Vložil/a Krčál Jaroslav, St, 01/30/2019 - 21:58
Každoroční finálový zápas Super Bowl mezi nejlepšími mužstvy v americkém fotbale spojuje celou Ameriku. Tato obrovská událost se začne již 3. února a způsobí masové šílenství. Mnohé společnosti jsou si toho vědomi a snaží se z toho vytěžit.
Typickým příkladem je společnost, která provozuje stránky Hotels.com. Ta se rozhodla využít zajímavou informaci o tom, že ve vítězných městech se jaksi záhadně zvyšuje porodnost. Proto se rozhodla vyhlásit soutěž, která bude mít přesně 53 vítězů. Každý z vítězů dostane poukaz v hodnotě 250 dolarů, aby mohl přispět například i k vyšší porodnosti. Vždyť dělat děti v pokoji luxusního hotelu není určitě nuda.
Podobným směrem se rozhodla jít i síť restaurací Pizza Hut, která vyhlásila svou vlastní soutěž pro budoucí rodiče v šťastném očekávání. Pizza Hut je nyní novým oficiálním sponzorem pizzy pro NFL. Aby ses do soutěže zapojil, stačí opravdu málo. Sdílet na Twitteru fotografii se svým přírůstkem a přesným časem narození těsně po prvním výkopu. K tweetu následně stačí připojit tag #PizzaHutSpecialDelivery. Hlavní cenu získají rodiče dítěte, které se narodilo jako první. Co získá vítězná rodina? Samozřejmě, lístky na příští Super Bowl a pizzu.
Nebude se však jednat pouze o jednu pizzu, vítěz ji bude dostávat zdarma během celého roku, což už je opravdu lákavé sousto. V letošním 53. ročníku Super Bowlu se proti sobě postaví týmy The New England Patriots a Los Angeles Rams. Patriots jsou dlouholetými harcovníky. Ve finále jsou již po jedenácté. Přímý přenos bude vysílat televizní společnost CBS. Který tým si odnese vítězný pohár?
Typickým příkladem je společnost, která provozuje stránky Hotels.com. Ta se rozhodla využít zajímavou informaci o tom, že ve vítězných městech se jaksi záhadně zvyšuje porodnost. Proto se rozhodla vyhlásit soutěž, která bude mít přesně 53 vítězů. Každý z vítězů dostane poukaz v hodnotě 250 dolarů, aby mohl přispět například i k vyšší porodnosti. Vždyť dělat děti v pokoji luxusního hotelu není určitě nuda.
Podobným směrem se rozhodla jít i síť restaurací Pizza Hut, která vyhlásila svou vlastní soutěž pro budoucí rodiče v šťastném očekávání. Pizza Hut je nyní novým oficiálním sponzorem pizzy pro NFL. Aby ses do soutěže zapojil, stačí opravdu málo. Sdílet na Twitteru fotografii se svým přírůstkem a přesným časem narození těsně po prvním výkopu. K tweetu následně stačí připojit tag #PizzaHutSpecialDelivery. Hlavní cenu získají rodiče dítěte, které se narodilo jako první. Co získá vítězná rodina? Samozřejmě, lístky na příští Super Bowl a pizzu.
Nebude se však jednat pouze o jednu pizzu, vítěz ji bude dostávat zdarma během celého roku, což už je opravdu lákavé sousto. V letošním 53. ročníku Super Bowlu se proti sobě postaví týmy The New England Patriots a Los Angeles Rams. Patriots jsou dlouholetými harcovníky. Ve finále jsou již po jedenácté. Přímý přenos bude vysílat televizní společnost CBS. Který tým si odnese vítězný pohár?