Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Turba u hybridů mi nedávají smysl, říká šéf Bugatti. V16 by mohla pozbýt i hybridu

15 komentářů

Frfla
Mně hybridy vůbec nedávají smysl.
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
@Frfla Predražujú automobil a nie sú ani ryba, ani rak ! Sú tu len pre zelené šialenstvo ...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Dušan Trnka
Jsou pro zelené šílenství, a proto tu byly driv než nějaké zelené šílenství se vubec řešilo. Naopak hybrid ma smysl obrovský a kromě mild a mikro ma obrovský reálný přínos. Techniku dokáže zjednodušit, zefektivnit a zlepšit spolehlivost. Jen se to musí vzít za jiný konec než 3spojkove převodovky apod.
Avatar - praptak
praptak
@Mikesus Jednoduší než atmosférický motor bez přímého vstřikování to nebude.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@praptak
Nemáš spojku, nemáš starter, najdeš spoustu dalších věcí, které můžeš odstranit. Ano, máš par věci navíc a rozhodnout jestli je jednodušší hybrid s delicem vykonu nebo samotný atmosférický motor je dost obtížné. Cim mene mechanických věci, tim mene poruch a opotřebení.
traveldrive
@Mikesus Hybrid pár mechanických dielov zruší, pár ich pridá, ale hlavne z jednoduchého softvéru spraví rébus. Menej mechanických vecí automaticky neznamená menej porúch (koľkokrát musíš na novom aute opravovať spojku alebo štartér; ani nevieš, že ich máš), viac elektroniky znamená viac rizika porúch, ktoré sám nemáš šancu riešiť.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Frfla
Nedávají smysl a proto chodíš do dealerstvi se na něj podívat, protoze ti nedává smysl. Dokonce ani předem nevis jaka je jeho cena
Frfla
@Mikesus chodím se na něj dívat, pač mě auta zajímají. Ale hybrid mi nedává smysl. Collora kombi v ICE (diesel nebo benzin) o 200k levnější by zajímavá možná byla. Bohužel i tak je malá a jako rodinné auto pro nás nepoužitelná. Možná ten trakční aku, co je v pod zadními sedadly, by odstaněním ty sedadla snížila a bylo by aspoň více místa na hlavu. Velká škoda.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Frfla
no jasně, chápu problém prostoru, pro nás je malý i kodiaq. Ale snížení zadní lavice by znamenalo, že bys měl kolena pod bradou, to opravdu problém nevyřeší. Na rozdávání tam místa nad hlavou není, nevýhoda nižšího auta, ale se svými 186cm jsem tam vzadu problém neměl, a to jsem měl panoramu. Ale lidi nad 190 určitě už jo, to souhlasím. Nicméně hybrid naopak byl obrovská přidaná hodnota. Spolehlivost, komfort, reakce a v neposlední řadě oproti dieselu i zanedbatelné jedovaté emise. Diesel je v dnešní době už prokázaně slepá ulička, která se prostě emisně nedokáže udržet v limitech. Jednoduchý benznín možná pro někoho by smysl dával, ale pro pár lidí to nemá vůbec význam vyvíjet a nabízet. To už toyota zkoušela a dopadlo to tak, že o to nebyl zájem.
Avatar - praptak
praptak
@Mikesus Toyota už nějaký čas jednoduché benzínové motory nenabízí, tak jak by mohl být zájem, ale dlouhá léta předtím na nich dobře fungovala.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@praptak
Nemá jednoduché motory? Fakt? Kdo má jednodušší než toyota?
ptr078
@Frfla Jeden youtuber mat amstrong kupil burane revuelto s minimalnym najazdom, pomenil vsetko, dokonca celu bateriu s riadiacou jednotkou za 35k, ale je tam nejaka bezbecnostna ficura, ktora brani nastartovat auto. A vtipne je, ze ani lamborghini nema zatial softver na vymazanie chyby v riadiacej jednotke, nakodovanie novej baterie a na restart auta
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
Auto na ktorom nedokázal zarobiť ani koncern VW ! Jeho cena bola obrovská, ale ešte väčšia bola strata na každom predanom kuse . Srdcová záležitosť bývalého konštruktéra Audi, šéfa šéfov koncernu a nakoniec predsedu dozornej rady . A ako skončil ? Dostal možnosť odísť do dôchodku a pohrozenie, že ho inak vyhodia ...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Dušan Trnka
To je tak, kdyz si VW mysli, ze ma peníze na rozhazovani a neni potřeba je davat do vyvoje, kdyz stačí jen podvádět se starou technologii.
ptr078
@Dušan Trnka Mas to asi popletene, tak ako phaeton, tak aj veyron vymyslel a zrealizoval f. Piech a ten je mrtvy a nikto ho nevyhadzoval