Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
Jenom ne Foxconn !!! Automobilka s nejvyšší produktivitou.
Produktivitě Foxconnu EU automobilky nedokážou čelit.
Foxconn má AI factory s digital twins na nejvyšší úrovni.
Produktivitě Foxconnu EU automobilky nedokážou čelit.
Foxconn má AI factory s digital twins na nejvyšší úrovni.
Jakub Nábělek
Nj
I Anglie "skočila" na marketing MG "jakože Anglie" a přitom s ní to nemá nic společného. Je načase si v rámci eu trhu a zaměstnání si uvědomit "co se děje".
I Anglie "skočila" na marketing MG "jakože Anglie" a přitom s ní to nemá nic společného. Je načase si v rámci eu trhu a zaměstnání si uvědomit "co se děje".
Hendly
Sakra ta EU ma ale dlouhe prsty…
Pockat… celou dobu nam tu trollove tvrdi, ze za vsechny problémy automotiv mize EU.
A najednou problem na druhe strane sveta u znacky orientovane primarne na mimo EU trhy.
Tady se jasne ukazuje, ze cele ty troll reci o problemu evropskeho automotiv a duvodech je jen dobre a promyslene namychana smes nesmyslu ktera je velice efektivne sirena pomoci socialnich siti atd.
Cil celkem zrejmy, zastirat pravy duvod- nastup Ciny a misto toho šířit negativní zpravy o vlivu EU.
A vysledek? Úspěch populismu a prorusky orientovaných politických stran.
Pockat… celou dobu nam tu trollove tvrdi, ze za vsechny problémy automotiv mize EU.
A najednou problem na druhe strane sveta u znacky orientovane primarne na mimo EU trhy.
Tady se jasne ukazuje, ze cele ty troll reci o problemu evropskeho automotiv a duvodech je jen dobre a promyslene namychana smes nesmyslu ktera je velice efektivne sirena pomoci socialnich siti atd.
Cil celkem zrejmy, zastirat pravy duvod- nastup Ciny a misto toho šířit negativní zpravy o vlivu EU.
A vysledek? Úspěch populismu a prorusky orientovaných politických stran.
@Hendly
Jojo. Hujer rohypnol měl zase pravdu. Za všechno může EU, i za problémy automobilky, která v EU prodává zanedbatelne mnozstvi a cili na asijské a americké trhy.
Jojo. Hujer rohypnol měl zase pravdu. Za všechno může EU, i za problémy automobilky, která v EU prodává zanedbatelne mnozstvi a cili na asijské a americké trhy.
@Hendly
Opět jsi "zapomněl" na jednu drobnost - aliance Renault-Nissan 🤣🤣🤣
Ale co po tobě chtít že...
Opět jsi "zapomněl" na jednu drobnost - aliance Renault-Nissan 🤣🤣🤣
Ale co po tobě chtít že...
@Hendly
Nissan by si měl zasloužil tvou pochvalu. Je to jediná japonská automobilka, která se přihlásila k politice Green dealu.
Nissan si naplánoval, že v roce 2030 bude celosvětově prodávat 50 % aut čistě elektrických a v Evropě 100 %, čili více, než požaduje EU. Zavázal se i k tomu, že v EU už neuvede na trh žádný model se spalovacím motorem.
Nissan President and CEO Makoto Uchida sai😜 “Exciting, electric vehicles are at the heart of our plans to achieve carbon neutrality. With electric versions of our core European models on the way, we are accelerating towards a new era for Nissan, for industry and for our customers."
Nissan by si měl zasloužil tvou pochvalu. Je to jediná japonská automobilka, která se přihlásila k politice Green dealu.
Nissan si naplánoval, že v roce 2030 bude celosvětově prodávat 50 % aut čistě elektrických a v Evropě 100 %, čili více, než požaduje EU. Zavázal se i k tomu, že v EU už neuvede na trh žádný model se spalovacím motorem.
Nissan President and CEO Makoto Uchida sai😜 “Exciting, electric vehicles are at the heart of our plans to achieve carbon neutrality. With electric versions of our core European models on the way, we are accelerating towards a new era for Nissan, for industry and for our customers."
@Tycoon No, tim si to trochu podelali, ale v Evrope stejne mic neprodavali.
Americke Nissany jsou ale fajn.
Americke Nissany jsou ale fajn.
@Ja Prvni 123
V roce 2023 vyrobil a prodal Nissan cca 3,4M vozů. To je cca 3,5x víc než Škoda... To jen tak pro kontext.
V roce 2023 vyrobil a prodal Nissan cca 3,4M vozů. To je cca 3,5x víc než Škoda... To jen tak pro kontext.
@Tycoon
Stop
Proc se zas snažíš zamluvit ten hlavni fakt?
Nissan je v problemech a nema to souvislost s EU.
S nastupem Ciny ma problem cely svet automotiv a EU za to fakt nemuze.
Stop
Proc se zas snažíš zamluvit ten hlavni fakt?
Nissan je v problemech a nema to souvislost s EU.
S nastupem Ciny ma problem cely svet automotiv a EU za to fakt nemuze.
@Hendly
Nissan má problém protože mu dal košem Renault. A ani tak velká automobilka dnes sama nedokáže být konkurenceschopná.
Nissan má problém protože mu dal košem Renault. A ani tak velká automobilka dnes sama nedokáže být konkurenceschopná.
@Hendly
Pokud máš pravdu se svými teoriemi, tak Nissan čeká skvělá budoucnost a prosperita, protože jako jediná japonská automobilka naplánoval vysoký podíl plně elektrických aut a jako jediná japonská automobilka vítá plány na povinné prodeje elektromobilů v Evropě.
Pokud máš pravdu se svými teoriemi, tak Nissan čeká skvělá budoucnost a prosperita, protože jako jediná japonská automobilka naplánoval vysoký podíl plně elektrických aut a jako jediná japonská automobilka vítá plány na povinné prodeje elektromobilů v Evropě.
@Tycoon
Nissan, Japonska automobilka ktere se orientuje prevazne na ne EU trhy ma velke problemy.
Celkem jasny dukaz, ze za vetsinu problemu automotiv, vcetne evropskeho, muze nastip Ciny a technologicka revoluce a ne EU jak se tu ty a ostatní trolls snaží neustale tvrdit.
A tva argumentace? Vykrikovani uplne mimo.
Nissan, Japonska automobilka ktere se orientuje prevazne na ne EU trhy ma velke problemy.
Celkem jasny dukaz, ze za vetsinu problemu automotiv, vcetne evropskeho, muze nastip Ciny a technologicka revoluce a ne EU jak se tu ty a ostatní trolls snaží neustale tvrdit.
A tva argumentace? Vykrikovani uplne mimo.
@Hendly
Nissanu oproti předkrizovým letem klesly výrazně prodeje všude, nejen v Číně, ale i v USA (nejdůležitější trh Nissanu), Evropě, Japonsku atd.
Nikde jsem nepsal, že za problém Nissanu může EU. Může za to špatná strategie Nissanu.
Nyní Nissan razí strategii elektromobility přesně dle tvého gusta. Jako jeden z mála uvítal povinné kvóty na elektromobily v UK a plány EU se mu zdají málo ambiciózní, takže si stanovil mnohem přísnější. Minimálně v Evropě bude, v souladu s tvými teoriemi, v nejbližších letech prosperovat tak, že se mu po Číně nebude stýskat.
Nissanu oproti předkrizovým letem klesly výrazně prodeje všude, nejen v Číně, ale i v USA (nejdůležitější trh Nissanu), Evropě, Japonsku atd.
Nikde jsem nepsal, že za problém Nissanu může EU. Může za to špatná strategie Nissanu.
Nyní Nissan razí strategii elektromobility přesně dle tvého gusta. Jako jeden z mála uvítal povinné kvóty na elektromobily v UK a plány EU se mu zdají málo ambiciózní, takže si stanovil mnohem přísnější. Minimálně v Evropě bude, v souladu s tvými teoriemi, v nejbližších letech prosperovat tak, že se mu po Číně nebude stýskat.
@Hendly
Takze za problemy automotiv nemuze EU jak se tu snazis ty a ostatni trolls nutit, ale kombinace spatnych rozhodniti, ztrata Ciny a onrovsky nárůst konkurence z Ciny.
Takze za problemy automotiv nemuze EU jak se tu snazis ty a ostatni trolls nutit, ale kombinace spatnych rozhodniti, ztrata Ciny a onrovsky nárůst konkurence z Ciny.
@Hendly pro levicacky pokrokare jsou vsichni ostatni prorusti populiste, dezolati atd. Ted kdyz se na ne i amici vybodli, tak ted do repertoaru urazek pribude i proamericky😆 uz by to chtelo hodit do abecedniho poradku
Lord Owl
Kopněte někdo do té mrtvoly, ať už sama spadne do hrobu, kam již dávno patří.... umřely už i lepší značky....
Ako dvojca MG by mi ani nevadil 😁
Jako každou neschopnost automobilku, která není schopna držet krok s konkurenci a jejími moderními technologiemi. Tohle bude čekat i další zaostalé a zpatecnicke výrobce.
Tohle bude čekat celou Evropu, pokud EU nezmění 5 minut po 12té svoji politiku.
Pri čínskych nákladoch a know-how, ktoré desaťročia dostávali prakticky zadarmo, by bol kvalitnejší a rýchlejší vývoj kdekoľvek na svete.