Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Jeep Compass II (od 2017): Nejdrsnější kompakt

12 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Zzenstile... jels v tom nekdy, kovboji?
Ja Prvni a Posledni
…a co ty, plakáte? @Ja Prvni 123
Avatar - Ozzman
Ozzman
Velké zklamání... jinak to nelze říct, ale ještě pár let nazpět to mělo i motory... bohužel dnes je to jinak.


To auto, na to, že je to SUV se mi fakt líbí, povedlo se. Před rokem jsem ho šel zkusit, když jsem vybíral auto, ale na prodejně mne bylo sděleno, že je v nabídce jen nějaká 1.5Mhev a tu a tam se objeví 1.6 mltijet, spíše doprodej. Jelikož se to velmi líbilo mé drahé polovičce, šli jsme to projet. Kufr na tuto třídu menší, ale asi by se s tím dalo žít, interiér plastovější, ale v modelovém roce 2024+ už vypadá i moderně infotainment a vše ostatní. No a pak přišla testovací jízda 1.5MHEV s automatem... pomalejší auto jsem dlouho neřídil, nereakce pohonu při rozjezdech byla horší, než vybitá Tesla, prostě to nejelo, plnej plyn plyn.. 4-5s nic a pak teprve rozjezd. Dynamická akcelerace taktéž ve smyslu akcelerace 50-100km/h = ANO. Cena ? 750 tisíc a to ještě nemělo polovinu výbavy, co mají auta poloviční hodnoty, třeba parkovací senozory 😐

Jako ojetina se staršími motory by to mohlo bejt znatelně lepší
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Ozzman

Elektrifikaciou znicili inak fakt sikovne auto .... miesto takehoto uz dobabraneho compassu za mna radsej nejaky karoq 1,5 tsi ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokud sis dal trochu příplatky, byl si na 800 a za to máš krásně vybavenou Kugu HEV která je uvnitř ve všech směrech větší než Jeep i než Karoq 😊 @3_diamanty
Arese
@3_diamanty Velmi správná úvaha! 🙂👍
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Ozzman Compass 1.4 Multiair nebo 2.0 Mjet se 4x4 bylo hodně zajímavé auto. Pak zaúřadovaly flotilové limity a Compass šel do kytek. K čemu je Jeep s mizernými hybridy a téměř vždy náhonem na předek?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak říkám, ten aktuální defakto jediný motor je absolutně nedostačující 😐 @twistedTSD
Arese
@twistedTSD Přesně tak. Když jsme ve 2021 kupovali Karoqa, Compass skončil v našem výběru druhý, na 1.5 TSI/110 kW mu chybělo 25 k výkonu. Taky interiér byl až moc plastový a kufr hodně mělký. Ovšem designově paráda. O toho Compasse, co nabízí dnes, bych si kvůli jeho zoufalým motorizacím neopřel ani kolo, do jejich showroomu bych ani nepáchnul. Velmi smutná ukázka toho, proč je dnes Stellantis tam, kde je...😢👎
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ozzman Ano, ze jinak dobra 1.5 v hybridu nefungovala je fakt.
Ani v mensim ixku, a dokonce moc nefungovala ani v Tipu.

Aniz by to znamenalo, ze predchozi 1.3 byla spatna.
Tim mene "zzzenstila", jak v clanku nesmyslne zaznelo.
Arese
@Ja Prvni 123 Fakt by mě zajímalo, kolik se u nás těch hybridních Tip skutečně prodalo! U auta tohoto zaměření se jednalo o neuvěřitelně absurdní motorizací za absurdní cenu...😟👎
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak on to není uplně hybrid, jako jsme zvyklí, prodejce mi tvrdil, že to ujede 50km na elektřinu (což byla neznalost, pak jsem dohledal, že to udajně umí do 50 km/h použít jen elektro na takové to plachtění či udržení rychlosti), přesto, že je to spíše mildhybrid s minimoturkem, ani jsem snad nepostřehl, že by jelo auto na elektřinu v městských rychlostech a jelikož má malý výkon s těžkým compassem moc nepomáhá a když už plynem donutíš převodovku vytočit né o moc silnější spalovák, akcelerace je taková vlažná. V malém Tipu kombi by to asi mohlo fungovat lépe, ale neznám nabídku a cenu, jak moc se to vyplatí. Neumím si představit takové auto naložit rodinou, na střechu dát rakev a vyrazit třeba na dovolenou, v Brenneru se ti to musí zavařit a předjede tě do kopce i Karoq 😁 ..co Karoq, i youngtimer ASX s 1.6tkou atmo 😁 @Arese