Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Problém Dacie Bigster je, že už to není Dacia. Je příliš drahá, příliš dobrá na Dacii. Zato z druhé strany je to pořád základem Dacia, čili příliš lowendový model.
Jsem zvědavý, jak bude úspěšný. Ale mám obavy, že tady se to Dacii může vymstít. Mimochodem, filozofii, kdy Dacia má lepší hybrid jak Renault, té opravdu nerozumím.
Jsem zvědavý, jak bude úspěšný. Ale mám obavy, že tady se to Dacii může vymstít. Mimochodem, filozofii, kdy Dacia má lepší hybrid jak Renault, té opravdu nerozumím.
@rohYpnol ten hybrid je jen docasny. Nizka spotreba se bude s degradaci trakcnich aku pomalu zvysovat a podle me vystoupa az k 8l, coz vidim u 4valce na tak velky a tezky auto. Otazka casu 5-6 let. Pak uz vysoka spotreba nebo novy aku (u FullHybridu) za cca 50k a navic servisak z Horni Dolni vam to nevymeni.
@rohYpnol Problém hlavne je, že ty máš vždy nejaký problém. Ako ti tu už písal adamzprahy, daj nejakú porovnateľnú cenovú alternatívu pri novom aute s obdobnou veľkosťou a technológiou. S tým lepším hybridom ako je 1,2 E-Tech v Renaulte máš pravdu, to je zaujímavý paradox.
@Avantime
Nebudu dohledávat konkrétní nabídky. Ssangyong máš za obdobné ceny. A není to lowend. Další konkurence bude MG HS...
Nebudu dohledávat konkrétní nabídky. Ssangyong máš za obdobné ceny. A není to lowend. Další konkurence bude MG HS...
@rohYpnol nemáš, viz výše. Pochybuju že dostaneš slevu 100+ tisíc aby se to mělo šanci v reálu dorovnat.
MG HS - jo to bude asi nejblíže. Ale to auto je taky lowcost.
MG HS - jo to bude asi nejblíže. Ale to auto je taky lowcost.
Dušan Trnka
Hybridy nebrat !
Flai
proboha vážená motoristická redakce, lyže v kabině nikdy obzvláště pak např. rakousku jsou za tohle jsou tvrdé tresty
@Flai V Rakousku se nesmí v kabině převážet volně ložené lyže nebo třeba lyžáky. Ale uložené v příslušném vaku, který je ukotven třeba k okům k tomu určeným v podlaze kufru se převážet bez problémů mohou.
@Flai Odkial mas taku blbost ze sa v Rakusku nesmu prevazat lyze v kabine? Cital si to v Blesku?
Jan Pešek
Srovnání s konkurencí, jako s Tayronem ? To člověk jde takhle pro Tayron a přiveze si domů Bigster. Nebo jiný jde pro GLC a přiveze si Duster.
Ja Prvni 123
Nechapu ten stesk, ze navigace bezi uprostred a pod vilantem jsou jen sipky.
To je snad dobre, ne?
Jinak by to zabralo cely prostor a zmizely by jine, dulezite informace.
To je snad dobre, ne?
Jinak by to zabralo cely prostor a zmizely by jine, dulezite informace.
S cenou si nemyslim, že by byla vysoká, protože tohle zjevně není jen protažený Duster, je tam už dost řekněme mainstreamových věcí a on i ten aktuální udělal skok v technice a kvalitě. Reálnou využitelností něco mezi Tiguanem a Tayronem a ti stojí ve srovnatelných verzích mnohem více.
Jenže technicky je to pořád laciný Duster. Cenově už to ale rozhodně není levné auto. Nemám problém s tím, že by Bigster nebo Duster byl špatný. Jen už mám problém s value/money. Od auta téhle cenovky prostě nechci kompromisy, že za rok mám nápravy a šrouby ohnilé jak na 15 let starý škodovce...
Musíš brát ze ma zkušenosti se svou skodovkou, tak to předpokládá i u dacie.
Bylo to vidět už i na novinářských autech... Prostě pořád je to lowcost, nahoře huj, dole... nic moc. Nápravy, nápravnice, výfuk, atd. ... tohle je na Daciích prostě všechno v lacinější podobě a nižší kvalitě... a i VW a Škoda už na tomhle šetří... bohužel.
Podívej se jak vypadá výfuk na 3 roky staré Dacii a Škodě... atd. Dacia schází mnohem rychleji. Neříkám že se to rozpadne, neříkám že to shnije za 5 let. Kastli maji paradoxně svým způsobem líp ošetřeno jak Japonci nebo Korejci...
Nebo jinak, pošli mi sem jiné srovnatelně prostorné SUV se stejnou výbavou za stejné nebo menší peníze.
Podle mě žádné takové auto není. Takže value/money je dobrá. Že je psychologicky problém vidět 700+ tisíc u značky Dacia chápu.
btw nezapomínat že v testu je fullhybrid s reálnou spotřebou 5.1l / 100 km.
Konkrétně: Bigster E.x.pression 4x4 633k, Torres Club 4x4 749k. Bez 4x4 odečti u obou cca 50 tisíc (575 / 699). Grandland Edition 2WD 769k.
Překryv top verze Dacie s mainstream konkurencí byl vždycky.
edit: E😜ression tady systém přeloží na smajlíka...bože, to se dělo v diskuzích před 20 lety, ACZ udělejte s tím něco.
Ale proč bych psal takový nesmysl??? Já proti Dacii vůbec nic nemám. Je to jedna z mála EU automobilek, která dělá auta pro lidi a nevymýšlí úplně cypoviny...
Ale nebudu sobě ani nikomu nic nalhávat. Dacia je prostě lowend a lowcost a je to něco za něco. I když vidíš bouračku, taktem vidíš že Dacia je lowcost. Narveš levý přední roh a jak je kastle měkká a jednoduchá tak se zkroutí a vykřiví úplně jinde atp... když zboříš německou prémii na předek, tak vzadu nic atd.
Dacia je dobré auto pro cílovou skupinu. Já jen říkám že Bigster už není levný, za ty prachy už můžeš vybírat, a to že to stále je jen Dacia u tak drahého auta už působí prostě rozpaky.
Za stejný prachy určitě můžeš mít Ssangyong a to je prostě plnohodnotný mainstream. Byť korejec, takže spodek taky není moc ošetřený...
Máš pravdu. Je to ohnilé jak na 20tileté Škodě 😁
Ne. Technicky je to JEN prodloužený Duster. A to je ten zádrhel. Samozřjemě, že některé drobnosti vylepšili a ano, dokonce zvedli střechu takže dveře a bočnice jsou vyšší. Ale technicky je to to stejné. S jedinou vyjímkou a tou je tenhle hybrid, který v Dusteru není. Ale právě o tom to je. Ten hybrid je nacpaný na techniku Dusteru.
Dokonce paradoxně lepší odhlučnění nemá žádný reálný (měřitelný) dopad. Hlučnost uvnitř je stejná jako v Dusteru.
Z textu si nejsem úplně jistý technikou... pokud je to tak, že mám ve vyšší rychlosti z hybridu atmosférickou osmnáctistovku s čtyřstupňovým automatem, tak to je docela problém - muselo by se to zkusit.
www.youtube.com/watch?…
Ma to v teste zmerane v kopcoch s nalozou, kolko si drzi nabitie baterie.