Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
5
good luck 😁
ericn
1
@del42sa přesně tak, budou ho potřebovat. Mám ten pocit, že ani ten 6ti vál to nezachraní. Lidi co Charger kupují, chtějí V8 😋 Třeba to ještě Stellantisu dojde….
Nebo Nebo
No sláva... to se vědělo hned od začátku, teď do toho narvat Hemi a prodeje stoupnou o mnoho procent.
Pepa_007
Dvojnásobná cena, motor obraný o dva válce,..... pak se nedivme, že mají propad prodejů kolem 80%. Zákazník hlasuje peněženkou.
Opatrně, aby jim tam nedali místo 6-ti válců ty naše 3 válce 1.2 co máme tady v EU. 🫣😂🤣😁😂😁🤣
Opatrně, aby jim tam nedali místo 6-ti válců ty naše 3 válce 1.2 co máme tady v EU. 🫣😂🤣😁😂😁🤣
ryccardo
Zajímavý. Jak je to možný, když je ve všem lepší, levnější a udržitelnější než spalovací verze? Proč to ten hloupej trh nechce chápat?
@ryccardo divné. Přitom maximální udržitelnost, nízká emisní stopa výroby, použita bezemisni přeprava dílů, zelené energie, WC pro nebinarni osoby, 100% žen ve vedoucích pozicích a zákazníci to neocení.
@ryccardo
Vazne je levnejsi?
Vazne je levnejsi?
@DonVito
Nepochopil ako vždy.
Nepochopil ako vždy.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@DonVito Hamuna tvrdí, že EV je levnější než spalovák, tak si nedovoluju zpochyňovat jeho moudrost.
Man Ký
To je furt dokola. Jasně, že nikdo nechce elektrické auto. Je dražší a má menší dojezd. Děláš to kvůli sobě osle
www.idnes.cz/…_zahranicni_misl
www.idnes.cz/…_zahranicni_misl
@Man Ký
www.novinky.cz/…asledky-40517429
V příštích dekádách zřejmě Česko čekají extrémně teplá léta, jež budou doprovázet intenzivnější povodně, a mírné zimy. Smrkové lesy postupně ustupují listnáčům, potřeba ale bude systematičtější příprava na změnu klimatu. Podle bioklimatologa Miroslava Trnky z Ústavu výzkumu globální změny Akademie věd se lidstvo neobejde bez kontroly emisí a k tomu je nutná politická vůle.
www.novinky.cz/…asledky-40517429
V příštích dekádách zřejmě Česko čekají extrémně teplá léta, jež budou doprovázet intenzivnější povodně, a mírné zimy. Smrkové lesy postupně ustupují listnáčům, potřeba ale bude systematičtější příprava na změnu klimatu. Podle bioklimatologa Miroslava Trnky z Ústavu výzkumu globální změny Akademie věd se lidstvo neobejde bez kontroly emisí a k tomu je nutná politická vůle.
@DonVito vyvíjí se to čím dál tím hůř a banda tupounů v čele s Turkem bude opakovat - ne, to my ne, to samo😊 důležitý je automobilový průmysl, klima až na druhém místě😊
@Man Ký
Jj
Slysel jsem ted Sichtarovou.
Z popiracu globalniho oteplovani se postupne stavaji prizpusobovaci.
A sice
Globalni oteplovani tedy existuje, ale my nemame sanci jej ovlivnit. Musime se prizpusobit. Budeme zit furt stejne. Nebudeme resit pricinu. Budeme resit nasledky.
W T F
Jj
Slysel jsem ted Sichtarovou.
Z popiracu globalniho oteplovani se postupne stavaji prizpusobovaci.
A sice
Globalni oteplovani tedy existuje, ale my nemame sanci jej ovlivnit. Musime se prizpusobit. Budeme zit furt stejne. Nebudeme resit pricinu. Budeme resit nasledky.
W T F
@Don Vito Automobilový priemysel má na klímu marginálny vplyv. To si len niekto v Bruseli vymyslel, že spaľovacie motory osobákov a CO2 sú to najväčšie zlo. Klamstvo.
www.europarl.europa.eu/topics/cs/article/20180305STO99003/snizovat-emise-co2-cile-a-opatreni-eu
"Osobní a dodávkové automobily produkují 15 % emisí CO2 v EU.
Snížení emisí v odvětví energetiky
Spalování paliv je zodpovědné za více než tři čtvrtiny emisí skleníkových plynů v EU."
Ze jsou osobni auta nejvetsi zlo co se tyce sklenikovych plynu sis vymyslel sam. Nikdo normalni to netvrdi.
"Osobní a dodávkové automobily produkují 15 % emisí CO2 v EU.
Snížení emisí v odvětví energetiky
Spalování paliv je zodpovědné za více než tři čtvrtiny emisí skleníkových plynů v EU."
Ze jsou osobni auta nejvetsi zlo co se tyce sklenikovych plynu sis vymyslel sam. Nikdo normalni to netvrdi.
@Don Vito Tak to je ťažké, keď tým žvástom veríš... A preto je EÚ na produkciu CO2 taká citlivá a snaží sa zavádzať extrémne opatrenia na obmedzenie jeho produkcie, že... A preto sa CO2 vo výfukových plynoch meria...
@DonVito
Ono je to easy. Stačí zdražit benzín a naftu na 200Kč na litr. 😉 👍🏻
Ono je to easy. Stačí zdražit benzín a naftu na 200Kč na litr. 😉 👍🏻
@Don Vito
Návratnosť investície do EV? Návratnosť nutnosti plánovania a kompromisov pri dlhších jazdách a dobíjaní? Prevádzkové náklady nie sú všetko.
Návratnosť investície do EV? Návratnosť nutnosti plánovania a kompromisov pri dlhších jazdách a dobíjaní? Prevádzkové náklady nie sú všetko.
@Travel
Snad jen k tomu planovani.
Pro prumerne inteligentniho cloveka nemuze v dnesni dobe zde v Evrope predstavovat planovani nabijeni problem.
A uz vubec neberu "ztratu casu" od zdejsich diskuteru travicich hodiny denne v diskuzi acz.
Ja si to alespon priznam.
Muzu mrhat casem na acz. Nebo na nabijecce.
Nebo oboji zaroven.
😀
Snad jen k tomu planovani.
Pro prumerne inteligentniho cloveka nemuze v dnesni dobe zde v Evrope predstavovat planovani nabijeni problem.
A uz vubec neberu "ztratu casu" od zdejsich diskuteru travicich hodiny denne v diskuzi acz.
Ja si to alespon priznam.
Muzu mrhat casem na acz. Nebo na nabijecce.
Nebo oboji zaroven.
😀
@Don Vito Akurát že v tom nie je problém, či niekto zvláda alebo nezvláda plánovať trasu a prispôsobiť ju obmedzeným možnostiam elektromobilu. Nie je problém nabíjať dostatočne dlho. Problém je, že to lezie na nervy, proste činnosti naviac, ktoré s bežným autom nepoznáš a nemusíš s nimi počítať. Čas naviac viem využiť aj lepšie, alebo menej dobre, ale podľa seba a nie tak, ako mi diktuje ten bazmek na baterky. 😉
@DonVito
Ja kdybych chtěl tak taky. 😉
Nechci používat beta verze BEV. Počkám na plnou verzi. 😉
Ja kdybych chtěl tak taky. 😉
Nechci používat beta verze BEV. Počkám na plnou verzi. 😉
@DonVito A to jako znamená co? Že když si koupíme elektrický auto, tak už Česko nebudou čekat extrémně teplá léta atd.??? To je teda mentální dno.Ty vole co máš za školu? Dodělal si aspoň základku? To jako čekáš, že v EU začneme jezdit s EV osobákama a ono to snad změní klima?
@ryccardo
Zakladni skolu jsem vystudoval pomerne uspesne. Diky za optani.
Kde konkretne jsem psal, ze na klima maji vliv jen auta v EU??
😀
Nikde?
😉
cs.m.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda
"Dlouhodobým teplotním cílem Pařížské dohody je udržet nárůst průměrné globální teploty výrazně pod 2 °C oproti hodnotám před průmyslovou revolucí a pokud možno omezit nárůst na 1,5 °C, přičemž se uznává, že by se tím podstatně snížily dopady změny klimatu. Emise by měly být co nejdříve sníženy a do poloviny 21. století by měly dosáhnout čisté nuly.[3] Aby se globální oteplení udrželo pod 1,5 °C, je třeba do roku 2030 snížit emise zhruba o 50 %. Jedná se o souhrn národně stanovených příspěvků jednotlivých zemí."
ryccardo, to fakt neni jenom o autech 🙂
o autech je tato diskuze...
Zakladni skolu jsem vystudoval pomerne uspesne. Diky za optani.
Kde konkretne jsem psal, ze na klima maji vliv jen auta v EU??
😀
Nikde?
