Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentáře„Upravený“ emisní systém je častý podvod i v Česku. Následky mohou být fatální
39 komentářů
Jaroslav Konvička
0
Takže, to znamená, že nová vozidla s aplikovanými ekologizačními nesmysly, která jsou navíc velmi poruchová jsou po pár letech naprosto neprodejná. Vůbec se tedy nedivím, že lidé tyto nesmysly obcházejí - lidé totiž chtějí v autech JEZDIT a ne do nich vrážet peníze za čištění, regeneraci apod. Děkuji.
Barry Lyndon
0
@Jaroslav Konvička Potvrzuje 10 z 10 dieseldezolátů. Není zač.
Pepa_007
V čem AdBlue off poškozuje motor?
V čem DPF off poškozuje motor?
V čem EGR off poškozuje motor?
Vysvětlí někdo prosím?
V čem DPF off poškozuje motor?
V čem EGR off poškozuje motor?
Vysvětlí někdo prosím?
@Pepa_007
A co třeba jak to poškozuje zdravi vsech lidi? Chceš opici a nemáš na banány a v důsledku pak ta opice terorizuje a nici zdraci vsem okolo.
I kdyby to motoru nic nedělalo, tihle majitele/provozovatele by meli byt doživotně bez řidičáku, kdyz nechají tento systém vadný, pozmeneny nebo vypnutý. Pokud auto hlásí závadu tak i ridic.
A co třeba jak to poškozuje zdravi vsech lidi? Chceš opici a nemáš na banány a v důsledku pak ta opice terorizuje a nici zdraci vsem okolo.
I kdyby to motoru nic nedělalo, tihle majitele/provozovatele by meli byt doživotně bez řidičáku, kdyz nechají tento systém vadný, pozmeneny nebo vypnutý. Pokud auto hlásí závadu tak i ridic.
@Pepa_007 Motor nijak, ale kdo u moderních vysokotlakých dieselů vyřadí tyhle fičury z provozu a pak s tím jezdí v běžném provozu, tak je normální debilní hovado. A díky takovým tu pak denně musíme číst ty hnoje, co tady na normální majitele čistých a plně funkčních dieselových aut metá Mikesus.
@Mokrous
Prej plnne funkčních. To je vtip dne. Proto tu je problém s tím, že v reálném provozu ani ty plnne funkční ty limity mají problem vůbec splnit.
Prej plnne funkčních. To je vtip dne. Proto tu je problém s tím, že v reálném provozu ani ty plnne funkční ty limity mají problem vůbec splnit.
@Mikesus A Mokrous měl pravdu, potrefená husa se ozvala a začala ze sebe trousit moudra. Synova 3 litr v naftě absolutně žádný problém, funkce adblue v v cajku také. Před dvěma lety Superb 2 litr namotano 400 když šel pryč a emise také ok, ano flitr pevných částic byl měněn. Takže kloucku jestli máš problém tak si přestaň hrát s pindikem a nápis nejvyšším představitelům EU že jsi rozhořčen proč jezdí naftové vozy? Ju, tak zase někdy, pá
@Sevca1 nemocná naftová rodina 👎
@Radek Holodňák Neboj teď mám benzínové auto, ale kluk si ten 3 litrový klenot z Mnichova ještě drží
@Sevca1
Nojo, inteligence je vzácná vec. A jeste ji záměrně vlastním dětem nicit. Ne nadarmo se říká, hloupí rodiče, hloupé děti. Právě jsi to prokázal na sobě.
Nojo, inteligence je vzácná vec. A jeste ji záměrně vlastním dětem nicit. Ne nadarmo se říká, hloupí rodiče, hloupé děti. Právě jsi to prokázal na sobě.
@Mikesus : Úplně jsi mne dostal na lopatky 😁 . No jo no, já tedy řeknu klukovi který si vydělal na slušné a nebojím se říct drahé auto svojí hloupostí ať ho dá pryč. Ať nějaký klouček nemá trauma 😁😁😁😁 Ale neslibuju že mne poslechne 😁😁. Tak zase někdy příště, třeba nás hloupé vezmeš na milost 😁😁 pá
@Sevca1
A pročpak nema benzin? Ten už by tím skvelym výdělkem neuzivil co?
Myslis jako že vydělávat může jen chytrý clovek? No to je argument. Tím jsi mne též dostal a nemám co na to říct.
A taky proc by tě poslouchal, kdyz jsi mu dal takový vzor. Jak se říká, hlupak předává hloupost. Ale jakmile přijde zdravotní problém, taky si to určitě platíš sám a ostatnim taky ze?
A pročpak nema benzin? Ten už by tím skvelym výdělkem neuzivil co?
Myslis jako že vydělávat může jen chytrý clovek? No to je argument. Tím jsi mne též dostal a nemám co na to říct.
A taky proc by tě poslouchal, kdyz jsi mu dal takový vzor. Jak se říká, hlupak předává hloupost. Ale jakmile přijde zdravotní problém, taky si to určitě platíš sám a ostatnim taky ze?
@Mikesus Ja mám momentálne diesel. Ak ho vymením zase za diesel, pretože denne jazdím po diaľnici, tak čo? Prestaneš sa so mnou baviť, alebo na mňa rovno podáš žalobu? 😁 😁 😁
@Sevca1 Prostě normální lidi v normálních autech, která jsou normálně provozovaná a servisovaná, tak jak se patří nemají problém. To ale dementům nevysvětlíš.
@Mokrous Ano, dementům, kteří je správně neservisují, to nevysvětlíte.
@praptak Ano, ani jedněm dementům. Ani těm, co všechno vykuchají a arogantně zamořují, ani těm, co hystericky kvičí a moralizují ty normální poctivé motoristy a ani těm, kteří mají vytvářet a dohlížet na dodržování přiměřené a efektivní legislativy namísto ignorované frašky. Prostě kripl vedle kripla, až je s podivem, že jsme ještě jako lidstvo nevyhynuli.
@Mokrous
Normální mtotorista je kdo? Kdo nevychovane nadává ostatnim, kdyz mu dojde argument nebo že za jiný názor vyhrozuje zabitim? To je normální motorista?
Pro ty co tu jsou kratší dobu, takhle se chová mokrous.
Normální mtotorista je kdo? Kdo nevychovane nadává ostatnim, kdyz mu dojde argument nebo že za jiný názor vyhrozuje zabitim? To je normální motorista?
Pro ty co tu jsou kratší dobu, takhle se chová mokrous.
@Sevca1 Ve skutečném provozu Vám jistě emise nikdo neměřil. A proto člověk i vidí, co všechno po silnicích, v jakém stavu, jezdí.
@Sevca1
Jak tezke je pochopit, ze mereni na STK (z velke casti podvodne) nema vubec vypovídající hodnotu ke skutečnemu množství emisi?
Jak tezke je pochopit, ze mereni na STK (z velke casti podvodne) nema vubec vypovídající hodnotu ke skutečnemu množství emisi?
@Hendly Takže já podvodně nic nemám, ju!. Dále to že software byl u nějakých aut nastaven tak že v reálu emise neplnil byl či problém? Zákazníka? Ne automobilky a tvá EU nad tím privrela oči. Měl tedy VW vrátit peníze a vzít si auta zpět ne? Ale kdo privrel oči? Tvá EU chlapče. Takže si to shrneme. Projdu oficiálně emisemi, naftové auta zakázána nejsou, takže můžeš šoupat nohama tak akorát, ne?
@Sevca1
Potrefená husa, nemusíš tu kejhat. Jasně, všechno v pořádku. Oči přiveřeli zákazníci, kdyby ne, pak se prodeje okamzite propadnou. Politici se bali jednat kvůli presne takovymto hlupakum, kteří to ignorovali a bagatelizovali.
Potrefená husa, nemusíš tu kejhat. Jasně, všechno v pořádku. Oči přiveřeli zákazníci, kdyby ne, pak se prodeje okamzite propadnou. Politici se bali jednat kvůli presne takovymto hlupakum, kteří to ignorovali a bagatelizovali.
@Sevca1
V CR vykazuje dle oficiálních udaju cca 80% emisnich mnereni známky podvodu. Lze snadno dohledat. Ale to neni to hlavní.
Hlavni je, že podle toho co pises vubec nechaapes jak velky rozdil je mezi STK merenim, merenim prp vykazovani hodnot pro EURO. ormy a reálným provozem.
Tady nejde o nejake omezeni na Dieslgate, je to u vsech aut.
PS: to ze pises narazky o EU a nevis zakladni veci je klasicka spojitost.
V CR vykazuje dle oficiálních udaju cca 80% emisnich mnereni známky podvodu. Lze snadno dohledat. Ale to neni to hlavní.
Hlavni je, že podle toho co pises vubec nechaapes jak velky rozdil je mezi STK merenim, merenim prp vykazovani hodnot pro EURO. ormy a reálným provozem.
Tady nejde o nejake omezeni na Dieslgate, je to u vsech aut.
PS: to ze pises narazky o EU a nevis zakladni veci je klasicka spojitost.
@Sevca1
Asi sis nevšiml, že jsem tu diskutoval dřív než mokrous a na téma, které zmínil. Takze potrefena husa asi těžko, kdyz přišel sem tenhle nevychovanej jedinec přišel trollit až s křížkem po funuse.
Asi sis nevšiml, že jsem tu diskutoval dřív než mokrous a na téma, které zmínil. Takze potrefena husa asi těžko, kdyz přišel sem tenhle nevychovanej jedinec přišel trollit až s křížkem po funuse.
slfi
Máte ve článku hrubku: "dávkovací čerpadlo močoviny do palivové nádrže? " AdBlue s palivem vůbec nesouvisí, dávkuje se do SCR ve výfukovém potrubí
Jenik3
Je ten článek pouze o dieslech?
@Jenik3
Ano je. U benzinu evidentně problem s emisemi není, s funkcnosti systému, se spolehlivosti, s drahými opravami nebo s chováním majitelů.
Ano je. U benzinu evidentně problem s emisemi není, s funkcnosti systému, se spolehlivosti, s drahými opravami nebo s chováním majitelů.
@Mikesus
a co třeba zasírání sání recirkulovanými spalinami u přímých vstřiků ?
a co třeba zasírání sání recirkulovanými spalinami u přímých vstřiků ?
@Othello O to tu nejde, nesnaž se hledat v tom logiku a technikálie. Jde o to, že Mikesus má statistiku a studie, kde je jasně prokázáno, že všichni vrazi, zloději a násilníci a taky deb.lové jezdili dieselem, zatímco chování majitelů ostatních motorů bylo a je ukázkové. Chápeš to?
Prezivkynetreba
Za všetkým treba hľadať peniaze. V tunajších končinách to ľudia robia preto, lebo proste na ten drahý servis nemajú peniaze. Keby sme tu mali ekonomickú silu ako majú na tom ospevovanom západe tak tu ľudia neriešia. Hold trpíme na to, že tu proste ľudia nemajú peniaze.
Michal606
A to teprve, kdyby se začaly měřit emise u samojízdných pracovních strojů. Tam je nelegálně odpojené vstřikování AdBlue minimálně u 50% strojů. A ještě se tím některé firmy (xtuning) zcela nepokrytě živí.