1,4tdi je nejhorsi motor se kterym sem kdy jezdil, naprosto nechapu jak v tom nekdo mohl dobrovolne najezdit takovy kilometry. Najezdim v rocnich prumerech podobny kilometry, ale todle bych vazne nerad
@kesumb v F1 byl strasnej, ale postupem casu ho vyladili, takze tenhle novej z F3 uz vubec neni spatnej. Jezdil jsem s nim v Rapidu a dobry. Kultivovanost novych TSI motoru to teda nema, ale da se s tim v poho jezdit. A hlavne to funguje. S ohledem na fakt ze "odbornici" ten motor hani a on je schopny najezdit 500 tis to asi zase tak velci odbornici asi nebudou 😁
@ryccardo
To ze jeden vydrží neznamená, že je to dobrý motor. Tady asi jasná ukázka. Nejspíše jezdil jen dálky a tedy jediný ideální režim pro diesel. Pokud se jen trochu změnila, už ze statistik vidíme a zkušeností cítíme, ze spolehlivost a funkčnost padá strmě dolů.
@Mikesus ano presne to to znamena. Je to spolehlivy motor. Kamarad ho mel v F1 a bylo to neznicitelny. Mel na tom taky 3 kila a jezdilo to posledni roky prakticky jen cisty mesto a okoli. Bez poruch. Takze jizdni projev strasny. Prevodovka priserne poskladana, ale jinak to bylo spolehlivy a jezdilo to za 4 litry.
@ryccardo Ono je taky obrovský rozdíl původní litinový 1,4TDI PD a tenhle nový hliníkový CR motor. To je 20 let. Hromada lidí je háže do jednoho pytle ale zatímco ten starý po ránu byl slyšet i o ulici vedle (byť jeho 55kW verze byla skvělá), tak ten nový na dálnici v takovém Rapidu už je i docela příjemný.
To ze jeden vydrží neznamená, že je to dobrý motor. Tady asi jasná ukázka. Nejspíše jezdil jen dálky a tedy jediný ideální režim pro diesel. Pokud se jen trochu změnila, už ze statistik vidíme a zkušeností cítíme, ze spolehlivost a funkčnost padá strmě dolů.
Ale docela se divím, že na těch našich "kvalitních silnicích" třeba jim zatím čepy neodešly...
Bude to asi opredeno nejakym zazrakem.
Kdyz diesel na ceskych silnicich ma po pul milionu kilometru puvodni cepy...