😉
cs.m.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda
"Dlouhodobým teplotním cílem Pařížské dohody je udržet nárůst průměrné globální teploty výrazně pod 2 °C oproti hodnotám před průmyslovou revolucí a pokud možno omezit nárůst na 1,5 °C, přičemž se uznává, že by se tím podstatně snížily dopady změny klimatu. Emise by měly být co nejdříve sníženy a do poloviny 21. století by měly dosáhnout čisté nuly.[3] Aby se globální oteplení udrželo pod 1,5 °C, je třeba do roku 2030 snížit emise zhruba o 50 %. Jedná se o souhrn národně stanovených příspěvků jednotlivých zemí."
ryccardo, to fakt neni jenom o autech 🙂
o autech je tato diskuze...
@DonVito tak co si tím tvým výkřikem do tmy chtěl tedy sdělit ty inteligente? Proč to píšeš o diskuzi o autech?
Pařížská dohoda je bullshit, který bere vážně právě jen EU a joudové tvé úrovně. Čína si staví uhelný elektrárny v gigantických objemech, Afrika je mimo dění a se svou populací 1,4 mld lidí generuje emise CO2 jak o život, Indie to samý, Rusko to samý, USA od toho nesmyslu odstoupili a Jižní Amerika na to peče zvysoka, takže kde máš koho krom té EU kdo se tímhle nesmyslem reálně fakt zabývá?
Snížit glogální emise o 50% NELZE!!!! NENÍ TO MOŽNÉ!!! Obzvlášť, když v EU se emise řeší tak, že se výroba přesune jinam. Je to podobná utopie jako kdybych já si stanovil cíl, že do roku 2030 natrénuju a zaběhnu 100m pod 9 vteřin. Je zbytečný se o to pokoušet a trápit se s tím. Taková je realita. Musíme se na změnu adaptovat ne s tím bojovat nerealistickými cíli. Otázka je kdy si to představitelé EU přiznají.
Pařížská dohoda je bullshit, který bere vážně právě jen EU a joudové tvé úrovně. Čína si staví uhelný elektrárny v gigantických objemech, Afrika je mimo dění a se svou populací 1,4 mld lidí generuje emise CO2 jak o život, Indie to samý, Rusko to samý, USA od toho nesmyslu odstoupili a Jižní Amerika na to peče zvysoka, takže kde máš koho krom té EU kdo se tímhle nesmyslem reálně fakt zabývá?
Snížit glogální emise o 50% NELZE!!!! NENÍ TO MOŽNÉ!!! Obzvlášť, když v EU se emise řeší tak, že se výroba přesune jinam. Je to podobná utopie jako kdybych já si stanovil cíl, že do roku 2030 natrénuju a zaběhnu 100m pod 9 vteřin. Je zbytečný se o to pokoušet a trápit se s tím. Taková je realita. Musíme se na změnu adaptovat ne s tím bojovat nerealistickými cíli. Otázka je kdy si to představitelé EU přiznají.
@ryccardo
en.people.cn/n3/2025/0212/c90000-20275817.html
China remains committed to its climate goals and will submit an updated set of Nationally Determined Contributions (NDCs) under the Paris Agreement later this year, a foreign ministry spokesperson said on February 11, 2025.
pib.gov.in/PressReleaseIframePage.aspx?PRID=2092311
Climate change and rising temperatures pose serious threats to life on Earth, prompting the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC) to require countries to submit Nationally Determined Contributions (NDCs) under the Paris Agreement to reduce greenhouse gas (GHG) emissions. In response, India pledged to achieve net-zero emissions by 2070 at the 26th Conference of the Parties (COP 26) in 2021. India’s 4th Biennial Update Report (BUR-4) highlighted a 7.93% reduction in GHG emissions in 2020 compared to 2019. This demonstrates India’s commitment to a sustainable, climate-resilient future.
en.people.cn/n3/2025/0212/c90000-20275817.html
China remains committed to its climate goals and will submit an updated set of Nationally Determined Contributions (NDCs) under the Paris Agreement later this year, a foreign ministry spokesperson said on February 11, 2025.
pib.gov.in/PressReleaseIframePage.aspx?PRID=2092311
Climate change and rising temperatures pose serious threats to life on Earth, prompting the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC) to require countries to submit Nationally Determined Contributions (NDCs) under the Paris Agreement to reduce greenhouse gas (GHG) emissions. In response, India pledged to achieve net-zero emissions by 2070 at the 26th Conference of the Parties (COP 26) in 2021. India’s 4th Biennial Update Report (BUR-4) highlighted a 7.93% reduction in GHG emissions in 2020 compared to 2019. This demonstrates India’s commitment to a sustainable, climate-resilient future.
@DonVito bože ty si naivní osel. Čína slíbila klimatickou neutralitu v roce 2060, Indie dokonce 2070, protože vědí, že tenhle Pařížský nesmysl tou dobou už dávno nebude nikdo řešit a lidi co to podepsali už budou mrtví nebo dementní. Jen získávají čas slibama, který nikoho nezarmoutí. Jen my se tady ufackujeme vlastníma nesmyslnýma cílema do roku 2035. To je ale za 10 let a krom vývozu emisí za hranice (vystěhování průmyslu) nedokážeme zhola nic, protože požadavky na elektrickou energii rostou a jinak než z fosilu nebo jádra to nedokážeš saturovat. Jak může něco tak blbého jako ty vůbec existovat.
@ryccardo a proto se krom osobní řeší i nákladní doprava, lodní doprava, nově postavené domy musí být výrazně úspornější, je toho spousta. právě tobě byl určen ten první příspěvek a sice, že Evropa se zjevně otepluje daleko víc, z nějakého zvláštního důvodu.
plus samozřejmě pálení fosilních paliv je z dlouhodobého hlediska naprostý nesmysl, když jsme dokázali za sto let pohnout se světovými zásobami tak, jak jsme to udělali, je naprosto jasné, že třeba spalovat ropu dalších 200 let je naprostý nonsens...
a k těm urážkám - fakt jsi chytřejší, než klimatologové? už jenom ty přirovnání, že něco, co se podílí 10% na celkové produkci nemá smysl řešit vůbec😊 adept na Nobelovku😊
na autě máš čtyři kola, jedno kolo je 25% takže když ho dáš pryč, vůbec nic se neděje, ne?
plus samozřejmě pálení fosilních paliv je z dlouhodobého hlediska naprostý nesmysl, když jsme dokázali za sto let pohnout se světovými zásobami tak, jak jsme to udělali, je naprosto jasné, že třeba spalovat ropu dalších 200 let je naprostý nonsens...
a k těm urážkám - fakt jsi chytřejší, než klimatologové? už jenom ty přirovnání, že něco, co se podílí 10% na celkové produkci nemá smysl řešit vůbec😊 adept na Nobelovku😊
na autě máš čtyři kola, jedno kolo je 25% takže když ho dáš pryč, vůbec nic se neděje, ne?
@DonVito
Podle Karla Nešpora je škodlivé jakékoliv sebemenší nepatrné množství alkoholu...
Podle Karla Nešpora je škodlivé jakékoliv sebemenší nepatrné množství alkoholu...
@rohYpnol a že ho tvoje maminka vypila, poslední láhev těsně před porodem a nic závažného se nestalo😊
@DonVito jde ti o planetu, jde ti o záchranu lidstva jo?, tobě a jiným. Dobře dennodenně jezdí obyčejný lidé do práce auty. Tak se kujva už angažuj ať je dobrá infrastruktura ať nemusí auty, ať jsou dostupné Ev i pro méně majetné lidi . Rozděl se ty a tobě podobný a pomáhej ať zachranis planetu. Nesed kujva u počítače a nezevluj na diskusích a pomoz planetě. A nech si ty kecy že pomáháš že máš Ev. Ne to nezachrání,to je pokrytectví. Ty máš Ev ale 200 dalších na ně nemá a má fosil a dlouho mít bude. Proč protože byznys, drahé Ev, na levná kalí pes hňupe
@Sevca1 první auta taky nebyly pro všechny. pro spoustu lidí je i "laciné" benzínové auto nedostupný luxus a proto kupují patnáctileté ojetiny za jeden měsíční plat a méně.
DonVito
Moc pekny elektromobil.
Klicova bude cena.
US pony/muscle cars byly vzdy o priznive cene.
Klicova bude cena.
US pony/muscle cars byly vzdy o priznive cene.
Tycoon
Je to námět na další hru Járy Cimrmana.
Nejdřív vyráběli muscle car s atmosferickým osmiválcem. Ale kupovali to lidi. Tak do toho muscle caru s osmiválcem přidali kompresor. A zas to kupovali. A tak si postavili tohleto ... A prodejci Dodge mají konečně od lidí klid, tak jako Hostinský v Hospodě na mýtince.
Nejdřív vyráběli muscle car s atmosferickým osmiválcem. Ale kupovali to lidi. Tak do toho muscle caru s osmiválcem přidali kompresor. A zas to kupovali. A tak si postavili tohleto ... A prodejci Dodge mají konečně od lidí klid, tak jako Hostinský v Hospodě na mýtince.
@Tycoon budou i čtyřdveřové verze a budou i spalovací verze. Kdyby měli benzín za 35 korun jako u nás, dost by je to přestalo bavit, živit auta s 20litrovou spotřebou...
@Man Ký
Obávám se, že ani čtyřvdvéřová ani spalovací verze s turbo-šestiválcem a automatem nebudou hitem.
V nejhorším můžou na výrobní linky vrátit tu starou genereci z roku 2008. Ta se až do konce výroby slušně prodávala.
Obávám se, že ani čtyřvdvéřová ani spalovací verze s turbo-šestiválcem a automatem nebudou hitem.
V nejhorším můžou na výrobní linky vrátit tu starou genereci z roku 2008. Ta se až do konce výroby slušně prodávala.
@Tycoon klasické americké auto, které se tobě zdá jako hit, je ve skutečnosti kupa šrotu s mizerným podvozkem, hlučným a líným motorem, které umí jet za velkého rachotu jen rovně, nebrzdí a ani moc nezrychluje. Až začali stavět auta po evropském způsobu, trochu se to zlepšilo.
Né, dobrá auta Američani moc neumí. Většina fandů /místní pošuk Barik/ moc neumí řídit, takže to vlastně v zásadě nevadí. Stačí mít hodně tetovaček, čepici kšiltem dozadu a nějaká princezna už se chytne😊
Né, dobrá auta Američani moc neumí. Většina fandů /místní pošuk Barik/ moc neumí řídit, takže to vlastně v zásadě nevadí. Stačí mít hodně tetovaček, čepici kšiltem dozadu a nějaká princezna už se chytne😊
@Man Ký
Byl to prodejní hit. Nikde jsem nepsal, že by to bylo auto se skvělým podvozkem. O tom muscle car nikdy nebyl.
Byl to prodejní hit. Nikde jsem nepsal, že by to bylo auto se skvělým podvozkem. O tom muscle car nikdy nebyl.
@Tycoon ano, máš pravdu, a už to opakuju po stopadesátétisící, nikdo nechce filtr pevných částic, nikdo nechce močovinu, nikdo nechce katalyzátory, nikdo nechce platit za ekologii ani korunu navíc
když jdu ke společnému kontejneru, posbírám papíry v nejbližší blízkosti a vyhodím je do koše, zrovna tak zastřihuju keře, co rostou do cesty, i sousedovic, protože prostě nechci mít poškrábaný auto, apod. než na to čumět, udělám to radši sám, sousedi mají to vaše myšlení není to moje tak co se budu😊
když jdu ke společnému kontejneru, posbírám papíry v nejbližší blízkosti a vyhodím je do koše, zrovna tak zastřihuju keře, co rostou do cesty, i sousedovic, protože prostě nechci mít poškrábaný auto, apod. než na to čumět, udělám to radši sám, sousedi mají to vaše myšlení není to moje tak co se budu😊
@Tycoon
Nikdy jsem neměl diesel, takže močovinu a filtr pevných částic nedokážu posoudit.
Ale měl jsem kdysi auto s dvěma katalyzátory. A bylo to v pohodě.
Nikdy jsem neměl diesel, takže močovinu a filtr pevných částic nedokážu posoudit.
Ale měl jsem kdysi auto s dvěma katalyzátory. A bylo to v pohodě.
Prezivkynetreba
Kým budú automobilky tancovať nie ako píska zákazník ale ako píska priblblý ekoteroristický politik tak nemôžu čakať predaje.
Michal Ježek
No to je šok. Auto, prodávané hlavně kvůli zvuku osmiválce je se bzučením neprodejné?
@Michal Ježek řekl bych, že hlavní problém je karoserie s jedním párem dveří, to někdo snese u víkendovky, ale na běžné ježdění to nikdo nepořídí.
a to by zase mně vůbec nevadilo. víc by mi vadila cena, reálně bych byl ochoten tak do 1,3-1,5
a to by zase mně vůbec nevadilo. víc by mi vadila cena, reálně bych byl ochoten tak do 1,3-1,5
@Man Ký Kdyby to bylo tak jak píšete, neprodávaly by se ani spalovací verze. Ale potěch poptávka je. 😉
@Michal Ježek jenomže spalovací stojí půlku... když bude stát elektro a benzín stejný prachy, ale benzín bude žrát třikrát tolik, většina rohypnolů přesedne. petrolheadů je jak šafránu, opravdových. takoví ti idyoti v benzínovém SUV s fofrklackem apod to fakt nejsou petrolheadi.
@Man Ký
Američanům jeden pár dveří nevadí. Dvoudvéřový předchůdce Dodge Challenger měl roční prodeje kolem 50 tisíc kusů. Čtyřdveřový Charger kolem 80 tisíc kusů.
Američanům jeden pár dveří nevadí. Dvoudvéřový předchůdce Dodge Challenger měl roční prodeje kolem 50 tisíc kusů. Čtyřdveřový Charger kolem 80 tisíc kusů.
@Tycoon že jsou to dvě různá auta ti nevadí. Elektromobil kupé tady prakticky není /s výjimkou Maserati Gran Turism👋. Takže bych nedělal závěry. Řekl bych, že dvoudveřové kupé na elektřinu je celkem specifický produkt.
@Tycoon
Dvě různá auta, ale není daleko od pravdy, že Challaenger byl kupé verzí Chargeru. Základní technika byla stejná.
Ano, většina elektromobilů jsou crossovery a SUV a pokud by fanoušek elektromobility chtěl kupé, nemá skoro z čeho vybírat.
Dvě různá auta, ale není daleko od pravdy, že Challaenger byl kupé verzí Chargeru. Základní technika byla stejná.
Ano, většina elektromobilů jsou crossovery a SUV a pokud by fanoušek elektromobility chtěl kupé, nemá skoro z čeho vybírat.
@Tycoon myslím, že rozdíl je větší, než když bylo MB třída E a třída E coupé, ale budiž. Výchozí platforma je dost podobná.
@Man Ký 😁😁😁Tak to byl vtip týdne. No to si myslet můžeš. Ale opět jsi vypustil z úst smrad a pí..č...inu, což je u tebe rozkuřovači Donika klasika. Prý dveře 😁😁😁😁😁😁😁ty jsi opět povýšil mentální mrzactvi na vyšší úroveň.
@Man Ký Ale to piš co chceš od toho je diskuse. Ale holt pak musíš počítat s tím že vyleze na povrch tvá slabá mentální kapacita a tvůj utajovaný vztah k donikovy který je tvůj vzor 😁
@Sevca1 že jsem tady narazil na skutečnou kapacitu, o tom snad nikdo nepochybuje, psát "vztah k doníkovy" to se hned pozná, žes to dotáhnul nejmíň do třetí třídy😊
@Man Ký Nebuď z odhalení smutný jinak Don Vito, čili doník. Ještě něco potřebuješ vysvětlit neboj se optat.
@Sevca1 nejsem. baví mě odhalení, že neumíš napsat měkké i tam kde patří - "k doníkovi". jestli potřebuješ vysvětlit, tak se neboj zeptat.
@Man Ký doník bude vždycky s tvrdým y. Protože je natvrdlej jako ty, který to také nepochopil. Koukám že ty ejakulaty donikovy co polikas už se na tobě podepsali. A prosím buď originální . Neopic se s tím ptej se na co chceš ju!!!
@Sevca1 Poslouchej, nejsi ty tvůrcem legendárního výroku "Fyjalo octup"? Tos musel být buď ty, nebo tvůj brácha😊
@Man Ký Smůla já volil ODS, Stbaka co mění názory dle průzkumu ze zásady nevolim, když už jsi sem dotáhl politiku. Jsi v koncích 😁😁 že sem tahas politiku? no nic už tě nechám oddychnout rozkuřovači donikovo
@Sevca1 ne, netahám sem politiku, jenom ten pravopis se mi zdá povědomý, "polikas" už jsem dlouho neviděl😊
rohYpnol
Prodávat se ani nebude.BEV nikdo nechce.
rohYpnol měl a má pravdu 😅
rohYpnol měl a má pravdu 😅
@rohYpnol tak pro socky to nebude a to tě děsí😊
@Man Ký Tak pro socky nejsou ani spalovací nové auta!!!! Nebo jo? Dej mi příklad kdy jde socka koupit nové auto? Opět z tebe vylezl smrad a pí....č...Ina podrztasko Donika. Běž si vypláchnout ústa 😁😁😁
@Man Ký neztracej nervy, nepočítej do pěti uklidni se, a odpověz na otázku co jsem položil, děkuji 😁
@Sevca1 ojeté elektrické auto bude stejně levné jako ojeté spalovací auto. přijde čas, že budou stát taky 30 tisíc. Jen nejsou tak dlouho na trhu. už to chápeš?
