Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Původní ručičkové ukazatele nahradil digitální displej. Nejde však o barevnou obrazovku, ale jen o LCD.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítkem na pravé rukojeti lze zaaretovat mechanismus předních kol v určitém náklonu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod plexištítem je schránka na mobil a zásuvka USB.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MP3 310 konečně dostalo bezklíčkové odemykání a startování|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jednoválec má nyní vyšší zdvih, takže jeho objem stoupl z 278 na 310 cm³. Výkon vzrostl na 19,4 kW a točivý moment na 27,3 Nm. Obě hodnoty jsou nyní dostupné v nižších otáčkách. Motor je svižnější, za jízdy tišší a úspornější.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aby bylo možné s velkým skútrem jezdit s papíry na auto, musí mít na pravé straně nožní brzdový pedál.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aby vám MP3 se zaaretovaným náklonem kol neujelo, je vybaveno pákovou parkovací brzdou.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 Sport 310|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Prohlubeň v sedle dává jezdci dobrou oporu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Schránka pod ním pojme dvě otevřené helmy, ale jen jednu integrální.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert