Novinky
Zpět na článek
Chevrolet chystá pick-up pro terénní vyžití s absurdním výkonem. Vyladí ho na extrémně těžkém závodě
5 komentářů
Othello
@DonVito
celkově ubývá zveřejňovaných parametrů. U spalováků byly často dostupné i grafy výkonu, u EV je jich minimum a nedozvíme se ani v jakých rychlostech je k dispozici maximum výkonu nebo maximum momentu, když i otáčkoměr je už zbytečný přístroj
Nicméně moment u Ev je taky zbytečný údaj, rozhoduje výkon ale na tohle téma jsme už diskutovali
celkově ubývá zveřejňovaných parametrů. U spalováků byly často dostupné i grafy výkonu, u EV je jich minimum a nedozvíme se ani v jakých rychlostech je k dispozici maximum výkonu nebo maximum momentu, když i otáčkoměr je už zbytečný přístroj
Nicméně moment u Ev je taky zbytečný údaj, rozhoduje výkon ale na tohle téma jsme už diskutovali
DonVito
@Othello
Kazdopadne by to chtelo s momentem uvadet zprevodovani.
Obvykle je vic nez 1:10.
Maximlni otacky byvaji dnes uz okolo 20.000rpm.
Kazdopadne by to chtelo s momentem uvadet zprevodovani.
Obvykle je vic nez 1:10.
Maximlni otacky byvaji dnes uz okolo 20.000rpm.
Othello
@DonVito
pokud se standardně uvádí moment na hřídeli motoru, momenty na kolech jsou zavádějící neporovnatelný údaj dobrý snad jen jako zajímavost.
Na druhé straně je celkem zbytečným údajem i ten moment na hřídeli elektromotoru, který na rozdíl od spalováku neprozradí o charakteristice skoro nic. Naznačí trochu snad jen otáčky
pokud se standardně uvádí moment na hřídeli motoru, momenty na kolech jsou zavádějící neporovnatelný údaj dobrý snad jen jako zajímavost.
Na druhé straně je celkem zbytečným údajem i ten moment na hřídeli elektromotoru, který na rozdíl od spalováku neprozradí o charakteristice skoro nic. Naznačí trochu snad jen otáčky
DonVito
@Othello
Naopak, sectes-li momenty na kolech o "hausnumero" se uplne nejedna.
Na druhou stranu je treba brat v potaz velikost kol.
😀
Trimotorova technika EV je zajimava. 👍
Naopak, sectes-li momenty na kolech o "hausnumero" se uplne nejedna.
Na druhou stranu je treba brat v potaz velikost kol.
😀
Trimotorova technika EV je zajimava. 👍
A k tomu krouťáku, 15 tisíc Nm je samozřejmě hausnumero, ale stejně tak bývá hausnumerem i součet momentů více motorů metodou hrušky s ořechama, zmíněné v článku jako "souhrnný točivý moment"