www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, Čt, 05/21/2020 - 20:26
Standardní BMW M8 Competition stimuluje smysly člověka svou elegantní siluetou a nadprůměrným výkonem. Dosud však nebylo dost dobré na to, aby bylo toto německé kupé zařazeno do elity supercars. Situace se změnila díky ukázkovým úpravám z dílny Manhart.
Jedna z nejlepších věcí se odehrála pod maskou tohoto BMW. Namísto standardních 625 koní a 750 Nm má kousek od společnosti Manhart až 823 koní a 1050 Nm. Téměř čtyři a půl litrový motor V8 prošel několika změnami. Manhart osadil nový mezichladič, upravil turbodmychadla a provedl změny v 8-stupňové automatické převodovce. Celý tento balík síly dostal pojmenování "MH8 800".

Z 0 na 100 km/h za 2,6 sekundy

To se samozřejmě odráží ve výkonu agresivního kupé. Auto zrychlí z 0 na 100 km / h za 2,6 sekundy, je tak pouze o 0,1 sekundy pomaleji než Bugatti Chiron, které má 1500 koní.
Nejvyšší rychlost se v porovnání se sériovou verzí mírně zvýšila a v současnosti představuje 311 km / h. Pro srovnání standardní M8 Competition dosahuje 100 km / h za 3,2 sekundy a maximálka je 305 km / h (s volitelným balíkem M Driver). Čas potřebný k dosažení rychlosti 200 km / h je také působivý, je to jen 5,7 sekundy.

Auto je o 30mm nižší

Tento model dostal mimo jiné i nové 21-palcové disky, které pevně vyplňují oblouky kol. Přibyl i militantně vypadající nárazníky. Auto bylo také sníženo o 30 mm ve srovnání se standardním M8 Competition.
Maharal neodflákol ani barevné provedení modelu. Prolínání černé a zlaté barvy dodává modelu specifický charakter. Přibylo i několik komponentů z uhlíkových vláken včetně difuzéru, předního a zadního spoileru a koncovek výfuku. I samotný výfukový systém prošel úpravami a má poskytovat lepší zvuk i díky odstranění filtru pevných částic. Zvuk může být dále vylepšen i nastavitelnými výfukovými ventily. Karbonovo-keramické brzdy jsou v tomto případě standardem.

Uhlíková vlákna vylepšila i interiér

Co se týče interiéru, zde si už na první pohled všimnete zejména množství uhlíkových vláken. Najdete je v přístrojové desce, ve středovém panelu i na volantu. Pro toto auto se takový design dokonale hodí.
Na následujícím videu můžete slyšet vyladěný zvuk Competition M8, ale také to jak zrychluje na 311 km/h. Musí se uznat, že společnost Manhart opět odvedla skvělou práci.

reklama: