Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

„Upravený“ emisní systém je častý podvod i v Česku. Následky mohou být fatální

39 komentářů

Jaroslav Konvička
Takže, to znamená, že nová vozidla s aplikovanými ekologizačními nesmysly, která jsou navíc velmi poruchová jsou po pár letech naprosto neprodejná. Vůbec se tedy nedivím, že lidé tyto nesmysly obcházejí - lidé totiž chtějí v autech JEZDIT a ne do nich vrážet peníze za čištění, regeneraci apod. Děkuji.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Jaroslav Konvička Potvrzuje 10 z 10 dieseldezolátů. Není zač.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
V čem AdBlue off poškozuje motor?
V čem DPF off poškozuje motor?
V čem EGR off poškozuje motor?
Vysvětlí někdo prosím?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
A co třeba jak to poškozuje zdravi vsech lidi? Chceš opici a nemáš na banány a v důsledku pak ta opice terorizuje a nici zdraci vsem okolo.
I kdyby to motoru nic nedělalo, tihle majitele/provozovatele by meli byt doživotně bez řidičáku, kdyz nechají tento systém vadný, pozmeneny nebo vypnutý. Pokud auto hlásí závadu tak i ridic.
Rezna
@Mikesus
Tak nejako jste změnil téma.... nezdá se vám?
Samotného by mě zajímalo jaký to ma vliv na motor. O lidském zdraví se tu nikdo nebaví.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rezna
Vliv na motor není relevantni, kdyz vliv na zdraví všech je zásadní.
traveldrive
@Mikesus Možno pre teba.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Pepa_007 Motor nijak, ale kdo u moderních vysokotlakých dieselů vyřadí tyhle fičury z provozu a pak s tím jezdí v běžném provozu, tak je normální debilní hovado. A díky takovým tu pak denně musíme číst ty hnoje, co tady na normální majitele čistých a plně funkčních dieselových aut metá Mikesus.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Mokrous
Prej plnne funkčních. To je vtip dne. Proto tu je problém s tím, že v reálném provozu ani ty plnne funkční ty limity mají problem vůbec splnit.
Sevca1
@Mikesus A Mokrous měl pravdu, potrefená husa se ozvala a začala ze sebe trousit moudra. Synova 3 litr v naftě absolutně žádný problém, funkce adblue v v cajku také. Před dvěma lety Superb 2 litr namotano 400 když šel pryč a emise také ok, ano flitr pevných částic byl měněn. Takže kloucku jestli máš problém tak si přestaň hrát s pindikem a nápis nejvyšším představitelům EU že jsi rozhořčen proč jezdí naftové vozy? Ju, tak zase někdy, pá
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Sevca1 nemocná naftová rodina 👎
traveldrive
Radek Holodňák = nemocný Krum Páč 😉 😁
Sevca1
@Radek Holodňák Neboj teď mám benzínové auto, ale kluk si ten 3 litrový klenot z Mnichova ještě drží
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Sevca1
Nojo, inteligence je vzácná vec. A jeste ji záměrně vlastním dětem nicit. Ne nadarmo se říká, hloupí rodiče, hloupé děti. Právě jsi to prokázal na sobě.
Sevca1
@Mikesus : Úplně jsi mne dostal na lopatky 😁 . No jo no, já tedy řeknu klukovi který si vydělal na slušné a nebojím se říct drahé auto svojí hloupostí ať ho dá pryč. Ať nějaký klouček nemá trauma 😁😁😁😁 Ale neslibuju že mne poslechne 😁😁. Tak zase někdy příště, třeba nás hloupé vezmeš na milost 😁😁 pá
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Sevca1
A pročpak nema benzin? Ten už by tím skvelym výdělkem neuzivil co?
Myslis jako že vydělávat může jen chytrý clovek? No to je argument. Tím jsi mne též dostal a nemám co na to říct.
A taky proc by tě poslouchal, kdyz jsi mu dal takový vzor. Jak se říká, hlupak předává hloupost. Ale jakmile přijde zdravotní problém, taky si to určitě platíš sám a ostatnim taky ze?
traveldrive
@Mikesus Ja mám momentálne diesel. Ak ho vymením zase za diesel, pretože denne jazdím po diaľnici, tak čo? Prestaneš sa so mnou baviť, alebo na mňa rovno podáš žalobu? 😁 😁 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Sevca1 Prostě normální lidi v normálních autech, která jsou normálně provozovaná a servisovaná, tak jak se patří nemají problém. To ale dementům nevysvětlíš.
Avatar - praptak
praptak
@Mokrous Ano, dementům, kteří je správně neservisují, to nevysvětlíte.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@praptak Ano, ani jedněm dementům. Ani těm, co všechno vykuchají a arogantně zamořují, ani těm, co hystericky kvičí a moralizují ty normální poctivé motoristy a ani těm, kteří mají vytvářet a dohlížet na dodržování přiměřené a efektivní legislativy namísto ignorované frašky. Prostě kripl vedle kripla, až je s podivem, že jsme ještě jako lidstvo nevyhynuli.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Mokrous
Normální mtotorista je kdo? Kdo nevychovane nadává ostatnim, kdyz mu dojde argument nebo že za jiný názor vyhrozuje zabitim? To je normální motorista?
Pro ty co tu jsou kratší dobu, takhle se chová mokrous.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Mikesus Jdi do 𝛑če. Pro ty, co tu jsou roky, nemusíme vysvětlovat, co seš zač a ti noví na to brzo přijdou, mrzáku.
traveldrive
@Mikesus Zlodej kričí "chyťte zlodeja"? Neviem, kto tu nedávno nazýval ľudí odpadom - len pre iný názor... Kým začneš moralizovať, skús pohľad do zrkadla.
Avatar - praptak
praptak
@Sevca1 Ve skutečném provozu Vám jistě emise nikdo neměřil. A proto člověk i vidí, co všechno po silnicích, v jakém stavu, jezdí.
Sevca1
@praptak Platí to co jsem napsal Hendlymu, ju
Hendly
@Sevca1
Jak tezke je pochopit, ze mereni na STK (z velke casti podvodne) nema vubec vypovídající hodnotu ke skutečnemu množství emisi?
Sevca1
@Hendly Takže já podvodně nic nemám, ju!. Dále to že software byl u nějakých aut nastaven tak že v reálu emise neplnil byl či problém? Zákazníka? Ne automobilky a tvá EU nad tím privrela oči. Měl tedy VW vrátit peníze a vzít si auta zpět ne? Ale kdo privrel oči? Tvá EU chlapče. Takže si to shrneme. Projdu oficiálně emisemi, naftové auta zakázána nejsou, takže můžeš šoupat nohama tak akorát, ne?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Sevca1
Potrefená husa, nemusíš tu kejhat. Jasně, všechno v pořádku. Oči přiveřeli zákazníci, kdyby ne, pak se prodeje okamzite propadnou. Politici se bali jednat kvůli presne takovymto hlupakum, kteří to ignorovali a bagatelizovali.
Hendly
@Sevca1
V CR vykazuje dle oficiálních udaju cca 80% emisnich mnereni známky podvodu. Lze snadno dohledat. Ale to neni to hlavní.
Hlavni je, že podle toho co pises vubec nechaapes jak velky rozdil je mezi STK merenim, merenim prp vykazovani hodnot pro EURO. ormy a reálným provozem.
Tady nejde o nejake omezeni na Dieslgate, je to u vsech aut.
PS: to ze pises narazky o EU a nevis zakladni veci je klasicka spojitost.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Sevca1
Asi sis nevšiml, že jsem tu diskutoval dřív než mokrous a na téma, které zmínil. Takze potrefena husa asi těžko, kdyz přišel sem tenhle nevychovanej jedinec přišel trollit až s křížkem po funuse.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Mokrous Tak i dieseldezoláti mají své ULTRAS 😊
slfi
Máte ve článku hrubku: "dávkovací čerpadlo močoviny do palivové nádrže? " AdBlue s palivem vůbec nesouvisí, dávkuje se do SCR ve výfukovém potrubí
Avatar - Mokrous
Mokrous
@slfi Typická každodenní perla místních "odborných novinářů".
Avatar - Jenik3
Jenik3
Je ten článek pouze o dieslech?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Jenik3
Ano je. U benzinu evidentně problem s emisemi není, s funkcnosti systému, se spolehlivosti, s drahými opravami nebo s chováním majitelů.
Othello
@Mikesus
a co třeba zasírání sání recirkulovanými spalinami u přímých vstřiků ?
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Othello O to tu nejde, nesnaž se hledat v tom logiku a technikálie. Jde o to, že Mikesus má statistiku a studie, kde je jasně prokázáno, že všichni vrazi, zloději a násilníci a taky deb.lové jezdili dieselem, zatímco chování majitelů ostatních motorů bylo a je ukázkové. Chápeš to?
Prezivkynetreba
Za všetkým treba hľadať peniaze. V tunajších končinách to ľudia robia preto, lebo proste na ten drahý servis nemajú peniaze. Keby sme tu mali ekonomickú silu ako majú na tom ospevovanom západe tak tu ľudia neriešia. Hold trpíme na to, že tu proste ľudia nemajú peniaze.
Michal606
A to teprve, kdyby se začaly měřit emise u samojízdných pracovních strojů. Tam je nelegálně odpojené vstřikování AdBlue minimálně u 50% strojů. A ještě se tím některé firmy (xtuning) zcela nepokrytě živí.