Novinky

Zpět na článek

Elektrifikace GTI začne zanedlouho. Obávat se nemusíte, slibuje VW

28 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Obávat se nemusíte, slibuje VW že zůstanou i spalovací verze. 😉 👍🏻
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
BTW, na čem Thomas ujíždí? 😨
.... odchod čtyřválce nebude znamenat odchod řidičské zábavy..... Začnou dávat šestiválec? 😉
Prechod na BEV u GTI právě znamená odchod řidičské zábavy. Nebo BEV jezdí min 250? Mají max 1500kg? Dojezd 800km? Jsou nízká posezem? Mají chraplavy zvuk z výfuků? Manuální převodovku?
ericn
@Pepa_007 Je to prostě dement, to stačí. EV GTI je znehodnocení marketingové značky. Pokud zůstane benzin 2.0TSI, tak se EV prodávat nebude. Vedení VW je stále odtržené od reality...
psel
@ericn bavit se o něčem co z vás nikdo ještě neviděl a dojit k tomu, že se to nebude prodávat když to nemá výfuk a že to jsou dementi mi připadá být příliš brzy ne?
To že vám dvěma benzín prohnaný výfukem voní je známé ale dementi?
ericn
@psel ani to vidět nemusím, nebude to o nic lepší než modely iD.GTX, což je v podstatě jen trochu lepší základní model. Na sportovní jízdu o ničem, díky hmotnosti se to hrne ze zatáčky ven… No a to nechceš, pak si sedneš do Golfu GTI a jsi jinde, zábavou, zvukem i sportovností a baví tě to 😋 a na to ti těch benzinových 220-245k stačí 👍

Jinak to co s VW pan Schaffer a jeho vedení provádí, za to by ho měli okamžitě vyhodit… VW sází na modely, které koncern stojí obrovské peníze a nevrací ani náklady. Modely, co lidi chtějí, tak buď brutálně zdražily nebo utlumily. A tak posedlost PHEV místo nafty je taky mazec… To jsou důvody, proč jde VW (bohužel) do kytek 👎 Tj za tím označením si stojím, měl šanci změnit nebo upravit směr, ale bohužel…
psel
@ericn tak jestli si myslíš že to bude stejné jako dnešní ID3 tak jsi mimo, kdyby to tak chtěli tak už to tam nalepili dávno.
Nevim, co se ti hrne ze zatáčky, spis mi u toho aktuálního modelu schází pořádně ostré brzdy. Díky té baterce dole a velkým kolům to sedí dobře.
Tuším že už jsem to jednou probírali ale pokud nesedíš vysoko v koncernu a nevidíš do čísel tak to co tu píšeš je věštění cikánky ze zplodin tvého spalováku a nic víc.
Diesel do osobní přepravy je nesmysl a zbytečnost, je to drahé, na údržbu složité a žere to už stejně jak mildhybrid. Navic většina lidi jezdi kratší cesty a tam to fakt žádný smysl nemá.
Koupit si PHEV a mít dva pohony a malou baterku je možná dobře pro překonání strachu z dojezdu ale k ničemu jinému to dobré není. Jo a k bezplatnému parkování v Praze než to zruší.
Kdyby touhle cestou VW nešel, skončil by nejdřív v Číně a pak i v Evropě, protože future is electric.
ericn
@psel No tvůj názor nesdílím a budoucnost rozhodně čistě elektrická není 😋 VW stojí tahle elektrická maškaráda spoustu peněz a zdrojů, které mu mohou jen zlomit vaz…
psel
@ericn uvidíme oba za pár let jak to dopadne, jsem přesvědčený o tom stejně jako vedení koncernu že BEV je gamechanger pro osobní dopravu, minimálně pro ty co mají rodinný dům s třífázovou zásuvkou a samozřejmě ideálně se solárem. Pak totiž jde skutečně o nízkoemisní dopravu navíc s provozem skoro zadarmo.
ericn
@psel No ale opravdu jenom skoro 🤣🤣🤣
psel
@ericn furt lepší skoro než plnou kupovat na benzince ne?
Arese
Elektrický Golf GTI?!! Totálně zešíleli! 😳👎
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Pepa_007 díky Petře za pěknou diskuzi
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
@Krum Páč Jako vždy se toto tupé výkopové nářadí zmohlo jen na tupou urážku. Takový ubožák mě ale urazit opravdu nemůže.
psel
@Arese naopak, s koncem výroby spalováků by byla škoda kdyby tohle marketing nevyužil. A pokud mají něco co tak dobře jezdí tak nevidím důvod proč to nepoužívat.
Tycoon
@psel

Vypadá to, že konec výroby spalováků nebude. Už i VW začal lobovat za to, aby byl evropský zákaz spalováků v roce 2035 zrušen.

GTI, GTD a GTX mi přišlo jako logické označení. Každý hned poznal, co se pod kapotou skrývá. Krátké a výstižné. Když to GTI dají elektrickým modelům, tak z toho pak budou nesmyslně dlouhé názvy jako třeba Mercedes-Benz G580 with EQ technology.
ericn
@Tycoon přesně tak 👍
psel
@Tycoon není to pravda protože jde o to jestli VW bude spalováky dělat do roku 33 nebo 35
There are increasing signs that VW wants to sell combustion engines beyond 2033. That surely makes sense. Has the decision already been made?
Thomas Schäfer: Whether we offer combustion engines in the EU until 2033 or 2035 is not decisive from a regulatory standpoint. We updated the complete portfolio last year, and if customers want it, we can offer the models for another two years. What will be crucial is the path of transformation until then – and how it is managed.
What do you e😜ect from politics to keep the European location and thus Volkswagen competitive?
Thomas Schäfer: Firstly, we welcome the pragmatic approach of the EU Commission – a strong signal for the industry! Not a gram of CO2 savings is lost, and the three-year balancing mechanism secures our agreed climate goals. This is a good step forward because our future is electric. What is important for Europe's location is that we jointly find the path to a competitive industrial nation: away from penalties and towards promotion.
Takže Future is electric a pak budeš vědět že v tom GTI máš to nejvýkonnější co značka v Polu nebo Golfu umí, teda až na R, ale to přijde bezesporu taky.
Niemand
@Tycoon Koniec spaľovákov nemusí prísť jedným zákazom. Motory sú stále zložitejšie, drahšie a problémovejšie. A toto nie je len vec EU, aj v USA sú veľké motory vytláčané menšími turbami.
Pokojne sa môže stať, že za 10 rokov budú v niektorých segmentoch dominovať EV, bez toho aby prišiel tvrdý zákaz spaľovákov.
Ja osobne som proti tvrdému zákazu spaľovákov, ale nie som ani odporca EV. Ak EV bude mať pre mňa v čase nákupu ekonomický zmysel, tak prečo nie.
Avatar - del42sa
del42sa
@Tycoon //www.echo24.cz/…mobilovy-prumysl
no ale je holt před volbama, takže bych krotil nadšení .... Péťa taky lecos sliboval a realita byla nakonec jiná
Tycoon
@psel

No vidíš. V únoru oznámil šéf VW Schäfer, že konec spalovacích aut asi posune z roku 2033 na rok 2035.

A o dva měsíce později šéf celého koncernu VW Blume zpochybnil zákaz v roce 2035.
"In a recent statement, the CEO of Volkswagen e😜ressed skepticism regarding the European Union's plan to prohibit the sale of new petrol and diesel vehicles by 2035."

Ve stejnou dobu finanční šéf koncernu VW přesunul 60 mld. Eur z vývoje elektromobilů na vývoj spalovacích motorů.
"Arno Antlitz, as Volkswagen’s Chief Financial Officer and Chief Operating Officer, directed €60 billion previously allocated to next-generation electric cars toward developing combustion engines."
Tycoon
@Niemand

Ano, v některých segmentech trhu se mohou BEV stát dominantním pohonem přirozeně. To se klidně může stát.

Ale pokud se povede zákaz v roce 2035 zrušit, spalováky tu s námi budou dál. A VW pravdepodobně bude muset přijít s novou generací klasického Golfu, případně s x-tým faceliftem stávající generace. Jenže když vedle toho bude prodávat elektrický Golf se stejným značením verzí, bude to zmatek. Golf GTI a vedle toho úplně jiné auto s označením Golf GTI, takže k tomu budou muset dát dodatek, aby sr to nějak rozlišilo.
Tycoon
@del42sa

Ano, je před českými volbami, ale ty stejně nemají šanci takovou věc ovlivnit. Důležutější je, že zrušit zákaz spalovacích aut chce CDU/CSU, která je nyní hlavní německou vládní stranou, a taktéž Itálie.
Hendly
@Tycoon
“ The financial executive Antlitz e😜lained that electric automobiles represent the future”…
maca02
V roce 2027 ještě nebudou technologie takový, abyste neseděli o 11 cm výš, než byste seděli normálně. Nebudou technologie takový, aby to ve výsledku nevážilo o 400-500 kg víc, než by muselo. Tou dobou ještě nebudou technologie, který mi u EV zajistí podobnou praktičnost jako ICE, a ta v případě GTI (od přírody dynamickýho auta) je obzvlášť důležitá. Navíc to budou auta s hromadou zbytečných, otravných až nebezpečných asistentů. VW se zcela jistě do té doby nezmění, bude i nadále byrokratická a odbory řízená firma, která nic změnit nechce ani co se výroby týče. Budou dál zaměstnávat desítky tisíc lidí zbytečně. Technologicky tam dají, co mají, o moc lepší, než je to teď to v r 2027 nebude. Těch 800 V se v tom taky nedočkáme právě proto, že VW jednoduše není pokroková firma. Tohle nebude dobrej projekt.
gil54
A hlavně písmenkama to zachráněj...

Elektrický GTI asi bude mít vstřikování elektřiny do motoru, asi jako má elektrický Renault 5 Turbo stlačování elektřiny před nasáním do elektromotoru.
Michal Chmelař
VW v poslední době vypadal, že se vrací aspoň trochu k normálu a poslouchá zákazníky, ale sem tahle chvályhodná snaha zřejmě nedorazila.
Beru v úvahu, že je to koncept, ale v interiéru dělají sportovní atmosféru jen "červená světýlka", nechápu, co na brzdě dělá ten symbol pro zastavení přehrávání skladby a na "plynu" ten symbol pro přeskočení na další skladbu 😄
Zvenku to má divné proporce, úzké, vysoké, jen v dolní třetině auta dohání sportovní dojem laciný tuzing.
A korunu té podivné kompozici dodává ten boomer, který tam různě posedává a postává. Jestli je to tvůrce toho konceptu, tak už tohle samo o sobě vypadá dost nedůstojně.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
On se snad nikdo moc neboji.
br />https😐/www.auto.cz/…ho-nechce-156795