@Man Ký za 30 tisíc, si děláš srandu. Teď jsi to povýšil na úplně jiný level. Hele až bude slušné ojeté Ev za 30 dej vědět, protože i fosilní slušné za 30 zřejmě nesezenes. Tvl ty perlis papá
@Sevca1 chápeš, že jde o princip? stejně jako spalovací auto stálo nové x a ojeté stojí y, i elektrické auto stálo nové x a bude stát y, přirozený vývoj na trhu. místo toho odvádíš řeč jinam, pravopis neumíš, hlava slaboduchá a zkoušíš tady hrát haura😊
@Man Ký Ty principe dnes si koupíš fosil do 700 tisíc nový co odveze rodinu a je to normální auto. Takže nabídni rodinný Ev auto do 700 tisíc? Ne s pidi 50 kWh baterií nebo
zastaralé MG kombi co jsou na skladech 😁 Nejdříve by snad měla být parita ne????? A ne čekat na ojetinu . Přestaň pít donikovy kecy a ocas a začni uvažovat. Takže nejdřív běž na detox ať ze sebe dostaneš ten humus donikova a pak to zkus znovu papá
zastaralé MG kombi co jsou na skladech 😁 Nejdříve by snad měla být parita ne????? A ne čekat na ojetinu . Přestaň pít donikovy kecy a ocas a začni uvažovat. Takže nejdřív běž na detox ať ze sebe dostaneš ten humus donikova a pak to zkus znovu papá
@Sevca1 a proto jsou na elektromobily dotace, aby to lidem, kteří to chápou takhle trochu usnadnily, ale ty vám zase vadí, že😊 ne, nejsou stejně drahé, tepelné čerpadlo a fotovoltaika vyjdou dráž než kotel na plyn, ekologie je drahá, laciný byl jenom způsob, jak životní prostředí do***😊
@Man Ký mrazáku mentální opět jsi vypustil smrad a pí. č. o nu. Oni ty dotace dostaly všichni nebo jenom firmy?? Tvl ty perlis už to přestaň polykat ty donikovy moudrá
@Sevca1 u nás jen firmy. protože auta v téhle cenové kategorii si téměř bez výjimky kupují firmy a odečítají si DPH, je to poměrně irelevantní námitka. až potkáš auto za mega bez odpočtu DPH dej vědět. je jich jak šafránu.
@Man Ký fakt mentální mrzák jsi, ale klickujes dobře. Já před tím psal o autech pro rodinu do 700 tisíc že není parita, tak prispechas s dotacema co to vyrovnají. Když řeknu že to je pro firmy ne lidi, tak meleš sracky a zase klickujes. Parita prostě není u těchto vozů a dotace jsou zlo. Víš hňupe Ev jsou dobré mají své plusy a mínusy. Pro EV je nejhorší deb....i...lo..ve jako ty. Oni se prosadí až bude jejich čas a cena příznivá. Tím s tebou končím dnes. Ve finále je to ztráta času s hnupama jako ty. Zatím čekej já se zase ozvu až zase vypustis smrad a pic....o...v..nu. pá
@Sevca1 schválně: vybírám Škodu Octavia, kombík, z roku 2023, na sauto.cz - vyjede mi 1153 inzerátů, z toho je 1117 s odpočtem DPH. Už si rozumíme truhlíčku? A nerozčiluj se tak, že jsi blbej, za to nemůžeš. Naprostá většina dražších aut se kupuje s odpočtem DPH, tedy na firmu. A může tedy žádat o dotace.
@Man Ký hahaha na co jsi reagoval. Co jsem psal u parity? U jaké ceny? U aut nad milion je už dávno ne? To jsem psal. Pak jsem psal auta pro rodinu pro normálního zákazníka ne odpočet DPH , kupují do 700 tisíc běžně bez odpočtu DPH debile. Ty jsi vytasil dotace co to srovnají,jo ale firmám debile ne soukromníkům.Nebo myslíš ty hňupe že normální rodina kde nikdo nepodniká má odpočet DPH? A takových je spousta. Klidně piš dál po...c...ny co ti lezou ven z huby ale do 700 tisíc koupí občan co nepodniká v pohodě koupí rodinné auto, Ev bohužel ne. Takže můžeš klidně zase vypustit z huby smrad a pí...c..ny ale tak to je ať se ti to líbí nebo ne 🤧. Možná to tvůj mozeček pochopí. Ale můžeš poslat odkazy na ty Ev pro rodinu do 700 tisíc bez odečtu DPH pro rodinu kde nikdo nepodniká. Snad se sem ten zástup vozů vejde 😁😁😁 A prosím ne MG kombi který je zastaralý a jsou jich plné sklady a s pidi baterii u jiných značek děkuji za odkazy
@Man Ký já čekám debile na ty odkazy, jo ještě mluvíme celou dobu o nových autech s paritou, mně nezajímá auto z roku 2023 hňupe 😁😁😁😁
@Sevca1 krásně se vztekáš. tak šup šup učebnice jazyka českého a běž se procvičit, protože je to fakt ostuda😊
@Man Ký hahaha, prosím o ten odkaz a odpočet DPH, když se nepodniká. Ukaž se, kdo má pravdu. Šup sem s tím. Zase klickujes 😁 Tvl si zpocenej až na ***i viď? Jak z toho vybruslit a nepřiznat že jsi debil 😁
@Sevca1 svého času stál atmosférický benzín o 100 tisíc míň než diesel, taky nebyla "parita" a nikoho to nevzrušovalo. kde jsi přišel na to, že rozdílné technologie mají stát stejně? navíc, projdi si diskusi, úplně tvoje první reakce byla, že si socky stejně nekupují ani nové spalovací auto, teď ti zase vadí, když napíšu, že ojeté elektromobily budou laciné😊
takže jediný, kdo kličkuje jsi ty, projdi si to pěkně popořádku, vždycky uhneš někam jinam a to všechno s hanebnýma hrubkama😊
ještě pro úplnost, tvoje úplně první reakce /"celou dobu mluvíme o nových autech"/
Tak pro socky nejsou ani spalovací nové auta!!!! Nebo jo? Dej mi příklad kdy jde socka koupit nové auto? Opět z tebe vylezl smrad a pí....č...Ina podrztasko Donika. Běž si vypláchnout ústa
takže jediný, kdo kličkuje jsi ty, projdi si to pěkně popořádku, vždycky uhneš někam jinam a to všechno s hanebnýma hrubkama😊
ještě pro úplnost, tvoje úplně první reakce /"celou dobu mluvíme o nových autech"/
Tak pro socky nejsou ani spalovací nové auta!!!! Nebo jo? Dej mi příklad kdy jde socka koupit nové auto? Opět z tebe vylezl smrad a pí....č...Ina podrztasko Donika. Běž si vypláchnout ústa
@Man Ký vidíš ty debile, najednou parita není tak proč jsi to nenapsal hned a místo toho vypoustel sracky o dotacích a dph. Dále tvůj vzor donicek mluví o tom že se parita blíží, baterie zlevňují ne? No měl jsem pravdu to je pech co hňupe . Tak zase příště mrzacku mentální
@Sevca1 projdi si celou diskusi a potom mi ukaž, kde jsem tvrdil, že elektromobil a spalovací auto stojí stejně. klidně použij svoje oblíbené slovo "parita", které sis tady vyčetl a teď se s ním oháníš furt dokola. a dokonce bez chyby😊
a až to najdeš /nenajdeš/, tak už budeš vidět, že se zmůžeš akorát na ty nadávky někomu, kdo by ti v reálném životě urazil hlavu po první z nich😊
a až to najdeš /nenajdeš/, tak už budeš vidět, že se zmůžeš akorát na ty nadávky někomu, kdo by ti v reálném životě urazil hlavu po první z nich😊
Man Ký
Příští sobotu je tady akce, všichni půjdou do lesa v okolí a budou ho uklízet. Podle mě je to úplná hovadina. Stejně tím nic nezmění, byl jsem v Albánii a kdyby viděli, co tam je odpadků! A v Africe to hážou rovnou na zem. Navíc je v televizi fotbal. Co z toho budu mít? Jako jestli si mám vybrat mezi koukáním na fotbal s pivem a brambůrkama a chozením po lese a sbíráním odpadků, tak je snad jasný co si vyberu. To jenom pár zoufalců si myslí, že změní svět. Dokud to pro mě nebude výhodné, odmítám se takovýma kravinama zabývat. Zdravý selský rozum, ne?
@Man Ký
Zdravý selský rozum je dbát na to a chovat se tak, aby odpadky lidi do lesa neházely. To je racionální.
Sbírat odpadky po jiných je zcela iracionální.
Stejně tak řešit emise u nových automobilů a pohřbít EU automotive zelenorudou diktaturou je zcela iracionální.
Zdravý selský rozum je dbát na to a chovat se tak, aby odpadky lidi do lesa neházely. To je racionální.
Sbírat odpadky po jiných je zcela iracionální.
Stejně tak řešit emise u nových automobilů a pohřbít EU automotive zelenorudou diktaturou je zcela iracionální.
@rohYpnol tys byl na školení u Areseho? automatický generátor přívlastků😊
to je právě ten tvůj povahový rys, osle. ty odpadky sem naházeli třeba tvoji rodiče a prarodiče.
jinými slovy - sobectví a lenost je lidská a nikterak výjimečná, ale dávat tomu ještě punc sofistikovanosti, to už chce opravdového machra😊
to je právě ten tvůj povahový rys, osle. ty odpadky sem naházeli třeba tvoji rodiče a prarodiče.
jinými slovy - sobectví a lenost je lidská a nikterak výjimečná, ale dávat tomu ještě punc sofistikovanosti, to už chce opravdového machra😊