www.katedrala.cz


         
Vložil/a Krčál Jaroslav, St, 01/30/2019 - 21:58
Každoroční finálový zápas Super Bowl mezi nejlepšími mužstvy v americkém fotbale spojuje celou Ameriku. Tato obrovská událost se začne již 3. února a způsobí masové šílenství. Mnohé společnosti jsou si toho vědomi a snaží se z toho vytěžit.
Typickým příkladem je společnost, která provozuje stránky Hotels.com. Ta se rozhodla využít zajímavou informaci o tom, že ve vítězných městech se jaksi záhadně zvyšuje porodnost. Proto se rozhodla vyhlásit soutěž, která bude mít přesně 53 vítězů. Každý z vítězů dostane poukaz v hodnotě 250 dolarů, aby mohl přispět například i k vyšší porodnosti. Vždyť dělat děti v pokoji luxusního hotelu není určitě nuda.
Podobným směrem se rozhodla jít i síť restaurací Pizza Hut, která vyhlásila svou vlastní soutěž pro budoucí rodiče v šťastném očekávání. Pizza Hut je nyní novým oficiálním sponzorem pizzy pro NFL. Aby ses do soutěže zapojil, stačí opravdu málo. Sdílet na Twitteru fotografii se svým přírůstkem a přesným časem narození těsně po prvním výkopu. K tweetu následně stačí připojit tag #PizzaHutSpecialDelivery. Hlavní cenu získají rodiče dítěte, které se narodilo jako první. Co získá vítězná rodina? Samozřejmě, lístky na příští Super Bowl a pizzu.
Nebude se však jednat pouze o jednu pizzu, vítěz ji bude dostávat zdarma během celého roku, což už je opravdu lákavé sousto. V letošním 53. ročníku Super Bowlu se proti sobě postaví týmy The New England Patriots a Los Angeles Rams. Patriots jsou dlouholetými harcovníky. Ve finále jsou již po jedenácté. Přímý přenos bude vysílat televizní společnost CBS. Který tým si odnese vítězný pohár?

reklama: