Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTurba u hybridů mi nedávají smysl, říká šéf Bugatti. V16 by mohla pozbýt i hybridu
15 komentářů
Dušan Trnka
Auto na ktorom nedokázal zarobiť ani koncern VW ! Jeho cena bola obrovská, ale ešte väčšia bola strata na každom predanom kuse . Srdcová záležitosť bývalého konštruktéra Audi, šéfa šéfov koncernu a nakoniec predsedu dozornej rady . A ako skončil ? Dostal možnosť odísť do dôchodku a pohrozenie, že ho inak vyhodia ...
@Dušan Trnka
To je tak, kdyz si VW mysli, ze ma peníze na rozhazovani a neni potřeba je davat do vyvoje, kdyz stačí jen podvádět se starou technologii.
To je tak, kdyz si VW mysli, ze ma peníze na rozhazovani a neni potřeba je davat do vyvoje, kdyz stačí jen podvádět se starou technologii.
@Dušan Trnka Mas to asi popletene, tak ako phaeton, tak aj veyron vymyslel a zrealizoval f. Piech a ten je mrtvy a nikto ho nevyhadzoval
Jsou pro zelené šílenství, a proto tu byly driv než nějaké zelené šílenství se vubec řešilo. Naopak hybrid ma smysl obrovský a kromě mild a mikro ma obrovský reálný přínos. Techniku dokáže zjednodušit, zefektivnit a zlepšit spolehlivost. Jen se to musí vzít za jiný konec než 3spojkove převodovky apod.
Nemáš spojku, nemáš starter, najdeš spoustu dalších věcí, které můžeš odstranit. Ano, máš par věci navíc a rozhodnout jestli je jednodušší hybrid s delicem vykonu nebo samotný atmosférický motor je dost obtížné. Cim mene mechanických věci, tim mene poruch a opotřebení.
Nedávají smysl a proto chodíš do dealerstvi se na něj podívat, protoze ti nedává smysl. Dokonce ani předem nevis jaka je jeho cena
no jasně, chápu problém prostoru, pro nás je malý i kodiaq. Ale snížení zadní lavice by znamenalo, že bys měl kolena pod bradou, to opravdu problém nevyřeší. Na rozdávání tam místa nad hlavou není, nevýhoda nižšího auta, ale se svými 186cm jsem tam vzadu problém neměl, a to jsem měl panoramu. Ale lidi nad 190 určitě už jo, to souhlasím. Nicméně hybrid naopak byl obrovská přidaná hodnota. Spolehlivost, komfort, reakce a v neposlední řadě oproti dieselu i zanedbatelné jedovaté emise. Diesel je v dnešní době už prokázaně slepá ulička, která se prostě emisně nedokáže udržet v limitech. Jednoduchý benznín možná pro někoho by smysl dával, ale pro pár lidí to nemá vůbec význam vyvíjet a nabízet. To už toyota zkoušela a dopadlo to tak, že o to nebyl zájem.
Nemá jednoduché motory? Fakt? Kdo má jednodušší než toyota?