Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
maca02
Design? asi klasika, ničím nepřekvapí. Zepředu je to to nový Ferrari, uvnitř je asi displej z VW. Nevadí.
Co vadí je evidentně mizerný výhled dozadu, stejně jako mizerný až nebezpečný (ne)výhled dozadu má Tesla 3. Tam je to doslova tragédie, tady očekávám to samý - všimněte si detailů!
Co vadí je evidentně mizerný výhled dozadu, stejně jako mizerný až nebezpečný (ne)výhled dozadu má Tesla 3. Tam je to doslova tragédie, tady očekávám to samý - všimněte si detailů!
@maca02 výhled dozadu? Vždyť je tam kamera a uvnitř obrazovka, co může být lepší?
Osobně mi spíš vadí to socka řešení ducktailu. Jinak moc povedené.
Osobně mi spíš vadí to socka řešení ducktailu. Jinak moc povedené.
@TuDu
Za mě může být lepší třeba to obyčejný zrcátko, minimálně třeba proto, že dává perspektivu oproti plochýmu obrazu z kamery na displeji.
Mně se při mojí testovací jízdě žádná kamera nezobrazovala. Měla?
Za mě může být lepší třeba to obyčejný zrcátko, minimálně třeba proto, že dává perspektivu oproti plochýmu obrazu z kamery na displeji.
Mně se při mojí testovací jízdě žádná kamera nezobrazovala. Měla?
@maca02
Mám vnitrni digitální zrcátko uz ve několikátém autě, kdy se zobrazuje obraz ze zadní kamery a není lepší výhled než to. Je potřeba si zvyknout, je to jiný obraz než ze zrcátka, ale rozhodně dává mnohem lepší výhled než klasické zrcátko. Samozřejmě je možnost přepnout na klasické zrcátko, ale to už nepoužívám. Zároveň za sera a tmy zobrazuje jasnější obraz a oslneni přes kameru není ani realne. Takze jen samé výhody. Perspektivu u vnitřního zrcátka vůbec nepotřebuješ, narozdil od těch vnějších, kdy se clovke může nahnout, aby viděl pod jiným úhlem.
Mám vnitrni digitální zrcátko uz ve několikátém autě, kdy se zobrazuje obraz ze zadní kamery a není lepší výhled než to. Je potřeba si zvyknout, je to jiný obraz než ze zrcátka, ale rozhodně dává mnohem lepší výhled než klasické zrcátko. Samozřejmě je možnost přepnout na klasické zrcátko, ale to už nepoužívám. Zároveň za sera a tmy zobrazuje jasnější obraz a oslneni přes kameru není ani realne. Takze jen samé výhody. Perspektivu u vnitřního zrcátka vůbec nepotřebuješ, narozdil od těch vnějších, kdy se clovke může nahnout, aby viděl pod jiným úhlem.
@maca02 Nevím jestli měla, ale zpravidla můžeš přepínat na klasické zrcátko, kdy u aerodynamického vozu moc nevidíš a digitální, kdy máš dostatečný přehled o situaci vzadu. Na perspektivu jsou parkovací senzory/dobře řešená couvací kamera/360ky apod.
U Ameriky mám taky kombinaci za mě to je TOP řešení, v kombinaci s druhým vypouklým zrcátkem pro interiér, kdy přes něj vidím přes okna ve 3. řadě sedaček. Akorát při jízdě při západu, východu a v noci ho musím schovávat, jelikož se v něm vše odráží a opět jsme u toho, zda by nebyl lepší kvalitní displej a kvalitní kamera s rybím okem, nebo obdobně tvarovaným obrazem.
U Ameriky mám taky kombinaci za mě to je TOP řešení, v kombinaci s druhým vypouklým zrcátkem pro interiér, kdy přes něj vidím přes okna ve 3. řadě sedaček. Akorát při jízdě při západu, východu a v noci ho musím schovávat, jelikož se v něm vše odráží a opět jsme u toho, zda by nebyl lepší kvalitní displej a kvalitní kamera s rybím okem, nebo obdobně tvarovaným obrazem.
Nakonec si říkám, zlaté VW a jejich ID design jako výsledek inženýringu nikoliv designu...
Áno, za 20 rokov bude rovnako odpudivý ako dnes.