Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNissanu konečně zase svitla naděje. Zájem o něj má aktivistický investor
18 komentářů
Frfla
Vzpominam na Nissan Primeru kombi. To bylo tou dobou perfektni rodinny kombik a k tomu jeste v top 10 pozicich v TUV Reportu spolehlivosti. V soucasne nabidce koukam nic moc. Jen SUV a Crossover a EV, zkratka nic, co by konkurence nenabizela a cenove to taky neni zadna diskoteka. Zatim to vypada, ze dopadne jako Fiat.
3_diamanty
Kaskaj je sice paradny.... ale minimalne v eu len jeden uspesny model nestaci... pytam sa kde je micra almera primera.... ved nissan v eu ani nema co predavat...
@3_diamanty Ani ne, aby za něco stál musíš jít to 1,3 DIG-T 118kW Tekna a jsi na 800tis Kč plus dovybavit. No a je to celkem UFO design...
Na silnici vidět nejsou...
Na silnici vidět nejsou...
@3_diamanty Almera = Pulsar bol a nebolo to spatne auto, no nezaujal. Primera ? Kto kupuje sedany ? Nikto... bola by chyba vyvijat.
@lamal Však byl i liftback a kombík. Jenže tou poslední příšernou III. generací Nissan Primeru totálně zabil...😥
@Arese Je to tak, ja Nissanu nakloneny po dvoch Primerach som mu to mal velice za zle...kombik sa dal, vlastne to auto bolo dobre, len to hnusne vypadalo a malo odporny zabozruti interier. Platforma 3 Primery bola este Nissan aj s 2.2 dieslom.
del42sa
na tom přehledu prodejů je krásně vidět, jak šly prodeje dolů ve chvíli, kdy přestali nabízet některé verze spalovacích motorů, od roku 2019 a výše to pak začalo hezky padat, to stejné se stalo u PSA a Renaultu v Evropě, kdy z nabídky postupně začaly mizet 2.0HDi motory a výkonnější benzínové motory a začali je nahrazovat tříválcema a různými ptákovinami ala e-Power .....
KANKUNEN
Všimněte si, že Japíci si šlapou po automotive víc než Evropa. Jedině Toyota jde vpřed. Mazda je samostatná kategorie.
PJ164
Škoda R-ka. Dělat nemastné neslané vozy pro běžné lidi nikoho neohromí, stačí jeden šikovný levný model. Elektrifikace není to, co by Nissanu pomohlo. Přitom v devadesátkách s Primerou skvěle bodoval v okruhových závodech v Evropě. To byl ostatně poslední skvělý model s bezvadným sportovním podvozkem a lehkou stavbou (česká krupobití vypovídají o negativním aspektu oné lehkosti karoserie). A Nismo snad má stále dobrý zvuk. Takže se nebát a začít dělat auta pro skutečné řidiče, ne pro klobouky. Mladá generace to jistě po zaučení ocení.
kruskar
Vraťte naftu do Qashqaie a X-Trailu, dejte na ně rozumnou cenu, a uvidíte, že se to podstatně zlepší.
MB1975
Byvala to skvela znacka pred spojenim s renaultem. Nevim jak ve svete ale v evrope je modelova a motorova politika vysmechem zakaznikum. Auta jsou jen prevlecene renaulty. A ti jim to spocitali. Takze je vse jak ma byt..
@MB1975 Přito v Japonsku i v USA prodávají nové skvělé Zetko, šestiválcovou zadokolku s mauálem a ručkou...😥
@Arese Za mlakou to je klasicky lepsie s ponukou, no obavam sa ze aj tam Nissan pada... Maxima, Altima, Sentra vsetky sedany kapú. Tusim podobne je na tom aj naj rival Honda s Legendom a Accordom.
Dokud mel sympaticky trojlistek Micra - Almara - Primera, tak mel co prodavat.
Jeste smutnejsi nabidku ma dnes v US: kdysi petrou a zajimavou dnes nahrazuji 4 varianty SUV.
😒
Je to tak. Micra pro mladé a chudší, Almera pro mladé rodiny a seniory a Primera jako skvělá sportovní berlina. Kde jsou ty časy...