Tycoon
Jo, presne štýl Fabie Junior.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
K A6 - aktuálními výtvory u Audi si nejsem jistý, a spíše vidím rozpačitost.
Rozhodně neříkám, že je to vyloženě nehezké. Ale přijde mi, že mizí lehkost linií, přibývá afektovanosti, zbytečných nefunkčních detailů, a jisté formy optické nadváhy.
Vidět je to právě v běžnější verzích. Dříve design Audi fungoval i se základními koly, auto nemuselo vypadat jako RS model a bylo stále hezké. Tady? Nevím...
No a pak tu máme označení. A6? Sakra, proč zase A6, když to vypadá jako EV klon nové A4, tedy vlastně nové A5?!? Je to vůbec A6? Nebo je to klon A5??