www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, St, 02/19/2020 - 01:31
Mladí lidé se v posteli věnují více svému mobilu, než partnerovi, telefonní operátor dostal nápad změnit to "inteligentní prádlem".
Unikátní valentýnský dárek připravil pro své klienty mobilní operátor Deutsche Telekom. Sada inteligentní spodního prádla má pomoci opět sblížit páry, jejichž pozornost se až příliš zaměřuje na obrazovky smartphonů.

Sex? Ne, raději smartphone

Výsledky průzkumu Deutsche Telekom v evropských zemích (včetně Německa, Maďarska, Rakouska, Rumunska a Holandska) ukazují, že 36% lidí ve věku 18 - 34 let má pocit, že jejich partner tráví příliš mnoho času s mobilním zařízením. Až 56% mladých lidí také uvedlo, že si své mobilní zařízení kontrolují, i když jsou v posteli se svým partnerem. Až třetina (33%) dotazovaných ve věku 18 - 34 let tvrdí, že technologie mají negativní vliv na jejich intimní partnerské soužití.
Cílem nejnovější kampaně, která probíhá ve všech zemích v působnosti skupiny Deutsche Telekom, je otevřít společenskou diskusi o vlivu mobilních zařízení na skutečné vztahy mezi lidmi.
Pro páry Telekom vytvořil speciální sadu "inteligentní spodního prádla", která přináší netradiční technologické řešení pro páry zaneprázdněné právě mobilními technologiemi.
Inteligentní prádlo Love Magenta Connected Underwear umožňuje partnerům aktivovat si takzvaný "LoveMode", který vybízí partnery, aby se věnovali sobě navzájem a nikoli obrazovce smartphonu.


Vyprodáno do několika hodin

Když se kampaň poprvé uvedla v Německu, tak se imitace edice inteligentní prádla Love Magenta vyprodala již do několika hodin. "Chceme touto cestou inspirovat mladé páry, aby zvážili přístup k používání smartphonů," řekl Wolfgang Kampbartold, viceprezident pro komunikaci na mezinárodních trzích společnosti Deutsche Telekom. "Technologie mají moc usnadnit vytváření vztahů mezi lidmi. Mobilní zařízení nám umožňují zůstat navzájem propojení kdykoli a kdekoli, ale mobilní technologie se často uvádějí i jako klíčový faktor ovlivňující naše vztahy ve skutečném světě. Cílem naší kampaně je poskytnout mladým párům užitečné tipy, které jim umožní řešit problém chybějících intimních okamžiků a podnítit smysluplnou diskusi o této problematice. Díky inteligentnímu spodnímu prádlu Love Magenta to můžeme udělat zábavným a provokujícím způsobem, "uvedl Kampbartold.
"Většina z nás si neuvědomuje, že schopnost provést změnu máme v našich rukách. Potřebujeme se naučit si více uvědomovat způsob, jakým technologie používáme, aby mohli pracovat pro nás a ne proti nám," radí párům, jak zlepšit partnerské soužití, mezinárodní odborník na vztahy Eric Hegmann. "Může to být stejně jednoduché, jak si uvědomit důležitost každodenních intimních okamžiků a pracovat se zařízeními tak, aby partnerský vztah nenarušovaly. Prostřednictvím této iniciativy se Telekom snaží podpořit páry v tom, aby více uvažovali o tom, jakým způsobem využívají digitální technologie. " 

O inteligentní prádle

Sada inteligentní prádla obsahuje dámské kalhotky a pánské boxerky (je možné si nakombinovat jakýkoliv styl a velikost), dva kusy Bluetooth čipů LoveChips a návod k použití. LoveChip se připojuje k mobilní aplikaci Connected Underwear, která je bezplatně dostupná v obchodech App Store a Google Play .
Použití je jednoduché: Stačí si obléci prádlo a přiblížit se ke svému partnerovi - tomu na smartphone automaticky přijde notifikace s výzvou na intimní hrátky s možností pro přepnutí do "Love Mode".
Pokud uživatel souhlasí, zapne se Love Mode - vypnou se oznámení v telefonu a začne se hrát playlist s romantickými písničkami.
Limitovanou edici inteligentní prádla je možné si zakoupit za cenu 25 eur (plus poštovné). K dispozici je 4 500 kusů, vše v kultovní magentovej barvě v eshopu: https://www.lovemagenta.com/connected_underwear .
Páry na tomto webu mohou také najít užitečné tipy, jak zajistit, aby se jejich mobilní zařízení nestaly překážkou v jejich vztahu.

 

reklama: