Mototest Piaggio MP3 Sport 310: Pevně ve třech stopách

4/38
Zavřít
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Původní ručičkové ukazatele nahradil digitální displej. Nejde však o barevnou obrazovku, ale jen o LCD.
    Původní ručičkové ukazatele nahradil digitální displej. Nejde však o barevnou obrazovku, ale jen o LCD.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tlačítkem na pravé rukojeti lze zaaretovat mechanismus předních kol v určitém náklonu
    Tlačítkem na pravé rukojeti lze zaaretovat mechanismus předních kol v určitém náklonu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod plexištítem je schránka na mobil a zásuvka USB.
    Pod plexištítem je schránka na mobil a zásuvka USB.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MP3 310 konečně dostalo bezklíčkové odemykání a startování
    MP3 310 konečně dostalo bezklíčkové odemykání a startování| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jednoválec má nyní vyšší zdvih, takže jeho objem stoupl z 278 na 310 cm³. Výkon vzrostl na 19,4 kW a točivý moment na 27,3 Nm. Obě hodnoty jsou nyní dostupné v nižších otáčkách. Motor je svižnější, za jízdy tišší a úspornější.
    Jednoválec má nyní vyšší zdvih, takže jeho objem stoupl z 278 na 310 cm³. Výkon vzrostl na 19,4 kW a točivý moment na 27,3 Nm. Obě hodnoty jsou nyní dostupné v nižších otáčkách. Motor je svižnější, za jízdy tišší a úspornější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aby bylo možné s velkým skútrem jezdit s papíry na auto, musí mít na pravé straně nožní brzdový pedál.
    Aby bylo možné s velkým skútrem jezdit s papíry na auto, musí mít na pravé straně nožní brzdový pedál.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aby vám MP3 se zaaretovaným náklonem kol neujelo, je vybaveno pákovou parkovací brzdou.
    Aby vám MP3 se zaaretovaným náklonem kol neujelo, je vybaveno pákovou parkovací brzdou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 Sport 310
    Piaggio MP3 Sport 310| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Prohlubeň v sedle dává jezdci dobrou oporu.
    Prohlubeň v sedle dává jezdci dobrou oporu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Schránka pod ním pojme dvě otevřené helmy, ale jen jednu integrální.
    Schránka pod ním pojme dvě otevřené helmy, ale jen jednu integrální.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Původní ručičkové ukazatele nahradil digitální displej. Nejde však o barevnou obrazovku, ale jen o LCD.
Tlačítkem na pravé rukojeti lze zaaretovat mechanismus předních kol v určitém náklonu
Piaggio MP3 Sport 310
Pod plexištítem je schránka na mobil a zásuvka USB.
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
MP3 310 konečně dostalo bezklíčkové odemykání a startování
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Jednoválec má nyní vyšší zdvih, takže jeho objem stoupl z 278 na 310 cm³. Výkon vzrostl na 19,4 kW a točivý moment na 27,3 Nm. Obě hodnoty jsou nyní dostupné v nižších otáčkách. Motor je svižnější, za jízdy tišší a úspornější.
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Aby bylo možné s velkým skútrem jezdit s papíry na auto, musí mít na pravé straně nožní brzdový pedál.
Aby vám MP3 se zaaretovaným náklonem kol neujelo, je vybaveno pákovou parkovací brzdou.
Piaggio MP3 Sport 310
Piaggio MP3 Sport 310
Prohlubeň v sedle dává jezdci dobrou oporu.
Schránka pod ním pojme dvě otevřené helmy, ale jen jednu integrální.