Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAbarth bude dělat jen ostré elektromobily. Spalováky jsou totiž moc nákladné
26 komentářů
Nebo Nebo
Jestli vůbec elektromobil dokáže být ostrý... navíc si stejně, kdo chce "sportovní" EV, stejně koupí raději Tesla Model S než Fiat/Abarth...
Tak hodně štěstí do budoucnosti, Abarth.
Tak hodně štěstí do budoucnosti, Abarth.
@Nebo Nebo dokáže. Pokud sneseš, že má malé auto 2tuny. Max vykon 10s jinak polovic. A co 2 kola na severní smyčce tak 30 min nabijeni. Top speed 180.
Arese
Tak pá pá, Abarthe, zařadíš se mezi zkrachovalá značky!
P.S. Pamatuješ si vůbec, že ses primárně prosadil díky svým skvělým výfukům?
P.S. Pamatuješ si vůbec, že ses primárně prosadil díky svým skvělým výfukům?
ericn
Tak to jsem zvědav, jak dlouho tohle předsevzetí Abarthu vydrží. F500e se neprodává a F600e taky nebude. To co mu leze "z držky" je zneuctění Abarthu jako takového. Ti vyladění nazlobení prcci se kupovali právě kvůli jízdním vlastnostem a motoru, který je slyšet 😄
Tj. jeho zákazníky elektrika nebere a brát nebude, spíš je odradí... Překoňované EV umí udělat každý "Číňan", ale sportovní auto z toho nikdy nebude. No až je budou zavírat, třeba jim to dojde...
Tj. jeho zákazníky elektrika nebere a brát nebude, spíš je odradí... Překoňované EV umí udělat každý "Číňan", ale sportovní auto z toho nikdy nebude. No až je budou zavírat, třeba jim to dojde...
@ericn
Také si myslím, že s touto vizí si bude Abarth hledat jen velmi těžko své místo na slunci.
Stejně jako Alpine. Zejména když to jaksi drhne i v původních mateřských automobilkách.
Také si myslím, že s touto vizí si bude Abarth hledat jen velmi těžko své místo na slunci.
Stejně jako Alpine. Zejména když to jaksi drhne i v původních mateřských automobilkách.
@gil54 já tak nějak nechápu tu zabedněnost manažerů automobilek. Tyhle firemní tuningové firmy nějak zapomněly, proč si ta upravená auta lidi kupovali... Elektrika to vážně nebyla...
@ericn
Jen chtějí využít image ikonických jmen minulosti. Už vůbec nejde o základní ideu, která stála tehdy za vznikem těchto firem.
Jednou větou - vzít levné sériové auto s potenciálem a za pokud možno přijatelné peníze vylepšit, zejména podvozky a motory, odlehčit a zvýšit výkony a rychlost se zaměřením na sport. Až později začali vyrábět celá auta, ovšem s vyžitím komponentů sérových dárců.
Tak už to dělat dnes moc nejde, tak vezmou jméno, nahrnou do toho o něco silnější elektromotor a myslí si, že udělají díru do světa.
Tak to ale nefunguje a ti, co si ta stará jména ještě pamatují a mají k nim kladný vztah, jsou z velké části zhnuseni a nebo jsou už mrtví.
Proto nevěřím v úspěch takových nových Abarthů, Alpine, Lotusů, Gordini a Mustang, dělat jen toho elektrického, by na tom byl stejně. Jen vytahovat staré ikony sebrat jim jejich původní charakter, kvůli kterému se staly těmi ikonami. Udělat z nich těžkopádný parníky a přervat to koněma, fakt nestačí.
Měli by si trošku lámat hlavy a vymyslet nová jména na ty nové produkty a staré ikony minulosti nechat odpočívat v klidu v muzeích a ta jejich hrdá jména neku*vit.
Jen chtějí využít image ikonických jmen minulosti. Už vůbec nejde o základní ideu, která stála tehdy za vznikem těchto firem.
Jednou větou - vzít levné sériové auto s potenciálem a za pokud možno přijatelné peníze vylepšit, zejména podvozky a motory, odlehčit a zvýšit výkony a rychlost se zaměřením na sport. Až později začali vyrábět celá auta, ovšem s vyžitím komponentů sérových dárců.
Tak už to dělat dnes moc nejde, tak vezmou jméno, nahrnou do toho o něco silnější elektromotor a myslí si, že udělají díru do světa.
Tak to ale nefunguje a ti, co si ta stará jména ještě pamatují a mají k nim kladný vztah, jsou z velké části zhnuseni a nebo jsou už mrtví.
Proto nevěřím v úspěch takových nových Abarthů, Alpine, Lotusů, Gordini a Mustang, dělat jen toho elektrického, by na tom byl stejně. Jen vytahovat staré ikony sebrat jim jejich původní charakter, kvůli kterému se staly těmi ikonami. Udělat z nich těžkopádný parníky a přervat to koněma, fakt nestačí.
Měli by si trošku lámat hlavy a vymyslet nová jména na ty nové produkty a staré ikony minulosti nechat odpočívat v klidu v muzeích a ta jejich hrdá jména neku*vit.
vencelín
Pokud takto, tak ať se tedy raději zavřou a zruší, udělají lépe.
Nebo ať si na takovéto kraviny založí nové vytvořenou umělou značku.
Przneni takových to pojmů z historie mi navozuje stav potapejiciho a stébla se drziciho.
Nebo ať si na takovéto kraviny založí nové vytvořenou umělou značku.
Przneni takových to pojmů z historie mi navozuje stav potapejiciho a stébla se drziciho.
Lord Owl
Celé to u Fiaťáckých elektroaut evokuje, že ostrá verze bude jen performance v oblasti vzhledu vně a uvnitř, případně pár umístěných odlehčených prvků, nebo v lepší případě odlehčených konstručkních řešení. Elektromotory také dostanou asi větší výkon, ale v rámci limitů "značky". Větší dojezd bude limitován úložným místem pro baterii, což u těchto pidižvíků bude problém. Asi se bude muset jezdit na transfuzní systém krve ala Mad Max.
twistedTSD
Tohle prznení sportovních značek je zlo. Ať si na svoje nudná a nezajímavá SUV lepí znáčky Pežotu a Renaultu a nechají legendy důstojně zemřít.
Systém pokut za výrobu spalovacího auta od 2025. Škoda.
Naopak je to dobře. Pokud chceš ostatním nicit zdraví a prostředí, tak si připlať.