Sociální sítě používá téměř 90 % Čechů
Podle nejnovějších statistik denně navštěvuje sociální sítě přes 90 % Čechů (od dětí přes mladé dospělé až po seniory). Každá věková skupina samozřejmě inklinuje k jiné platformě (lidé středního věku preferují Facebook, zatímco třeba teenageři spíše TikTok). Správně nastavená strategie značky s tímto faktem počítá. A právě o strategii značky se chvíli pobavíme. Jak ji vymyslet, nastavit a dlouhodobě optimalizovat?
Vyhledejte spolehlivého social media managera
Asi vám nemusíme říkat, že každá sociální síť má své algoritmy a celou řadu podnikatelských funkcí. To s sebou na jednu stranu přináší ohromný potenciál, na stranu druhou poměrně velké množství technických detailů a samozřejmě i schopné konkurence. Pokud nechcete zbytečně vyhazovat peníze, rozhodně musíte vyhledat spolehlivého social media managera, který umí nastavit každý detail a dostat vás na příčky ve vyhledávání.
V tomto ohledu je dobrým příkladem třeba Ivana ze společnosti Tell Me Your Story. Tato odbornice se již více než patnáct let věnuje marketingu. Její hlavní specializací je však správa sociálních sítí. Postará se o copywritingové texty, slogany, spolupráci s influencery i všechen další obsah pro sociální sítě, a to včetně kompletní strategie značky. Po celou dobu spolupráce se bude zaměřovat na měření úspěšnosti kampaně tak, abyste měli jistotu, že se vyplácí. Nejlepší bude, když navštívíte webové stránky po výše vloženými odkazy. Tam ihned zjistíte, jak takový proces vypadá.