K RPG hrám od Bethesdy lze mít spoustu výtek, ať už je to jejich mizerný technický stav v době vydání, přílišná vzájemná podobnost, nebo tuctové příběhy.
Naštěstí má ale tato americká společnost širokou základnu trpělivých fanoušků, která za ní vždy všechny nedodělky opraví. Amatérské modifikace (a to nejen ty erotické) jsou tak jedním z hlavních důvodů, proč jsou tyto hry dodnes kulty, které se hrají i dlouhé roky od vydání. Chystaný přídavek Fallout London, vznikající na enginu ze hry Fallout 4, je pak jedním z těch vůbec nejambicióznějších projektů v tomto žánru.
Jak už je z názvu patrné, děj se bude odehrávat v britské metropoli, což dává tvůrcům velikou svobodu a dobře známý postapokalyptický svět mohou pojmout po svém. Příběh je zasazený do doby mezi Falloutem 1 a 2, ovšem přílišné dějové návaznosti na stařičký obsah se obávat nemusíte. Hra nabídne vlastní dějový oblouk, velikost nové mapy by pak měla být srovnatelná s tou ze čtvrtého dílu. Těšit se můžete na nové frakce, trosky známých lokací, jako je třeba Westminster, Picadilly nebo Greenwich, ale i dosud neviděné příšery, mezi nimiž v traileru vyčnívá především obrovský slon.
Autoři už na projektu pracují dlouho, hotovo by měli mít někdy v průběhu příštího roku. Vývoj trochu zbrzdil odchod jedné z klíčových autorek projektu Stephanie Zachariadisové, kterou si na základě jejích obdivuhodných výsledků přetáhla pod svá křídla přímo Bethesda.
Pokud ovšem jako jediné pravé Fallouty uznáváte ty první, dvojrozměrné, tak bychom rádi připomněli skvělý český projekt Fallout 1.5: Resurrection, který snese srovnání s originálem (viz naše recenze).